Testy
To mi prosim nekdo reknete, kde je cilovka pro takovoudle nakupni tasku za pul milionu.. Staci pridat 20% a je z toho pouzitelny auto se ctyrvalcem. Jako neni to takovej cinskej pruser jako spring vedle ale o moc lepsi to teda neni
@Man Ký
tydle pekace odporne smrdej i zatepla, ale jak se ochladi, pak to teprve zacne. Odporny rakovinomety, kdyby eu mela normy jako usa tak to tu nesmrdi na kazdym kroku jak u mikesusovy skolky. Nafta patri do kamen a ne do auta, panadolova slova!
tydle pekace odporne smrdej i zatepla, ale jak se ochladi, pak to teprve zacne. Odporny rakovinomety, kdyby eu mela normy jako usa tak to tu nesmrdi na kazdym kroku jak u mikesusovy skolky. Nafta patri do kamen a ne do auta, panadolova slova!
Ta správná a zdaleka nejprodávanější verze nové Pandy teprve dorazí - čistě spalovací motor bez hybridizace a s manuálem a to vše za nejnižší cenu! 🙂👍👍👍
jezdil jsem v tom a je to vyborne auto na dane rozmery. Komfort super, dynamika v pohode, na dalnici jsem s tim nebyl. Plynulost mezi elektrickym a spalovacim pohonem vyborna. Celkove jsem nenasel slabiny. Navic skvely stylign, fakt me to auto chytlo za srdce.
Jedine co nedokazu posoudit je cena toho auta, nebudu otvirat ceniky jinych aut, to necham ostatnim.
Moc nechapu proc to ma jen 3,5*.... ok jestli kvuli cene tak beru ale jinak jsem zadne zasadni faily nenasel a kdyz, jsou kompenzovany hromadou stylu...
😉
Jedine co nedokazu posoudit je cena toho auta, nebudu otvirat ceniky jinych aut, to necham ostatnim.
Moc nechapu proc to ma jen 3,5*.... ok jestli kvuli cene tak beru ale jinak jsem zadne zasadni faily nenasel a kdyz, jsou kompenzovany hromadou stylu...
😉
@kesumb Buď v klidu, drtivá většina zájemců o novou Pandu čeká na výrazně levnější nehybridizovaný spalovák s manuálem! 🙂👍
3,5*... a když rohYpnol říkal že Stellantis jsou mizerné plechovky tak mu mnozí nevěřili...
Mimochodem, Grande Panda na tom je ještě nejlíp diky výrobě v Srbsku.
Mimochodem, Grande Panda na tom je ještě nejlíp diky výrobě v Srbsku.
@Man Ký
Ano, další děsivý příklad zelené lobbystické šikany, která žije jen ze soudních sporů s velkými společnostmi... Tyhle ekoaktivistické spolky dávno nemají být jakkoliv hájeny ani podporovány.
Ano, další děsivý příklad zelené lobbystické šikany, která žije jen ze soudních sporů s velkými společnostmi... Tyhle ekoaktivistické spolky dávno nemají být jakkoliv hájeny ani podporovány.
@Arese
Jenže ona o moc levnější není. Grande Panda je za mě tím nejlepším ze Stellantisu. Ale ta cena je úplně mimo. Je to o 100t. nadstřelené.
Jenže ona o moc levnější není. Grande Panda je za mě tím nejlepším ze Stellantisu. Ale ta cena je úplně mimo. Je to o 100t. nadstřelené.
@Mr.Murphy to je tak, že jsi nachcípanej a lezeš mezi lidi v práci, do fitka, na úřad, a je ti buřt, že nakazíš ostatní, protože ty seš na prvním místě😊
@Ja Prvni 123 samozrejme ze to neni zenske auto. Je to male auto. Jen Cesi si mysli ze co je male a stylove je zenske.
@3_diamanty Bych čekal že to bude stát skoro stejně ne? však je to to samé.... OK Panda má víc stylu, je asi líp vybavená (minimálně má výškově stavitelnou sedačku řidiče což C3 při uvedení na trh neměla, nevím jak teď). Jinak těch tvých 16K EUR je na naše 390K CZK a hybridní Panda je od 460K. Takže tam dají 40K dolů a to bude celé. A já bych bral hybrid s automatem, zcela bez debat.
@Ja Prvni 123 já v tom textu nečtu defacto žádnou kritiku... ano, nejde upravit rekuperace.... ale ruku na srdce, to u malého levného auta fakt někdo řeší? plachtění využiju tak možná na okreskách a v dálničních sjezdech, určitě ne ve městě kde jezdím od křižovatky ke křižovatce.
Věci jako prostor v druhé řadě nebo dálniční zrychlení asi odpovídají třídě. OK, chybějící kosmetická zrcátka jsou fail, i když úsměvný, ale za to se asi hvězdy dolů nedávají....
Furt mi zůstává jen ta cena.... a tu na konci testu dávají do pozitiv a píšou "vcelku příznivá"....
Věci jako prostor v druhé řadě nebo dálniční zrychlení asi odpovídají třídě. OK, chybějící kosmetická zrcátka jsou fail, i když úsměvný, ale za to se asi hvězdy dolů nedávají....
Furt mi zůstává jen ta cena.... a tu na konci testu dávají do pozitiv a píšou "vcelku příznivá"....
@kesumb nechci řešit právní věci, zákazy atd., ale prostě jet dnes za starší dieselovou věcí od VW je opravu na zvracení. Minimálně do měst už to fakt nepatří, to je naprostá katastrofa.
@Ja Prvni 123
Hele, vážím si tě a nebudu tě ztrapňovat.
Sandero délka 4099, šířka 1848
C3 délka 4015 šířka 1755
Opakuji, že bys potřeboval hadr na hlavu. Sandero je bohužel výrobně mnohem propracovanější (tím neříkám technicky, bavím se o výrobě).
Hele, vážím si tě a nebudu tě ztrapňovat.
Sandero délka 4099, šířka 1848
C3 délka 4015 šířka 1755
Opakuji, že bys potřeboval hadr na hlavu. Sandero je bohužel výrobně mnohem propracovanější (tím neříkám technicky, bavím se o výrobě).
@kesumb
Jo, přesně. Jízda v ë-C3 tacho 130 na omezovači, to je asi zážitek na celý život, viď 😆
Jo, přesně. Jízda v ë-C3 tacho 130 na omezovači, to je asi zážitek na celý život, viď 😆
@Marquis de Sade Králové o sobě mluví v pluralis majestaticus. Běžní lidé v první osobě jednotného čísla. A trolující multinick Hammuna-Markýz-Lempl v druhé nebo třetí osobě 👍👍👍
Pre zaujímavosť fabrika kde sa vyrába Panda má odstávku, lebo je slabý dopyt po EV. Panda je síce spaľovák, ale pridelené emisie nepustia - tak musia zastaviť aj výrobu toho čo ľudia chcú.
Podobne Ford má v ČR STOP Stav. Dieselové auto ti predajú, ale kvôli emisiám môžeš prihlásiť až v novom roku.
Podobne Ford má v ČR STOP Stav. Dieselové auto ti predajú, ale kvôli emisiám môžeš prihlásiť až v novom roku.
@Ja Prvni 123
V C3 jsem seděl. V Sanderu současném si myslím taky ano.
C3 větší prostě není.
Výbavu nikdo neřešil a neřeším.
Sandero je bohužel mnohem líp vyrobené. Resp. C3 je holá bída. Např. ošetření dutin z výroby u C3... nula. Atd. U Sandera ošetřují proti korozi kde co.
V C3 jsem seděl. V Sanderu současném si myslím taky ano.
C3 větší prostě není.
Výbavu nikdo neřešil a neřeším.
Sandero je bohužel mnohem líp vyrobené. Resp. C3 je holá bída. Např. ošetření dutin z výroby u C3... nula. Atd. U Sandera ošetřují proti korozi kde co.
@Mr.Murphy Asi tak.
Mne je 60+, jezdim prakticky vzdycky sam, obcas ve dvou.
Jezdim cim dal tim kratsi cesty.
Ja uz to Tipo v sedanu fakt neuziju.
A jednou rocne zvladnu delsi cestu i v tehle krabicce.
Vezmu ho do zatacek lesama vysociny.
Nejvic me zajima, jak bude zvladat zatacky a brzdeni.
Protoze prekvapeni muzes potkat kdykoliv a kdekoliv, i kdyz "nesportujes".
Mne je 60+, jezdim prakticky vzdycky sam, obcas ve dvou.
Jezdim cim dal tim kratsi cesty.
Ja uz to Tipo v sedanu fakt neuziju.
A jednou rocne zvladnu delsi cestu i v tehle krabicce.
Vezmu ho do zatacek lesama vysociny.
Nejvic me zajima, jak bude zvladat zatacky a brzdeni.
Protoze prekvapeni muzes potkat kdykoliv a kdekoliv, i kdyz "nesportujes".
@rohYpnol Tak si do obout aut sedni.
😄
A porad plati: zkusi so dovybavit Sandero na stejnou uroven.
Aspon tam, kde to jde.
😄
A porad plati: zkusi so dovybavit Sandero na stejnou uroven.
Aspon tam, kde to jde.
po městě se dá jezdit na kole, takže na čo toto ??
Chci auto na okresky s manuálem a dobrým podvozkem a prostorným/skladným kufrem !!! Kde ho seženu....??
Chci auto na okresky s manuálem a dobrým podvozkem a prostorným/skladným kufrem !!! Kde ho seženu....??
@Lubo No tak Ford, to snad ani nikdo nechce s těma jejich nanicovatýma motoroma už od dob Ecotec....
@rohYpnol A vsimnul sis, ze mensi, slabsi, podstatne hur zpracovane i vybavene Sandero s litrovým trivalcem stoji 335 tisic, ze jo?
Sasku.
Sasku.
@Arese Moje verze je hybridni... jedine co me "svrbi dlane" je, ze si pockam na ctyrkolku.
I kdyz je to jen 4xe, ale s timhle vic nepotrebuju.
"Vyprostovaci".
Defender z toho stejne nikdy nebude.
😄
I kdyz je to jen 4xe, ale s timhle vic nepotrebuju.
"Vyprostovaci".
Defender z toho stejne nikdy nebude.
😄
No, ve stredu si ho budu pujcovat.
A ve ctvrtek vracet.
Tak uvidime, jak bude fungovat.
Ale jestli jeto zenske auto... tak snad budu porad curat ve stoje.
😄
A ve ctvrtek vracet.
Tak uvidime, jak bude fungovat.
Ale jestli jeto zenske auto... tak snad budu porad curat ve stoje.
😄
@3_diamanty
Nemáš pravdu. Tohle není opět o nějakém mém názoru. To je fakt že C3 je šunt. Bohužel.
Nemáš pravdu. Tohle není opět o nějakém mém názoru. To je fakt že C3 je šunt. Bohužel.
@rohYpnol
Nova C3 sa vydarila... tvrdia to aj testeri... samozrejme dnes uz nic nie je ako kedysi... a kramy mas uz vsade .. nielen medzi malymi autami kde im toto pomenovanie az tak neskodi ... horsie uz je kupit kram za mega ...
Nova C3 sa vydarila... tvrdia to aj testeri... samozrejme dnes uz nic nie je ako kedysi... a kramy mas uz vsade .. nielen medzi malymi autami kde im toto pomenovanie az tak neskodi ... horsie uz je kupit kram za mega ...
@3_diamanty
No, třeba to že C3 je neuvěřitelný krám a na výrobě zcela odrbané auto od výroby vhodné do lisu 😉
No, třeba to že C3 je neuvěřitelný krám a na výrobě zcela odrbané auto od výroby vhodné do lisu 😉
@rohYpnol
No ak bude cena C3 vs panda ( benzinaky ) skutocne citelne odlisna ( > 1500 eur ) tak by ma zaujimalo co robi ten rozdiel... ale pockajme si ma pandiu cenovku.. mozno este prekvapi...
No ak bude cena C3 vs panda ( benzinaky ) skutocne citelne odlisna ( > 1500 eur ) tak by ma zaujimalo co robi ten rozdiel... ale pockajme si ma pandiu cenovku.. mozno este prekvapi...
@3_diamanty
Mě přijde jako kdyby to vlastně ani vyrábět a prodávat nechtěli... Kdo ví... možná kapacitu linky v Kragujevaci dokáží vytížit jen poptávkou z bohatších zemí a víc prostě ani vyrobit nechtějí.
Mě přijde jako kdyby to vlastně ani vyrábět a prodávat nechtěli... Kdo ví... možná kapacitu linky v Kragujevaci dokáží vytížit jen poptávkou z bohatších zemí a víc prostě ani vyrobit nechtějí.
@3_diamanty
Je to tak. Panda je bohužel jen pro pandí mozek... Smysl až od střední výbavy. A to jsme dávno v cenách o třídu větších vozů.
Je to tak. Panda je bohužel jen pro pandí mozek... Smysl až od střední výbavy. A to jsme dávno v cenách o třídu větších vozů.
@rohYpnol
Bude zaujimave porovnanie s C3 ... ak bude ciste benzinova panda v priemere o nejakych 1500 eur drahsia ako ciste benzinova C3 tak aj ked panda je o chlp stylovejsia moc toho asi u nas asi nepreda... kedze v tomto segmente sa rata kazde usetrene euro voci konkurencii... vidime to jasne nspr aj na pole.. za 20 litrov je zrazu sj ono nepredajne bez ohladu na kvalitu ci dobre meno...
Napr aj ten pekny bambusovy interier pandy je az v top vybave... lenze za 20 litrov mam rodinnu scalu a nie 3,999 m dlhu pandu....
Bude zaujimave porovnanie s C3 ... ak bude ciste benzinova panda v priemere o nejakych 1500 eur drahsia ako ciste benzinova C3 tak aj ked panda je o chlp stylovejsia moc toho asi u nas asi nepreda... kedze v tomto segmente sa rata kazde usetrene euro voci konkurencii... vidime to jasne nspr aj na pole.. za 20 litrov je zrazu sj ono nepredajne bez ohladu na kvalitu ci dobre meno...
Napr aj ten pekny bambusovy interier pandy je az v top vybave... lenze za 20 litrov mam rodinnu scalu a nie 3,999 m dlhu pandu....
Ciste benzinova C3 1,2 turbo ( vyrabana u nas ) sa da kupit zhruba od 16 litrov ... som zvedavy aku cenu streli sestra panda ale obavam sa ze bude drahsia ( kedze hybrid pod 20 nejde ) ... uvidime..
@Horký Hrom
Jsem rád, že ses v tomto portrétu rozpoznal, vysvětluje to tvou reakci.
Jsem rád, že ses v tomto portrétu rozpoznal, vysvětluje to tvou reakci.
medium.seznam.cz/…i-bankrot-194918#…