Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
V6 ku si v Supu moc lidí neobjednalo, půlka lidí se bojí vysokého objemu a druhá půlka ví, že jinde za nepatrně větší sumu sehnat V8 a to je výkonově zas jiný kafčo...
A jakou V8 máš na mysli? Mě teda žádná nenapadá.
Jo taky by mne to zajimalo
Chrysler 300 C,jsou tam 5.7 a 6.1 V8 Hemi.Má to odpojitelné 4 válce při pomalé jízdě.
No ale to je min. o třídu výš, rozměrově i cenově, Sup je pořád střední třída.
Superb je sice střední třída, ale s V6 a nějakou trochu výbavou už zasahuje cenově do vyšší střední... a co týče toho Chrysleru, tak ten má naopak cenovou politiku nastavenou zajímavě...
nojo, ale jsme v Čechách a lídí co volí mezi HEMI a R6 zvlášť v Superbu a 300C je slovy nula.
300C je nula hlavně co se týče užitečného zatížení (všehovšudy 400 kg včetně řidiče). Superb toho unese kapku víc.... 300C je akorát tak módní doplněk pro bohaté. Kdokoli zohledňuje i funkčnost, tak se k 300C velmi rychle obrátí zády.
Klidně bych si ho pořídil na podnikání,ovšem tenkrát tak pro mě dostupný nebyl.Jo má jen 400kg užitnou,ale "kufr" nějakých 600l je plně vyhovující.V autě nepřevážím betonový prafabrikáty,ale jen něco málo nářadí cca 100kg.Je to přeci jenom velice povedený auto za velice dobrý prachy.Pokud bych si měl dnes vybrat mezi Supem či 300ct,tak jednoznačně 300c
no dnes nevím, ale když to byla novinka tak byl famózní - mít černý fólie na sklech tak děti zabíhaly domů >😁
Jo tak to sedí, traverza která budí emoce skoro jako tank, rozhodně překoná pandura. >😁
Jj, za tímhle "buldozerem vzduchu" jsem jednou jel asi 100 km po dálnici a podstaněji mi klesla průměrná průměrná spotřeba...
:yes: >😒]
:yes: >😒]
No doufám, že si k tomu hororu nevzal děti, dodnes by nespaly kvůli HEMIfobií zvlášť jestli byl fkombíku s černými foliemi.....
On existuje i 300C kombík pro lidi co sebou musej tahat půl domácnosti, pokud ti to uniklo...
A jedna věc je povolené zatížení a druhá kolik toho v reálu auto uveze....
Ta V8 opravdu nemá s výkonem problém...
A jedna věc je povolené zatížení a druhá kolik toho v reálu auto uveze....
Ta V8 opravdu nemá s výkonem problém...
Exota který volí mezi Supem a C300 bych chtěl vidět, myslím, že takový trotl neexistuje, koneckonců stačí se podívat na prodeje C300 (3 ks v lednu stačí ve vyšší střední pouze na poslední místa).
Ale najdou se.Bratr řešil mezi Passatem a Signumema vybral si Opel.Jo a je max. spokojený a když jsem si projel Signum,tak jsem pochopil. >😒]
Já jel v obou a volil bych Passat.Signum se u6 nevyrábí,místo něho a Vectry je Insignia.
Já jel taky v obou a nechtěl bych ani jedno. Ale když už bych si nutně musel vybrat, tak radši to Signum. Nelíbí se mi, jak pomalu každý, kdo si pořídí jiné auto, než z koncernu VW, je považován za exota.
Tak pokud by si bral raději Signum jen proto, že to není "koncern", tak si stejný "chudák" jako ti, co si vyberou Passata jen proto, že to "koncern" je... 😉 😄
Před tím měl i Senátora a celkem inklinuje k Opelu.Já měl kdys taky Opel a dobrý.Ovšem stále mu Signum slouží a bez poruchy cca 3roky.I když podvozek je celkem nachylný na opotřebení.Divím se :-! Auto má sloužit.
Nevím co řešíš, kolega nabízel C300 jako alternativu a na to jsem také reagoval, ano Opel, dnes asi Insignia, je jistě alternativa k Supovi o tom není žádná, toto dilema určitě řeší o tisíce více kupců než alternativu C300.
no V6ka je super, ale otázka proč si ji koupit v Superbu a né v Passatu CC, pokud jde o kombík tak super kára, ale pořád si nemůžu zvyknout že Škodovky stojej mega
ROBERTOO
Musím zareagovať a povedať len jedno: KONEČNE.
1.8 TSI nie je zlý,ale pri plnom naložení Superba si isto bude rozumieť 2.0 TFSI motor viac ako s 1.8 :yes: :-!
1.8 TSI nie je zlý,ale pri plnom naložení Superba si isto bude rozumieť 2.0 TFSI motor viac ako s 1.8 :yes: :-!
A kolikrát si viděl "plně naloženýho" superba (nebo A6, A😄? Já nikdy,... vždycky se v tom válel jeden, maximálně 2 novodobí papaláši. Ale pokud někdo chce, aby to trochu jelo i při tý hmotnosti, pak je to dobrej důvod.
T613
Že to ale trvalo, než se v ČR začal zase dělat automobil, který by měl stejně silné motory jak v Tatře >😒]
Meridiano
Superb si tento motor zaslúži plným právom. Aj keď si myslím že mohol disponovať 155KW tak ako v Audi. Jazda tým síce nie je dynamickejšia,ale pri plnom obsadení plus batožina by to znamenalo vyššiu istotu motora pri udržiavaní slušnej dynamiky. Ešte popracovať na kombinácii 2,0TSI + DSG + 4x4 a Superb bude silným želiezkom v boji o zákazníka. ( teda aspoň v kombíku ) 😉 😄
Neví někdo, odkdy bude motor 2,0 TSI v Supu k mání? 😄
Ten motor je skvělý třeba do GGTI, ale pro Superb, bych ho nezvolil (1.8 TSI taky ne). Z benzínu raději V6, ale při větším náběhu km ročně, nejlépe 2.0TDI CR 170PS.
Je velká škoda, že zrovna pro Superb není tento motor naladěn na 350Nm (211PS), jako třeba pro Audi A4...
Je velká škoda, že zrovna pro Superb není tento motor naladěn na 350Nm (211PS), jako třeba pro Audi A4...
A taková verze s 195 kW by se ti líbila? 😉
Ta je ve "sportovních" verzích jako S3, rocco R a Cupra R, ale do Superbu stačí méně PS, ale více Nm už v nižších otáčkách. Takže to co je v A4 by bylo nejvhodnější (350Nm už od 1500 ot./min)...
Srovnávat motory s Mondeem si netroufnu... Mondeo má už taky v nabídce 2.0 a 1.6 benzínové turbo, papírově vypadá dobře, naživo jsem je ale ještě neviděl a vyrovnat se TSI nebude snadné.
V naftě je to asi remíza, 2.2TDCi u Fordu není žádný zázrak a naftová V6 bohužel oběma chybí (byť ji oba koncerny mají).
Vyšší náklady na servis nevím, zatím pozoruju spíš druhotné jevy (jako třeba že naftová V6 většinou jezdí na 18" a ty jsou přece jen dražší). Větší motory jsou obecně spolehlivější, možná se někdy časem projeví větší namáhání přední nápravy.