Ojetá Lancia Ypsilon IV: Výjimečnost, ale co spolehlivost?
1
/
54
Prohlédnout znovu
Ojetá Lancia Ypsilon IV: Výjimečnost, ale co spolehlivost?
Lancia Ypsilon
|
Svět motorů
Dvouválce Twinair představovaly v době uvedení poslední ypsilonky revoluční novinku, jež měla nahradit původní čtyřválce FIRE. Lidé ji však vinou technických problémů dlouho odmítali přijmout, a tak spolu oba motory přežily deset let.
|
Svět motorů
Motory Twinair mohly být osazeny robotizovanou převodovkou Dualogic. Cukavá činnost nás však zatím nepřesvědčila nikde, a tak od robotů systematicky odrazujeme.
|
Svět motorů
Nejnovější provedení ypsilonky se od loňského roku chlubí moderním multimediálním systémem. V českých bazarech však takové verze ještě dlouho nenajdete.
|
Svět motorů
K nejatraktivnějším příplatkům patřilo panoramatické čelní okno. Mezi skly se podařilo umístit další výztuhu proti kroucení skeletu.
|
Svět motorů
Lancia Y10 (1985-1996)
|
Svět motorů
Lancia Ypsilon (1996-2003)
|
Svět motorů
Lancia Ypsilon (2003-2011)
|
Svět motorů
Lancia Ypsilon (2010)
|
Svět motorů
Lancia Ypsilon (2015)
|
Svět motorů
Lancia Ypsilon (2020)
|
Svět motorů
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ypsilonka je v celosvětové produkci posledním vozem s centrálně umístěnými přístroji na palubní desce, kdysi známými z MPV
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Dospělí cestující najdou i vzadu dostatek prostoru, figurant výšky 182 cm se necítí nikterak utiskován
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Přestože ypsilonka stojí na základech pandy, rozvor se podařilo natáhnout o devět centimetrů
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Opěradlo zadní lavice je rozděleno na dva stejně velké díly. V základu je malá lancia čtyřmístná, za příplatek pětimístná.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Na rozdíl od punta vypadá tentýž osmiventilový čtyřválec pod kapotou napěchovaně, přístup k příslušenství je mnohem horší
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jedno z mála poškození testované lancie nezpůsobil člověk, ale hladoví hlodavci. Protihlukový obklad pod kapotou vypadá nevábně.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Bezzátkový systém představuje komfortní otevírání nádrže. Zde je podobně jako u současné pandy standardem.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Nápisy se zkomolenými názvy metropolí s písmenem Y (Parys, Berlyn, Mylano) se podezřele dochovaly na jediných dveřích. Ostatní tak byly možná vyměněny...
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pozdější produkty koncernu FCA umožňovaly vypnutí stop-startu natrvalo, zde však odpojený konektor baterie rozsvítil výstražnou kontrolku. Akumulátor před zimou zemře.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tenké tyčky stabilizátorů životností nevynikají, mechanici na ně upozorňují jako na nejčastěji odcházející součástky
|
Svět motorů/Jiří Káš
Původní zadní tlumič výfuku má ještě před sebou dlouhé roky bezstarostného provozu
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Jednoduchý a odolný podvozek přečkal sedm let provozu bez sebemenší úhony, lehká povrchová koroze je vidět především na výfukovém potrubí
|
Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
|
Svět motorů/Jiří Káš
Přední nárazník s blatníky nelícuje, což může být nepřesnost výroby, nebo následek prodělané a nezaznamenané čelní nehody
|
Svět motorů/Jiří Káš
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...