HRG 1500 (1936 až 1956): Lehké britské roadstery z hrabství Surrey
14
/
15
Prohlédnout znovu
HRG 1500 (1936 až 1956): Lehké britské roadstery z hrabství Surrey
Pro roadstery HRG 1500 bylo typické odpružení přední tuhé nápravy podélnými čtvrteliptickými listovými péry.
|
silodrome.com
Ted Halford, jeden ze zakladatelů značky HRG, byl v letech 1933 až 1936 odpovědný za vývoj sportovního vozu Vale Special.
|
classiccarweekly.net
Prototyp HRG 1500 byl postaven koncem roku 1935 a měl dveře otevírané proti směru jízdy.
|
Wikipedia
Menší roadster HRG 1100 měl rozvor náprav 2527 mm a byl poháněn 1,1litrovým čtyřválcem s rozvodem OHC, převzatým z modelu Singer Bantam Nine.
|
Cheetham – The Automobile
Dvoumístný HRG 1100 měl motocyklové blatníky nad předními koly.
|
Cheetham – The Automobile
Roadster HRG 1500 měl hlavní světlomety upevněné na příčce mezi předními blatníky.
|
Classic Driver
Po válce vyrobila automobilka HRG na podvozku s rozvorem 2616 mm 45 vozů 1500 Aerodynamic, dlouhých 4115 mm.
|
Auta5P.eu
HRG 1500 Aerodynamic měl přední blatníky prodloužené až za dveře a dlouhou, dopředu se svažující příď se zapuštěnými světlomety.
|
Wood – Sportwagen
Po skončení druhé světové války byla výroba HRG 1500 obnovena v provedení totožném s předválečným.
|
Wood – Sportwagen
Řadový čtyřválec Singer měl objem 1, 5 litru a se dvěma karburátory SU měl nejvyšší výkon 65 koní.
|
Wood – Sportwagen
V roce 1949 vyhráli Eric Thompson a Jack Fairman v Le Mans třídu do 1,5 litru na voze HRG Le Mans Lightweight. V celkovém hodnocení byli osmí.
|
Auta5P.eu
Dalšími typickými znaky pro HRG 1500 bylo opásání kapoty a rezervy koženým řemenem a zašpičatělé konce blatníků.
|
silodrome.com
Střed palubní desky byl zaplněn ručkovými přístroji a ovladači. Rychloměr a otáčkoměr byly větší.
|
silodrome.com
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC byl umístěn podélně a poháněl zadní kola. Všimněte si umístění náhradních svíček
|
silodrome.com
Jediný vyrobený kus HRG 1500 s karoserií St. Leonards byl v aukci prodán za 121 000 dolarů.
|
Wheelsage.org
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster