Opel se rozhodl jít cestou představování nových modelů ve značném předstihu před skutečným uvedením na trh. Nová Agila se světu představí ve Frankfurtu, ale koupit ji bude možné nejdříve na jaře roku 2008.
Záleží na tom, jakou mám zrovna potřebu. Když ale čtu na nové auto příspěvky nehodnotící vzhled jako celek, ale autor v nich popisuje, jaká auta mu jednotlivé části připomínají, nějak se to u mne začíná spojovat. Takové příspěvky mě totiž stále více $erou.
...mám neodbytný pocit že to Hrůster přes kopírák. Fakt by mě zajímalo kdo si Oplů myslí že tohle bude lepidlo na ženský. Dle mých zkušeností u (krásnější)poloviny lidstva zatím vede Peugeot 206.
souhlas pane. krabice je krabice - a co. jasná věc. správná ženská taky řídí pořádný auto. a ne auto pro ženy. nebo ne? já to tak cejtím. ať si pánové vymejšlej třeba lítací koberec, když to potom dav koupí. :-|
A nejraději jsem měl tu naprosto neuvěřitelnou krabici první generace Wagonu od Suzuki. Byl to prostě sud od oleje, který vypadal jako by rezavěl za pumpou na konci světa už několik let, kdo šel kolem, kopnul si nebo jinak ulevil, ale on pořád drží drží drží. Jak to kdysi napsal recenzent myslím na Edmund's - "rozhodl jsem se, že z té chuděry vyrazím duši, že bude kvílet o milost, ale po několika hodinách jsem překvapeně zjistil, že se nedá..." To jsou ale zašlé časy a bohužel každá další generace je o něco vyměklejší a blíž tomu, čemu říkám kabelkový design, to je design, co si o něm projektanti nebo manažeři?!) myslí, že se líbí ženám. Stejně jako jednoho kolegu tady nahoře by mě zajímalo, co takovýmhle autům ženy říkají doopravdy. Jedna, co ji trochu znám, by asi jen konstatovala, že na ní asi chci ušetřit.. včetně rakve brr. Což ovšem není výhrada vysloveně jenom proti téhle Agile. >:D
Tesi ma. Do Brna sa nechystam, bolo pre mna zaujimave ked Autosalon a Autotec boli naraz, to som mal program na cely den. Odkedy je to podelene, je to slabota. Za 2-3 hodiny nemam co robit a na to sa mi do Brna cestovat nevyplati.
Inak ak ma nejake auto zaujme, idem radsej pozriet si ho do roomu, nie je tam take mnozstvo ludi jak na autosalone a predavac sa mi venuje osobne, casto si dokonca mozem auto vyskusat bez toho, ze by cokolvek po mne chceli.
Cely interier je zo Suzuki, ako tomu bolo predtym a ako je to teraz vo Fiate Sedici. Ale sranda je, ze su to pocitacove skice (exterier) a nayvse Opel toto auto koncipoval najma pre zeny, tak nech sa vyjadria aj tie (zatial sa nestalo). Mame rok casu na finalny produkt, no pokial to bude s Agilou a Vectrou tak ako s Astrou a Corsou, myslim, ze Opel zvysi predaje. Urcite neposobi tak lacne ako kolinske trojcata alebo Picanto/Atos/Fox. No mohlo byt inovacne ako Panda.
To potkan: Mazdu 2 sem netreba miesat, je to ina trieda.
Niet nad osobny kontakt, pozri si auto nazivo, sadni si do neho, odvez sa a potom hodnot. Aj mne sa uz stalo, ze potom som poradie v mojom rebricku aut pozmenil...
šok zrovna né, tak moc mě to zase nebere. ale nová fabia se mi taky dost nelíbí. mě se s těch nových aut téhle třídy celkově dělá nanic. jistou naději vidím v mazdě 2, jinak bída. ;-\
Si si isty? Nekric hop, co ked sa take stane? Este si nevidel interier, existuje dost aut, ktore zvonka nic zvlastne a zvnutra su to idoly dizajnu, ergonomie aj prakticnosti.
Ja to az tak tragicky nevidim. V kazdom novom aute, pokial to nie je nieco naozaj extra, najdes linie niecoho ineho. Ked sa na to pozriem ako na celok, vyzera to velmi vyvazene, aj ked su pouzite zname prvky dizajnu, vsetko dokonale harmonizuje. A dobry pocit z auta, to je pre zakaznika, v tomto pripade zrejme vacsinou zeny, velmi dolezita vec. Malokto sa nejakemu "kopirovaniu" vyhne, najma ked nema chut vsadzat na experimenty ale ide skor na istotu.
Sorry, já to vnímám jako kýč. Předek na téma, od Mazdy až po Fabii II. Bok a zadek, přežvýkaný Citroen C 1 a Peugeot 107. To nedělal mistr, ale pan mistr.
Dovod? V porovnani s konkurenciou (Spark, Atos)je to pekne a sympaticke, nehovoriac voci prvej generacii Agily. Co sa Ti na tom nepaci? Nie je to nic ultramoderne ani vyrazne inovacne, ale vpohode zapadne do ponuky.
Jestli tohle nejsou malůvky, nějakého šáhlého redakčního grafika, ale opravdu made by Opel, tak už můžou vývoj zarazit dneska a nemusí čekat, až to příští rok propadne na trhu.