Novinky
Opět se děje přesně to, co říkal rohYpnol...
@rohYpnol
Svatý Rohypnole, v slávě benzínu plav,
dej, ať nás Brusel nepošle zas do zmaru krav.
Až přijde Tesla s leskem svým,
zhasni ji, Pane, proudem svým!
Svatý Rohypnole, v slávě benzínu plav,
dej, ať nás Brusel nepošle zas do zmaru krav.
Až přijde Tesla s leskem svým,
zhasni ji, Pane, proudem svým!
"Presne" jak rikal rohypnol
🙂www.auto.cz/diskuse/73740/1#…
"rohYpnol
4. února 2020 • 21:03
Právě že elektromobilita řešení není. Je to jen slepá ulička, která bude hodně bolet."
PS Vzdy skoro polovina toho, co tu vyplodi rohypnol se potvrdi.
😀
🙂www.auto.cz/diskuse/73740/1#…
"rohYpnol
4. února 2020 • 21:03
Právě že elektromobilita řešení není. Je to jen slepá ulička, která bude hodně bolet."
PS Vzdy skoro polovina toho, co tu vyplodi rohypnol se potvrdi.
😀
@DonVito
Ano, je to tak, v čem je problém?
EU sype dotace, šikanuje spalováky kde to jen jde. Nařizuje elektro firmám. Podíl BEV i tak kolem 15%...
Ano, elektromobilita neni řešení. Smolík hujere.
Ano, je to tak, v čem je problém?
EU sype dotace, šikanuje spalováky kde to jen jde. Nařizuje elektro firmám. Podíl BEV i tak kolem 15%...
Ano, elektromobilita neni řešení. Smolík hujere.
@DonVito rozbitý hodiny dvakrát denně ukazují přesný čas.
@Man Ký
Asi tak.
Rozbity hodiny / sachy s holubem...
Asi tak.
Rozbity hodiny / sachy s holubem...
@DonVito
Holubi mají velmi silný a fascinující orientační smysl. K orientaci využívají kombinaci smyslů, jako je zrak (pamatují si vzhled krajiny), schopnost vnímat magnetické pole Země a pozici Slunce, a dokonce i sluch. Tato schopnost je historicky proslavila jako poštovní holuby.
Je třeba doručovat zprávu o reálném světě i méně chápavým hujeříčkům... Označení holub je pro mne poctou, zvlášť od hujeříčků 👍❤️
Holubi mají velmi silný a fascinující orientační smysl. K orientaci využívají kombinaci smyslů, jako je zrak (pamatují si vzhled krajiny), schopnost vnímat magnetické pole Země a pozici Slunce, a dokonce i sluch. Tato schopnost je historicky proslavila jako poštovní holuby.
Je třeba doručovat zprávu o reálném světě i méně chápavým hujeříčkům... Označení holub je pro mne poctou, zvlášť od hujeříčků 👍❤️
Hmm.
My Evropane jsme proste uplne ztraceny svet.
Zblbli z blahobytu...
My Evropane jsme proste uplne ztraceny svet.
Zblbli z blahobytu...
@Ja Prvni 123 v tomhle souhlas s rohypnolem. Evropský automotive jde ke dnu z chamtivosti a zaslepenosti, ne z blahobytu.
Nevím jaká esa ještě vytáhnou, ale ostatní čínský EV (Smart, Xpeng, Zeekr, Geely, ..) mi přijdou modernější a lepší poměr cena/výkon. Spousta jejich aut už je zastaralých.
@Samuel Zámožný
Nio, Xpeng a Zeekr jsou dál. Resp. BYD je obyčejný mainstream zatímco ostatní jmenovaní míří výš.
To, že do EU se zatím dostávají čínské modely ae zpožděním, kdy v Číně už nabízí často o generaci novější, je realita. Navíc jedna generace v čínských modelech je jak 2 generace u evropských značek...
Nebo ještě jinak, čínské modely se zlepšují mezigeneračně opravdu významně a ve významných věcech.
Generaci zpět bych na téma BYD neřekl nic pozitivního...
Nio, Xpeng a Zeekr jsou dál. Resp. BYD je obyčejný mainstream zatímco ostatní jmenovaní míří výš.
To, že do EU se zatím dostávají čínské modely ae zpožděním, kdy v Číně už nabízí často o generaci novější, je realita. Navíc jedna generace v čínských modelech je jak 2 generace u evropských značek...
Nebo ještě jinak, čínské modely se zlepšují mezigeneračně opravdu významně a ve významných věcech.
Generaci zpět bych na téma BYD neřekl nic pozitivního...
@rohYpnol Však se podívej na druhý facelift Zeekru 001.
V EU se pořád prodává první nepovedený "prototyp" a mezi tím v Číně zvládli udělat už 2 důkladné facelifty. A nebyl to prolis na nárazníku, ale kompletní proměna.
Nový model má 925 koní, 103kW NMC, nebo 95kW LFP baterie,
Maximální dobíjecí výkon 1320kW!!! A i na 80% to drží cca 400kW. Na takové Ionity to v pásmu 3-90% bude nabíjet v podstatě rovnou křivkou.
Krom šílených výkonů to má dvoukomorový vzduchový podvozek se zdvihem 85mm, magnetoreologické tlumiče, matrixy, elektrický dveře, 22" kola, Brembo ventilovaný brzdy, kompletní autonomní jízdu (omezení je jen na straně legislativy), skoro 4680W hudební systém s 29 reproduktory včetně sedadel + vibrace do sedaček na kino mód - filmy jedou na 16" OLED monitoru ve 3,K, masáže nejen zad, ale i zadku, kde máš 20 masážních polštářů na jedný sedačce, vpravo vzadu prezidentský křeslo, kufr má 2 kubíky po sklopení zadních opěradel, tažný má 2 tuny. Počet lidarů a kamer jsem už nedokázal ani spočítat.
Má to normální tlačítka na volantu, normální páčky pod volantem, normální volič jízdy na tunelu, všechno je samozřejmě nappa kůže, alcantara a skutečný kov, nic nevrže + kravinky typu hvězdná obloha na panoramě, kde si můžeš měnit souhvězdí podle nálady...
A ta celá sranda se u nich prodává pod 1 milion Kč v plné výbavě.
Kdybych si měl kupovat EV, tak bych chtěl tohle auto za jejich cenu. A neřekl bych ani popel proti. I když ano, žere víc než Enyaq nebo TMY.
V EU se pořád prodává první nepovedený "prototyp" a mezi tím v Číně zvládli udělat už 2 důkladné facelifty. A nebyl to prolis na nárazníku, ale kompletní proměna.
Nový model má 925 koní, 103kW NMC, nebo 95kW LFP baterie,
Maximální dobíjecí výkon 1320kW!!! A i na 80% to drží cca 400kW. Na takové Ionity to v pásmu 3-90% bude nabíjet v podstatě rovnou křivkou.
Krom šílených výkonů to má dvoukomorový vzduchový podvozek se zdvihem 85mm, magnetoreologické tlumiče, matrixy, elektrický dveře, 22" kola, Brembo ventilovaný brzdy, kompletní autonomní jízdu (omezení je jen na straně legislativy), skoro 4680W hudební systém s 29 reproduktory včetně sedadel + vibrace do sedaček na kino mód - filmy jedou na 16" OLED monitoru ve 3,K, masáže nejen zad, ale i zadku, kde máš 20 masážních polštářů na jedný sedačce, vpravo vzadu prezidentský křeslo, kufr má 2 kubíky po sklopení zadních opěradel, tažný má 2 tuny. Počet lidarů a kamer jsem už nedokázal ani spočítat.
Má to normální tlačítka na volantu, normální páčky pod volantem, normální volič jízdy na tunelu, všechno je samozřejmě nappa kůže, alcantara a skutečný kov, nic nevrže + kravinky typu hvězdná obloha na panoramě, kde si můžeš měnit souhvězdí podle nálady...
A ta celá sranda se u nich prodává pod 1 milion Kč v plné výbavě.
Kdybych si měl kupovat EV, tak bych chtěl tohle auto za jejich cenu. A neřekl bych ani popel proti. I když ano, žere víc než Enyaq nebo TMY.
Na tohtoročnom Autosalóne v Nitre mal BYD najúbohejšiu, úplne žobrácku e x p o z í c i u. Nenamáhali sa ani natiahnuť koberec. Autá stáli priamo na starej ošarpanej podlahe výstavného pavilónu. Pomedzí autá boli natiahnuté elektrické káble, prilepené k podlahe lepiacou páskou. Informačné tabule chýbali. Pred autami boli len malé tabuľky s QR kódom, však info o autách si môžeš nájsť na internetovej stránke, že... Hostesky žiadne, len pár nesympatických chlapov od predajcu, ktorí postávali medzi autami a so samoľúbymi úsmevmi počúvali pochlebovačné reči niektorých návštevníkov. Autá som si prezrel, a za mňa stále nie je o čo stáť. Nie sú o toľko lacnejšie od európskej konkurencie, aby boli zaujímavé. Stále sa sedí na umelej koži, vpodstate kožienke, ktorá bývala symbolom šetrenia a lacnoty, nie luxusu. Stále sa väčšina vecí ovláda cez displej. Stále je v tom plno "cingrlátok" v podobe napr. ambientného podsvietenia s meniacou farbou, imitácie drahších materiálov, zbytočných prvkov výbavy, ktorým hovoria "luxus". Autá sú plné elektronických asistentov na úplné kraviny, zbytočností, ktoré v jednom kuse pípajú a upozorňujú. Elektrické pohony vyzerajú na papieri bombasticky, o spoľahlivosti a životnosti informácie nie sú, ponúkajú dlhoročné záruky, ale kto to opraví v reáli, keď o 10 rokov môže BYD vystriedať iná značka, alebo na našom trhu už nemusí byť, ak sa im nebude dostatočne dariť...
Ale ako som si všímal, ľudia sú blbí. Ľahko skáču na návnadu, sú unesení z masážnej funkcie sedadiel, z vekých čísiel elektrických výkonov, z toho, že za 30-50 tis. € môžu mať auto "na úrovni Mercedesa, ktorý je 10 tisíc drahší", pričom samozrejme ani netušia, o čom hovoria.
Nafúknutá bublina, ktorá časom spľasne, keď verejnosť zistí, aká je realita čínskych áut.
Ale ako som si všímal, ľudia sú blbí. Ľahko skáču na návnadu, sú unesení z masážnej funkcie sedadiel, z vekých čísiel elektrických výkonov, z toho, že za 30-50 tis. € môžu mať auto "na úrovni Mercedesa, ktorý je 10 tisíc drahší", pričom samozrejme ani netušia, o čom hovoria.
Nafúknutá bublina, ktorá časom spľasne, keď verejnosť zistí, aká je realita čínskych áut.
@traveldrive anebo se zlepší. těžko říct, KIA nebo Hyundai taky byly příšerné. vítám každou konkurenci.
@traveldrive
Ano, takže jsi popsal jak vypadají mnohé interiéry dnešních evropských značek... 😆 A to je právě jeden z důvodů proč BYD začíná dávat smysl.
Ano, takže jsi popsal jak vypadají mnohé interiéry dnešních evropských značek... 😆 A to je právě jeden z důvodů proč BYD začíná dávat smysl.
@rohYpnol Aspň nesplietaj hlúposti. Nemáš vo všetkom pravdu. Ak premýšľaš, čínske auto veľký zmysel nedáva. Akékoľvek, nie iba BYD.
@traveldrive
Reagoval jsem na tohle co jsi napsal
"Stále sa sedí na umelej koži, vpodstate kožienke, ktorá bývala symbolom šetrenia a lacnoty, nie luxusu. Stále sa väčšina vecí ovláda cez displej. Stále je v tom plno "cingrlátok" v podobe napr. ambientného podsvietenia s meniacou farbou, imitácie drahších materiálov, zbytočných prvkov výbavy, ktorým hovoria "luxus". Autá sú plné elektronických asistentov na úplné kraviny, zbytočností, ktoré v jednom kuse pípajú a upozorňujú."
Tohle bohužel dnes platí pro mnoho (většinu?) evropských modelů.
Ad smysl, ano, dnes kdy za podobnou cenu můžu mit "jistotu" zavedené značky a modelu, samozřejmě BYD smysl nedává. Ale tohle platí pro úplně každého nováčka a vždy to vyřeší pouze nějaký čas, kdy zákazník zjistí, jestli je to opravdu dobrý produkt nebo jen navoněná bída.
Dnes BYDu stačí nabidnout zázemí a záruky. Ceny vyřeší montáž v Maďarsku (obejdou cla). Zbytek zařídí čas.
Reagoval jsem na tohle co jsi napsal
"Stále sa sedí na umelej koži, vpodstate kožienke, ktorá bývala symbolom šetrenia a lacnoty, nie luxusu. Stále sa väčšina vecí ovláda cez displej. Stále je v tom plno "cingrlátok" v podobe napr. ambientného podsvietenia s meniacou farbou, imitácie drahších materiálov, zbytočných prvkov výbavy, ktorým hovoria "luxus". Autá sú plné elektronických asistentov na úplné kraviny, zbytočností, ktoré v jednom kuse pípajú a upozorňujú."
Tohle bohužel dnes platí pro mnoho (většinu?) evropských modelů.
Ad smysl, ano, dnes kdy za podobnou cenu můžu mit "jistotu" zavedené značky a modelu, samozřejmě BYD smysl nedává. Ale tohle platí pro úplně každého nováčka a vždy to vyřeší pouze nějaký čas, kdy zákazník zjistí, jestli je to opravdu dobrý produkt nebo jen navoněná bída.
Dnes BYDu stačí nabidnout zázemí a záruky. Ceny vyřeší montáž v Maďarsku (obejdou cla). Zbytek zařídí čas.
@rohYpnol Nie, nemáš celkom pravdu. Ozdôbky k ničomu sú v európskych autách vo výrazne menších množstvách, nesnažia sa vyzerať extrémne luxusne. pričom sú vpodstate lacné, a ani zbytočných asistentov nie je v európskych autách také množstvo ako v čínskych. Nie, čínske autá nedávajú zmysel. Nie sú za cenu, za ktorú by boli zaujímavé, Číňania ešte neponúkajú zázemie a neponúkajú žiadne istoty - tie budú otázne aj v budúcnosti, nakoľko sú takí flexibilní, že dnes tu môžu byť a zajtra nie. Maďarská výroba ceny nevyrieši, obídu clo, ale drahšiu pracovnú silu nie, a nenažraných obchodníkov tiež nie. Čas je ich nepriateľom. Nič nevyrieši, ich pozíciu môže iba zhoršiť. Darí sa im len vďaka spiacemu európskemu automotive, ktorý sa konečne zobúdza.
@rohYpnol Jo, tohle už mi hlava nebere vůbec. Evropskýmu automotive ujíždí vlak a aby toho nebylo málo, tak začnou všichni dělat otřesný a ošizený interiéry, kde to je samej recyklát a rozvrzanej pseudoklavírní lak, kterej nechce vůbec nikdo, ale furt to tam cpou. Všude světýlka, laciný tvrdý plasty, imbecilní dotykáče i ve dveřích, sdružený páčky, kde se rezignovalo na ergonomii a stávají se nebezpečnými atd... A vedle toho Číňan rozjíždí bomby v interiérech, kde vidíš všude Nappa kůži, alcantaru, hliník a další luxusní materiály. A když vidí, že se lidem nelíbí nějaká páčka, nebo dotyková ploška, tak to do roka při FL předělají na fyzický tlačítko.
To má člověk pocit, že top management evropských automobilek jsou konkurencí nasazení hrobaři.
To má člověk pocit, že top management evropských automobilek jsou konkurencí nasazení hrobaři.
Kto by chcel nove MG4,tak na SK je zlava 9500e na 51kW baterku, cize stoji 22690e - bezkonkurencna cena, a naMG4 Long Range zlava 11000e na 77kw baterku. Cennik https😐/www.mgmotor-slovakia.sk/…3.10.2025_SK.pdf
Tak teď jsem se opravdu zasmál. Tabletka řeší stratu ceny. Člověk který si nikdy nekoupil nové auto a ani nekoupi neboť jeho sen 2 l v nafte je nedostižný. Já bych ho navrhl na srandistu měsíce.
@Sevca1 Ešte skús pohľad do zrkadla, či nedávaš tiež dosť podnetov na smiech. Nie že by si nemal niekedy pravdu, ale si jak malé decko, ktoré baví neustále ukazovať prstom a vysmievať sa iným, a pritom by sám občas potreboval utrieť usoplený nos.
@Sevca1 Navrhuji dotace ve výši kupní ceny elektromobilu. Pak už nikdo nebude muset řešit ztrátu ceny. A diskuzích budeme vítězit 👍👍👍
@Horký Hrom
Nevím. 100% dotace mi nepřijde dostatečně motivační a progresivistická. S tímto bysme blahobytu dosáhli nejdříve za 100 let.
Dotace na BEV by měla začínat nejmíň na 120% pořizovací ceny včetně DPH. Aby stát měl dost příjmů a omezil plýtvání a zneužívání, tak by samozřejmě měl zvýšit DPH na BEV o 75%, aby vyslal jasný signál zelené politiky a ochrany klimatických cílů.
Nevím. 100% dotace mi nepřijde dostatečně motivační a progresivistická. S tímto bysme blahobytu dosáhli nejdříve za 100 let.
Dotace na BEV by měla začínat nejmíň na 120% pořizovací ceny včetně DPH. Aby stát měl dost příjmů a omezil plýtvání a zneužívání, tak by samozřejmě měl zvýšit DPH na BEV o 75%, aby vyslal jasný signál zelené politiky a ochrany klimatických cílů.
@rohYpnol Fantazie👍👍👍Žák překonal svého učitele. Dát dotaci 120 procent, to mě ani nikdy nenapadlo. A pak to vybrat zpět zvýšenou DPH? To roztočí kola ekonomiky 👍👍👍
@Horký Hrom
Uvědomil jsem si jistou mezeru a nedokonalost tohoto návrhu. DPH na elektromobil by samozřejmě také měla být ve výši 120%, aby byla politika dlouhodobě udržitelná. Je samozřejmě nezbytné vydat k tomu směrnici EU.
Uvědomil jsem si jistou mezeru a nedokonalost tohoto návrhu. DPH na elektromobil by samozřejmě také měla být ve výši 120%, aby byla politika dlouhodobě udržitelná. Je samozřejmě nezbytné vydat k tomu směrnici EU.
Elektromobilita přináší nejen demokratizaci dopravy a budování klimaticky odpovědné společnosti. Přináší také ekonomické a politické změny. Díky své promyšlené doktríně demokratického socialistického centralismu se Čína stává vedoucí silou Velké elektrické revoluce. Kontroluje surovinové i výrobní zdroje nezbytné pro výrobu elektrických komponent a kráčí i v čele vývoje. Evropská komise správně pochopila, že závislost na čínských technologiích je pro klima naší planety lepší než závislost na fosilních palivech👍👍👍Future is electric 👍👍👍 Future is China 👍👍👍
@Horký Hrom Ty si riadna diagnóza...
@traveldrive Kolik let potřebuješ k pochopení vtipu a sarkasmu?
@Mokrous Vtipkovat o uhlíkové neutralitě? Sarkasticky popisovat politiku budování klimaticky odpovědné společnosti? To by mělo být tvrdě postihováno pomocí Chat Control👍👍👍
@Mokrous A to nie je diagnóza?
@traveldrive ne. Sarkasmus je způsob vyjadřování. To není diagnóza. Nebo snad Satinský a Lasica byli taky “diagnóza“ ?
@Horký Hrom
Cina se skutecne stava vedouci elektricke revoluce.
I diky mysleni, ktere zplodilo tento prispevek.
Bylo by fajn misto hejtu a ideologie diskutovat vecne a pratelsky.
❤️
Kvuli tomu sem chodim.
Rozporovat polopravdy a myty, ale predevsim poskytovat zasvecene informace ze sveta elektromobility.
Cina se skutecne stava vedouci elektricke revoluce.
I diky mysleni, ktere zplodilo tento prispevek.
Bylo by fajn misto hejtu a ideologie diskutovat vecne a pratelsky.
❤️
Kvuli tomu sem chodim.
Rozporovat polopravdy a myty, ale predevsim poskytovat zasvecene informace ze sveta elektromobility.
Já bych BYD nebral vážně, docházejí jim peníze, inovace nejsou a už i v Číně přes ty ohromné slevy prodeje stagnují. Navíc se stačí podívat na jejich vstup třeba na německý trh. Pro pobavení se podívejte nejprve na BYD.DE a pak až najdete jejich správnou stránku tak si zkuste něco nakonfigurovat a dozvědět se nějaké technické údaje. Je to joke.
Ono prodávat laciné šunky a pak to vše na čem vydělávali ještě o víc jak 30% zlevnit přinese očekávané výsledky v podobě zanedbatelné marže. Když k tomu jen dodavatelům dluží tolik co za půl roku utrží a to samé jim visí ještě ve smluvních závazcích a ostatních závazcích tak jim bez růstu dojde cash. Prostě konečná, stačilo 😄.
Ono prodávat laciné šunky a pak to vše na čem vydělávali ještě o víc jak 30% zlevnit přinese očekávané výsledky v podobě zanedbatelné marže. Když k tomu jen dodavatelům dluží tolik co za půl roku utrží a to samé jim visí ještě ve smluvních závazcích a ostatních závazcích tak jim bez růstu dojde cash. Prostě konečná, stačilo 😄.
A este ked postavia tovaren v madarsku tak mnohe skostnatele eu znacky uz rovno skolabuju... este BYDe ... ehm bude zaujimavy koniec tejto dekady.... mnohych prejde smiech
Přesně tak. Ani bych se nedivil kdyby mé příští auto byl právě BYD...
Za rok továrna v Segedi vyrábí, takže i náhradní díly a servis už zjevně nebude tak rizikové.
Jak je vidět, ani Čína s Rusem v Maďarsku nepočítá takže strašení hujerů tímto směrem je dnes uplným off topic...
A kvalita už u BYDu taky je. Tak už jen počkat až auta nebudou mít takovou ztrátu hodnoty. Což je otázka pár let.
ja bych se taky nedivil ani kdyby to bylo EV!
Druhé EV nechci 🤣🤣🤣
jasny hlavne byda k taycanu nevim no, abys nebyl zklamanej...
Nejsem Staněk 😉
Jo, jednou rusofil, pak čínofil, pak ev hater, pak troll... vždy podle toho co se jim zrovna hodí... 🤣🤣🤣
Kdyby jen kapitalismus...
Bohužel se to začíná čím dál víc týkat i svobody názoru a projevu...
Viz SPD, viz Turek a další....
Ale ten problém neni jen u nás, opět je to mnohem širší problém, viz např. Německo www.echo24.cz/…u-nemeckych-mest