Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Legendární Škoda 100 se vrátila! Je to pocta prvnímu milionáři

11 komentářů

Miroslav Kos
Jakej vzduchem chlazenej motor? Vzduch proudil k chladiči kapalinového chlazení a 110 LS/R měly ještě olejový chladič!!!
Motor byl normální vodník!!!
ericn
@Ja Prvni 123 souhlas, je to patlanina bez návaznosti na originál 😄
traveldrive
@Miroslav Kos Tu sa potvrdzuje, že títo ľudia nevedia, čo píšu. Pán Šámal by sa mal nad sebou zamyslieť. A šéfredaktor nad ním, lebo toto je na motoristického redaktora hanba jak prasa.

Ja som sa ešte pozastavil nad týmto: "Při pohledu zezadu si určitě všimnete absence zadního okna. To umožnilo tvarovat zadní plochy podobně jako ty prosklené vpředu." - Čo tým malo byť povedané?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nikoliv.
Jen pro tento koncept pouzili stary nazev.

Jinak to spolu nema vubec nic spolecneho.
Lord Owl
@mariov8 Kamarád měl Š110LS (z Tuzexu) po tátovi. Motor táhl o dost lépe než běžná š100. Ale v podstatě souhlas, jelo to jen za optimálních podmínek (sucho-chládek), do zatáček to bylo za trest (kastle rovno - podvozek do boku).
Avatar - mariov8
mariov8
@Lord Owl Každopádně ještě že už je ta technika a i celá doba pryč...
Lord Owl
@mariov8 Jednou jsme vyvařili ve Š100 (půjčenou od kámošky) vodu (rozsypala se vodní pumpa), dojeli jsme cca 70 km jen na ventilaci. Díky tomu, že bylo chladnější počasí k večeru a bočním mřížkám přívodu vzduchu do motoru a z kopce se vyřazovalo na neutrál, tak se to nepřehřálo tak moc a dojeli jsme do cíle... Kdybychom měli š120, tak už voláme na půl cesty hasiče....
Avatar - mariov8
mariov8
@Mirek Ingr Ne nebyla, motor Škody 100 byl prakticky identický s motorem Škody 1000, byl to totiž spíše její větší facelift, než úplně nové auto. A ačkoliv i Škoda 120 jenom navázala na tuto linii, už to byl proti 100ce jiný vesmír. A myslím, že legendární na 100ce nebylo nic. Snad jenom to, že tato pomsta se povedla vyrobit ve větším množství než dříve a zamořila vytím chladícího ventilátoru chladiče v kopcích a na dálnicích, kuckáním za studena a oblaky dýmu po nespáleném benzínu celou republiku.
Mirek Ingr
Nebyla to náhodou Škoda 1000 MB (předchůdce), co měla vzduchem chlazený motor typu boxer?
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Miroslav Kos Toje docela drsny... autocz dosahuje dalsich a dalsich mylniku...

Takova blbost tady dlouho nebyla.
gil54
@Miroslav Kos

Jen málokdo ví, že...Škoda 100 - a to je její zvláštnost - měla vzduchem chlazený motor. 😀

„Paní Hurychová, já - a to je moje zvláštnost - si maltu vždycky míchám sám.“