Novinky
On existuje i 300C kombík pro lidi co sebou musej tahat půl domácnosti, pokud ti to uniklo...
A jedna věc je povolené zatížení a druhá kolik toho v reálu auto uveze....
Ta V8 opravdu nemá s výkonem problém...
A jedna věc je povolené zatížení a druhá kolik toho v reálu auto uveze....
Ta V8 opravdu nemá s výkonem problém...
No nebudu radši moc konkrétní... ale díky downsizingu to nemusí být za pár let jen výsada "sportovních" modelů koncernu... 😉
Ta je ve "sportovních" verzích jako S3, rocco R a Cupra R, ale do Superbu stačí méně PS, ale více Nm už v nižších otáčkách. Takže to co je v A4 by bylo nejvhodnější (350Nm už od 1500 ot./min)...
Ten motor je skvělý třeba do GGTI, ale pro Superb, bych ho nezvolil (1.8 TSI taky ne). Z benzínu raději V6, ale při větším náběhu km ročně, nejlépe 2.0TDI CR 170PS.
Je velká škoda, že zrovna pro Superb není tento motor naladěn na 350Nm (211PS), jako třeba pro Audi A4...
Je velká škoda, že zrovna pro Superb není tento motor naladěn na 350Nm (211PS), jako třeba pro Audi A4...
A kolikrát si viděl "plně naloženýho" superba (nebo A6, A😄? Já nikdy,... vždycky se v tom válel jeden, maximálně 2 novodobí papaláši. Ale pokud někdo chce, aby to trochu jelo i při tý hmotnosti, pak je to dobrej důvod.
Náhodou dětem se v tom "aerodynamickém tunelu" docela líbilo, navíc měly vzadu puštěné nějaké DVD. 😉 😄
No doufám, že si k tomu hororu nevzal děti, dodnes by nespaly kvůli HEMIfobií zvlášť jestli byl fkombíku s černými foliemi.....
Jj, za tímhle "buldozerem vzduchu" jsem jednou jel asi 100 km po dálnici a podstaněji mi klesla průměrná průměrná spotřeba...
:yes: >😒]
:yes: >😒]
V6 v naftě není vhodná pro každého, ovšem pro dálkové cestování (třeba) po evropě není příjemnější motorizace. Kultivovaný projev, velmi přijatelná spotřeba a dostatek síly v každém okamžiku...
Vyšší náklady na servis nevím, zatím pozoruju spíš druhotné jevy (jako třeba že naftová V6 většinou jezdí na 18" a ty jsou přece jen dražší). Větší motory jsou obecně spolehlivější, možná se někdy časem projeví větší namáhání přední nápravy.
Vyšší náklady na servis nevím, zatím pozoruju spíš druhotné jevy (jako třeba že naftová V6 většinou jezdí na 18" a ty jsou přece jen dražší). Větší motory jsou obecně spolehlivější, možná se někdy časem projeví větší namáhání přední nápravy.
no dnes nevím, ale když to byla novinka tak byl famózní - mít černý fólie na sklech tak děti zabíhaly domů >😁
Nevím co řešíš, kolega nabízel C300 jako alternativu a na to jsem také reagoval, ano Opel, dnes asi Insignia, je jistě alternativa k Supovi o tom není žádná, toto dilema určitě řeší o tisíce více kupců než alternativu C300.
Před tím měl i Senátora a celkem inklinuje k Opelu.Já měl kdys taky Opel a dobrý.Ovšem stále mu Signum slouží a bez poruchy cca 3roky.I když podvozek je celkem nachylný na opotřebení.Divím se :-! Auto má sloužit.
Tak pokud by si bral raději Signum jen proto, že to není "koncern", tak si stejný "chudák" jako ti, co si vyberou Passata jen proto, že to "koncern" je... 😉 😄
Já jel taky v obou a nechtěl bych ani jedno. Ale když už bych si nutně musel vybrat, tak radši to Signum. Nelíbí se mi, jak pomalu každý, kdo si pořídí jiné auto, než z koncernu VW, je považován za exota.
Ale najdou se.Bratr řešil mezi Passatem a Signumema vybral si Opel.Jo a je max. spokojený a když jsem si projel Signum,tak jsem pochopil. >😒]
Klidně bych si ho pořídil na podnikání,ovšem tenkrát tak pro mě dostupný nebyl.Jo má jen 400kg užitnou,ale "kufr" nějakých 600l je plně vyhovující.V autě nepřevážím betonový prafabrikáty,ale jen něco málo nářadí cca 100kg.Je to přeci jenom velice povedený auto za velice dobrý prachy.Pokud bych si měl dnes vybrat mezi Supem či 300ct,tak jednoznačně 300c
Exota který volí mezi Supem a C300 bych chtěl vidět, myslím, že takový trotl neexistuje, koneckonců stačí se podívat na prodeje C300 (3 ks v lednu stačí ve vyšší střední pouze na poslední místa).
300C je nula hlavně co se týče užitečného zatížení (všehovšudy 400 kg včetně řidiče). Superb toho unese kapku víc.... 300C je akorát tak módní doplněk pro bohaté. Kdokoli zohledňuje i funkčnost, tak se k 300C velmi rychle obrátí zády.
nojo, ale jsme v Čechách a lídí co volí mezi HEMI a R6 zvlášť v Superbu a 300C je slovy nula.
Superb si tento motor zaslúži plným právom. Aj keď si myslím že mohol disponovať 155KW tak ako v Audi. Jazda tým síce nie je dynamickejšia,ale pri plnom obsadení plus batožina by to znamenalo vyššiu istotu motora pri udržiavaní slušnej dynamiky. Ešte popracovať na kombinácii 2,0TSI + DSG + 4x4 a Superb bude silným želiezkom v boji o zákazníka. ( teda aspoň v kombíku ) 😉 😄
Superb je sice střední třída, ale s V6 a nějakou trochu výbavou už zasahuje cenově do vyšší střední... a co týče toho Chrysleru, tak ten má naopak cenovou politiku nastavenou zajímavě...
Že to ale trvalo, než se v ČR začal zase dělat automobil, který by měl stejně silné motory jak v Tatře >😒]
no V6ka je super, ale otázka proč si ji koupit v Superbu a né v Passatu CC, pokud jde o kombík tak super kára, ale pořád si nemůžu zvyknout že Škodovky stojej mega
Musím zareagovať a povedať len jedno: KONEČNE.
1.8 TSI nie je zlý,ale pri plnom naložení Superba si isto bude rozumieť 2.0 TFSI motor viac ako s 1.8 :yes: :-!
1.8 TSI nie je zlý,ale pri plnom naložení Superba si isto bude rozumieť 2.0 TFSI motor viac ako s 1.8 :yes: :-!
souhlasim s Kankunenem v tom že V6 v naftě rovná se výrazně vyšší náklady na servis, protože ho měl táta a můžu potvrdit, že když došlo na servis tak se to točilo v mnohem vyšších částkách než v nynějším dieslu 2 litru co má v novém superbu. nehledě na to že V6 je zb ytečně těžká
V6 v naftě, pisatelský fenomén. Kolik lidí by jsi koupilo takový motor. U nás to v Supu šlo, borci si mysleli, že jedou v A6ce. Náklady na servis jsou výrazně vyšší.
Tak tak, 2.0TSI tu chyběl a v dané výkonové variantě je to asi ideální benzínová volba pro Superb.
Srovnávat motory s Mondeem si netroufnu... Mondeo má už taky v nabídce 2.0 a 1.6 benzínové turbo, papírově vypadá dobře, naživo jsem je ale ještě neviděl a vyrovnat se TSI nebude snadné.
V naftě je to asi remíza, 2.2TDCi u Fordu není žádný zázrak a naftová V6 bohužel oběma chybí (byť ji oba koncerny mají).
Srovnávat motory s Mondeem si netroufnu... Mondeo má už taky v nabídce 2.0 a 1.6 benzínové turbo, papírově vypadá dobře, naživo jsem je ale ještě neviděl a vyrovnat se TSI nebude snadné.
V naftě je to asi remíza, 2.2TDCi u Fordu není žádný zázrak a naftová V6 bohužel oběma chybí (byť ji oba koncerny mají).
A interiérem taky 😄 To co nabízí Ford je děs. Hlavně v provedení ve dřevě. Když jsem v něm seděl, připadal jsem si jak Daewoo Chairman v devadesátých letech.
V6 ku si v Supu moc lidí neobjednalo, půlka lidí se bojí vysokého objemu a druhá půlka ví, že jinde za nepatrně větší sumu sehnat V8 a to je výkonově zas jiný kafčo...
Velmi vhodný doplnok motorovej palety Superba. Ocakávam, ze cast záujemcov o benzínový motor, ktorým sa V6 zdal predsalen prílis objemný a skoncili u 1,8 TSI, by si teraz kúpili dvojliter. Dalsí malý, ale významný bodík, ktorý naklána misky váh pri volbe auta strednej triedy na stranu Superba. I ked ja v neprémiovej strednej stále volím Mondeo, motoricky vedie Superb o dve konské dĺzky.
Alespon co se týká jízdy mimo město....