Rozmrazovali jsme most: Pidistřik stačí
1
/
18
Prohlédnout znovu
Rozmrazovali jsme most: Pidistřik stačí
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Celý systém se uvede do chodu v okamžiku, kdy se na monitorovacím zařízení významně přiblíží, nebo dokonce protnou křivky teploty vozovky a teploty mrznutí vody na ní
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dvě velké nádrže pojmou po osmi metrech krychlových solanky, tedy vodného roztoku chloridu vápenatého. Menší nádrž s vodou o objemu 1,5 metru kubického se používá každý týden pouze v létě při čistění a údržbě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
K přesnému stanovení okamžiku postřiku jsou zapotřebí čerstvá data z meteostanice. Ta je umístěna přímo na tělese mostu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za svodidly je každých patnáct až sedmnáct metrů umístěna jednotka ovládající rozstříknutí solanky na vozovku.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Trysky v bocích vozovky od svodidel dostříknou na celé dva pruhy jízdního pásu. Stejnou plochu obsáhnou i talířové trysky, umístěné přímo ve vozovce.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
|
Svět motorů/Michal Kollert
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2