Mototest Piaggio MP3 400: Čtyři, nebo dvě? Raději tři!
1
/
51
Prohlédnout znovu
Mototest Piaggio MP3 400: Čtyři, nebo dvě? Raději tři!
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na levé rukojeti slouží k aretaci náklonu předních kol. Skútr pak sám stojí rovně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou tříkolového skútru s velkým a silným motorem je nožní brzda, kterou stroj musí mít, aby na něm mohli jezdit i držitelé oprávnění skupiny B.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Parkovací brzda je důležitá, když necháte stát skútr se zaaretovanými předními koly, aniž byste ho dali na stojánek.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výhodou velkých skútrů je objemná schránky pod sedlem – v případě piaggia dokonce osvětlená
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
|
Svět motorů/Michal Kollert
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný
Konec V8 Hellcat není konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své