Mercedes-Benz 130,150 a 170 H: H jako Heck. Lidovka a vše vzadu!
12
/
18
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz 130,150 a 170 H: H jako Heck. Lidovka a vše vzadu!
Mercedes 170 H se lišil od typu 130 šípovitým předním oknem, dělenými nárazníky a třetím světlometem na přídi.
|
Sinsheim
Mercedes-Benz W 17 z roku 1931 byl dvoudveřový čtyřmístný model s hranatou karoserií, poháněný čtyřválcovým boxerem s objemem 1,2 litru, umístěným za zadní nápravou.
|
Mercedes-Benz
Mercedes 175 s přídí podobající se pozdějšímu Volkswagenu Brouk a dlouhou splývající zádí s malou ploutvičkou uprostřed, rozdělující zadní okno na dva ovály.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz 130 (W 23) měl premiéru v únoru 1934 na berlínském autosalonu. Bylo to první sériově vyráběné německé auto s motorem vzadu.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz 130 měl jednoduchou palubní desku se dvěma kruhovými ukazateli před volantem velkého průměru.
|
Mercedes-Benz
Typ 130 měl páteřový rám s centrální rourou, přední kola byla nezávisle zavěšena na dvou příčných listových pérech a zadní kyvadlová náprava byla odpružena dvěma vinutými pružinami.
|
Mercedes-Benz
Na výstavě automobilů v pražské galerii Arkády byl vystaven Mercedes 130, mylně vydávaný za pozdější Mercedes 170 H.
|
Karel Haas
Typ 130 používal k pohonu zadních kol 1,3litrový čtyřválec s rozvodem SV, umístěný vzadu.
|
Mercedes-Benz
Několik Mercedesů 150 Sport-Limousine bylo postaveno v podobě kupé se splývavou zádí a velkými vzduchovými otvory na střeše.
|
Mercedes-Benz
Současně s typem 130 vznikl sportovní dvoumístný roadster Typ 150 (W 30), poháněný kapalinou chlazeným řadovým čtyřválcem s objemem 1,5 litru a výkonem 55 koní.
|
Mercedes-Benz
Koncepce s motorem vzadu byla převzata spolu s podvozkem z typu 130, ale motor byl umístěn před zadní nápravou, čímž se zlepšily jízdní vlastnosti.
|
Mercedes-Benz
V letech 1935 a 1936 se Typ 130 se stahovací střechou a pevnými rámy oken dodával také v dvoubarevném provedení.
|
Mercedes-Benz
V roce 1936 začal Daimler-Benz vyrábět typ Mercedes-Benz 170 H (W 28) s motorem umístěným vzadu a pohánějícím zadní kola.
|
Karel Haas
Také Mercedes-Benz 170 H se nabízel se stahovací horní částí střechy a pevnými rámy oken.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz 170 H byl s cenou 4 350 RM dražší než dvoudveřový sedan 170 V a přitom nabízel méně místa v zavazadlovém prostoru, měl hlučnější motor a horší jízdní vlastnosti.
|
Mercedes-Benz
Mercedes 170 H poháněl čtyřválcový motor s objemem 1697 cm3 a výkonem 38 k, umístěný vzadu.
|
Mercedes-Benz
Na berlínském autosalonu v roce 1939 představil inženýr Karl Schlör studii kapkovitého vozu nazvaného Schlörwagen, postaveného na podvozku typu 170 H.
|
Mercedes-Benz
Mercedesy 130 a 170 H nebyly příliš vhodné ke konverzi na pohon dřevoplynem, a proto nebyly konfiskované Wehrmachtem. Našly se ale výjimky.
|
Karel Haas
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip