Novinky
@Ja Prvni 123 tak jasný do USA to s tím pidimotorem snad ani nepůjde.... to vůbec neřeším, bavím se o Evropě....
@Mr.Murphy Myslím, že tahle kára bude úspěšná asi jako její sourozenci ze Stellantisu se stejným pohonem. Stačí se podívat na technicky shodný Opel Mokka, prodeje u nás i v EU jsou mezi pidi crossovery zoufalé a to je Opel v UK nebo v DE daleko zavedenější značka než Jeep. Než Jeep s tříválcovým chrchelem v předohrabu, tak už raději EV nebo US verzi s dvoulitrem. Ti co kupují Jeep jej kupují jako určitý status, protože terénní schopnosti a ti se před tímhle ubožátkem pokřižují a rychle vezmou nohy na ramena, takže potenciální skupinu kupců vidím jako limitně blížící se nule. Jasně pár zbloudilců se najde, ale vzhledem k velkým prodejům v této třídě to bude jedno velké nic.
já teda osobně nechápu, když už mají potřebu tam cpát ten tříválec, proč nepoužijí aspoň druhý elektromotor na zadní nápavě jako to má menší Avenger ve verzi 4xE mebo Alfa Junior Q4 ....
Do takové auta patří dvoulitr a větší motor i ta 1,6l je už na hraně. Ty evropské nesmysly zničí všechno 😒
Do takové auta patří dvoulitr a větší motor i ta 1,6l je už na hraně. Ty evropské nesmysly zničí všechno 😒
@Mr.Murphy jasně, pokud se bavíme o Avengeru, tak to není ani SUV, ale takový crossover na bázi P2008, Ale Compass mohlo být plnohodnotné SUV s pohonem 4x4. Tj sem 3hrnek nepatří...
Vše o pohonu říká: charakteristickým zvukem tříválce a v některých chvílích je cítit, že při akceleraci s 1,7 tuny vážícím strojem má co dělat
@Mr.Murphy Skoro bych rekl, ze v Americe do toho daji ten dvoulitrovej ctyrvalec, co uz maji.
Pokud tam teda chteji prodavat.
Pokud tam teda chteji prodavat.
R3 1,1 lt a 6°dvojspojka, 1,7 t - do terénu??? Nikdo by neměl nekriticky papouškovat firemní materiály.
V textu nejsou uvedeny zákl. rozměry. Hlavně že se dozvíme, že charakteristická maska má podsvícené otvory!
V textu nejsou uvedeny zákl. rozměry. Hlavně že se dozvíme, že charakteristická maska má podsvícené otvory!
@Rosta Jež pořád to má 100 kW, teda víc jak odhadem polovina starých aut na silnici... čímž teda neobhajuju tříválec jako takový, ale výkonu na poklidné ježdění to má akorát.
@Mr.Murphy Dosavadní prodejní výsledky koncernu podle mého soudu odpovídají právě nabídce pohonů (Fiat, Peugeot, Opel). A nikoliv tomu, že je kupujícím volba pohonné jednotky šumafuk.
@Ringhofer dokud nebudou padat na hubu. Evropský Stellantis je od nižší střední třídy nekoupitelný, nemá co nabídnout 👎
Jeep Compas s tříválcem?!! Si dělají pr--l, ne? 😊 Pak ať si ve Stellantisu nestěžují na malé prodeje!
@Rosta Jež prostě na té dálnici dáš podlahu, ono to podřadí a nějak zrychlí. To je celé. Důstojné to extra nebude, ale nic nebezepčného. Prostě auto s nižším výkonem, ale použitelné. Kodiaq 1.5 Tsi asi taky nebude nic extra ale žádné hejty jsem nečetl.... ostatně, jaký tam je poměr hmotnost/výkon?
@ericn a kdo si půjde pro malého Jeepa na bázi Peugeotu atd. ... kdo si koupí Jeepa který je FWD... tohle všechno se říkalo a pak se Renegade prodával velice slušně atd. Běžní kupující už neřeší poměr značka/technika, navíc u poměrně běžné značky, jakou se Jeep k jeho vlastnímu prospěchu stal.
@kozakm viděl jste v tabulce hmotnost? 1592+548 je prosím kolik ? Max. zatížení 2140. Nejde jenom o max. hodnotu výkonu 100kW, ale když sešlápnete plyn až na podlahu, abyste aspoň udržel rychlost v dálničním stoupání, tak ten motor bude dostávat opravdu nepěkně naloženo. Dlouhodobě to nevydrží - extrémní mechanické a tepelné namáhání se dříve nebo později projeví. Proto jsem psal, že pro defenzivního řidiče nebo důchodce ok, pro rodinu opravdu ne. Starší atmosféry takové namáhání nepodstupují, protože nemají turbo.
@del42sa Nepochybuji o tom, že šlo o strategické rozhodnutí: jdeme do EV, pro přechod si ponecháme jen malý tříválec (formální exhalace) a nebudeme cpát peníze do ICE.
@Mr.Murphy Ne, nefunguje to. Možná to bude stačit na velmi defenzivní jízdu, ale už moc ne na dálnici. Jakmile se bude chtít ve 110 do táhlého kopce zrychlit, tak tomu pěkně rychle dojde dech a je konec srandy. Malá baterka prázdná a malý tříválec vůbec nebude schopen důstojně jet - nedejbože mít plně naložené auto a rakev na streše 😮
No, ty technicke inovace zname duverne z jinych znacek koncernu.
Ten fakt samotnej me nesokuje, jsme zoceleni skupinou VW, jen ten nazev taha za usi.
Ten fakt samotnej me nesokuje, jsme zoceleni skupinou VW, jen ten nazev taha za usi.
@Ja Prvni 123 no to neviem co poznas, lebo také VW dáva do Tiguanu stále 2.0tsi aj 2.0tdi ako jeden z mála výrobcov
@ericn Pokud bude normalne jezdit, tak proc ne?
Nezkousel jsem to, nevim.
Jen si vzpominam na diskuze, kdyz koncily diesely v provedeni minimalne trilitrova atmosfera, radovy sestivalec...
"Nikdo si nikdy nekoupi komickej dvoulitrovej ctyrvalec! A s tema turbama jsou jenom problemy".
Navic vedle "baterkarny" je to furt spolehliva klasika...
Vsšchno je relativni.
😒
Nezkousel jsem to, nevim.
Jen si vzpominam na diskuze, kdyz koncily diesely v provedeni minimalne trilitrova atmosfera, radovy sestivalec...
"Nikdo si nikdy nekoupi komickej dvoulitrovej ctyrvalec! A s tema turbama jsou jenom problemy".
Navic vedle "baterkarny" je to furt spolehliva klasika...
Vsšchno je relativni.
😒
@Mr.Murphy Nie celkom suhlasim, lebo par ludi v okoli kupovalo, eesp. kupuje nove auta/ludia co sa o auta absolutne nezaujimaju a kazdy povedal, ze im to je v podatate jedno len nie 3valec.
Realita je taková že 90% klientů je ukradené že to je tříválec a má to tříválcový zvuk. Tohle bude asi úspěšná kára....
Tím nerozporuju, že nějaká hybridní 1.6T by tomu slušela a že sám bych si to s tříválcem nekoupil.
Automobilky prostě dělají auta pro reálný trh, ne pro lidi co autama žijí na internetu....