Novinky
VW končí výrobu v Drážďanech. Zkušeným zaměstnancům chce dát statisíce, těm se to ale nelíbí
10 komentářů
Horký Hrom
3
Dříve jsme svítili klasickými žárovkami, dnes úspornými LED. Kdysi jsme ráno startovali Octavie spalující fosilní palivo, dnes nasedneme do elektrického Enyaqu a jedeme. S továrnami nastane podobně revoluční změna. Výroba se přesouvá do Číny a tovární budovy už nejsou k výrobě potřebné. Koncern VW našel výborné řešení. Z továren vytvoří inovační centra. Zaměstnanci zde budou zkoumat, jak inovovat naši mobilitu, aby byla uhlíkově neutrální a demokratická. Budou zkoumat, jak inovovat komunity, aby byly více inkluzivní a klimaticky odpovědné. Budou zkoumat, jak inovovat členy těchto komunit, aby správně přemýšleli. Moc líbí👍👍👍
Přejít do diskuze
VW by udělal nejlíp, kdyby z Gläserne Manufaktur udělal oranžérii. K areálu Großer Garten by se to hezky hodilo. Na vstupné do skleníku určitě prodělá míň, než kolik propálí na dalším pokusu o CARIAD.
@Jenik3 Demokratická mobilita je, že všichni budou spravedlivě participovat na mobilitě v dekarbonizované společnosti. Ti nejdemokratičtější z nás si už dnes mohou vychutnat klimaticky odpovědnou jízdu v Porsche Taycan nebo Mercedesu EQS, pro standardizované komunity je zde třeba Leapmotor T03 a pro ostatní komunity bude určena klimaticky udržitelná přeprava hromadnými prostředky a mikromobilitou.
@Jenik3 demokratická většina z velkých mest rozhodne s čím zbytek populace bude jezdit. Kola a sdílená vozidla budou plnit hlavní úlohu.
@Horký Hrom s demokratickými cíly a pokrokovou vládou svobodného lidu Spojených států evropských a Ukrajiny.