Reliant Scimitar (1964–1986): Dárek k narozeninám pro anglickou princeznu
1
/
19
Prohlédnout znovu
Reliant Scimitar (1964–1986): Dárek k narozeninám pro anglickou princeznu
Luxusní model bylo Reliant Scimitar GTE série SE6 poháněl motor Ford V6 3.0 s výkonem zvýšeným na 135 koní.
|
Carsthatnevermadeitetc
Podvozek kupé Scimitar GT SE4 byl převzat z modelu Reliant Sabre, vyráběnému v letech 1961 až 1963.
|
Wikipedia
Kupé Reliant Scimitar GT SE4 debutovalo v roce 1964 a vycházelo z prototypu Ogle SX250.
|
Brightwells Classic Cars
GT SE4 mělo vzadu čtyři malé kruhové svítilny a pod nárazníkem couvací světla.
|
Brightwells Classic Cars
Kupé Scimitar GT mělo vzadu nouzové sedadlo pro dvě děti nebo jednoho dospělého.
|
Reliant
Ručkové ukazatele byly přehledně umístěny na palubní desce. Většina ovladačů našla místo na středovém panelu.
|
Silodrome.com
Prototyp třídveřového kombi Ogle Triplex GTS se stal inspirací pro návrh čtyřmístného Scimitaru.
|
Ogle
Reliant Scimitar GT SE4B poháněl vidlicový šestiválec Ford Essex s rozvodem OHV a objemem 3 litry.
|
Classic Car Auctions
Čtyřmístný Reliant Scimitar GTE SE5 měl prodlouženou záď ve stylu „shootig brake“.
|
Alamy.com
Vzadu měl Scimitar GTE velké, nahoru výklopné zadní okno a obdélníkové koncové svítilny.
|
Alamy.com
Princezna Anna dostala ke svým 20. narozeninám od královny Alžběty II a vévody z Edinburghu modrý Scimitar GTE.
|
Classiccars.com
V roce 1972 došlo k několika vylepšením a Scimitar GTE změnil tovární označení na SE5A. Změnami prošla také přístrojová deska.
|
Brightwells Classic Cars
Zavazadlový prostor byl přístupný po vyklopení zadního okna.
|
Carsthatnevermadeitetc
GTE SE6 měl rozvor prodloužený o 10 cm a rozchod kol o 8 cm, takže vůz byl proti předchůdci delší a širší.
|
For-sale.co.uk
Reliant Scimitar GTE měl zvětšený průměr vnějších hlavních světlometů.
|
Eminetra.com
Scimitar GTE SE6 byl koncem roku 1976 nahrazen modelem SE6A. Ten měl upravený podvozek a brzdy Lockheed.
|
H&H Classic
Na ženevském autosalonu v roce 1980 představil Reliant čtyřmístný dvoudveřový kabriolet Scimitar GTC SE8.
|
Car-from-uk.com
Čtyřmístný kabriolet Scimitar GTC SE8 měl sloupky B propojené výztuhou ve tvaru písmene T se zakončením v rámu předního okna.
|
Swva.com
Modelová řada Scimitar pokračovala i v dalších letech. Reliant Scimitar SS1 (1984–90) měl karoserii od Michelottiho.
|
Autatua.com
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...