Nissan 300ZX Z31 (1984–1989): Tohle mohl být ještě Datsun
1
/
18
Prohlédnout znovu
Nissan 300ZX Z31 (1984–1989): Tohle mohl být ještě Datsun
Model Turbo se dal poznat podle vzduchového otvoru na kapotě a nápisu Turbo na dveřích.
|
Nissan
Nízkému odporu vzduchu kupé Nissan 300ZX napomáhala nízká, dopředu se svažující zašpičatělá příď s částečně zapuštěnými světlomety.
|
Nissan
Splývající záď byla zakončená malým spoilerem pod zadním oknem. Okno se spoilerem se dalo vyklopit nahoru a umožnit tak přístup do zavazadlového prostoru.
|
Nissan
Před dvouramenným volantem a na středovém panelu měl Nissan 300ZX řadu digitálních ukazatelů a ovladačů.
|
Nissan
Obdélníkové světlomety měly plný výkon až po úplném vyklopení. Nárazníky byly lakování lesklou černou barvou.
|
Nissan
V roce 1984 oslavil Nissan půlstoletí své existence modelem Nissan 300ZX řady Z31, nazvaným 50th Anniversary Edition a vybaveným přídavnými luxusními doplňky.
|
Nissan
Dvoumístné kupé s turbomotorem mělo stříbrný nátěr (včetně nárazníků) kombinovaný s černou dolní částí karoserie.
|
Nissan
Jubilejní Nissan 300ZX Turbo měl odlišný volant s ovladači a automatickou převodovku ovládanou pákou na středovém tunelu.
|
Nissan
Nissan 300ZX se v Japonsku prodával pod názvem Fairlady Z.
|
Nissan
Jedno kupé Nissan 300ZX bylo v roce 1984 přestavěno na kabriolet firmou R. Straman Company z Costa Mesa v Kalifornii.
|
Nissan
Nissan 300ZX Turbo poháněl přeplňovaný vidlicový šestiválec s maximálním výkonem 228 k (167,5 kW).
|
Nissan
Pohled do útrob Nissanu 300 ZX Turbo prozrazuje nezávislé zavěšení předních kol se vzpěrami MacPherson a dělenou zadní nápravu s polo vlečenými rameny.
|
Nissan
Vpředu podélně uložený třílitrový vidlicový šestiválec VG30ET byl přeplňovaný turbodmychadlem Garrett T3.
|
Nissan
V roce 1986 prošla karoserie Nissanu 300 ZX Z31 mírným faceliftem. Model na obrázku měl kola a přední spoiler lakovány šedou barvou.
|
Nissan
Nárazníky a další plastové díly dostaly nátěr v barvě vozu a z kapoty zmizel vzduchový otvor.
|
Nissan
Zadní světla dostala při faceliftu nový tvar a poznávací značka se přemístila na nárazník.
|
Nissan
V roce 1988 debutoval model Shiro Special s přeplňovaným motorem, bílým perlovým nátěrem a sedadly Recaro. S rychlostí 246 km/h to byl ve své době nejrychlejší japonský vůz.
|
Nissan
K posledním úpravám došlo v roce 1987, kdy dostal vůz mlhovky a nové světlomety. K pozměněným zadním světlům přibylo třetí brzdové LED světlo nad zadním oknem.
|
Karel Haas
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip