Práce, při které jde o život: Zažili jsme den na opravě dálnice
1
/
9
Prohlédnout znovu
Práce, při které jde o život: Zažili jsme den na opravě dálnice
Den na opravě dálnice
|
Svět motorů/Martin Karlík
Kamion skoro olizuje loket. Rychle jedoucí auta míjejí dělníky ve vzdálenosti jen pár desítek centimetrů a můžou stavbaře smést. U pomalu jedoucích zase hrozí, že řidič bude z okýnka nadávat, nebo rovnou po pracovnících stavby něco hodí.
|
Svět motorů/Martin Karlík
Asfaltová směs má 165 °C. Na téhle straně finišeru je sice vedro, ale aspoň tu nejezdí v těsné blízkosti auta. Ten, kdo má stejnou práci na druhé straně, musí vydržet horko i provoz pár centimetrů od sebe.
|
Svět motorů/Martin Karlík
I když je omezení k vzteku, je pořád lepší stavbu sledovat jako řidič nebo spolujezdec. Kolonou za pár minut projedete, dělníci tady ale v letním horku dělají dvanáctky.
|
Svět motorů/Martin Karlík
Denně tady projede v průměru 70 000 vozidel, nejméně 20 000 z nich jsou nákladní auta. Řidiči některých z nich lidem na stavbě nadávají, nebo po nich rovnou něco hodí.
|
Svět motorů/Martin Karlík
ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
|
Svět motorů/Martin Karlík
ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
|
Svět motorů/Martin Karlík
ŘSD i stavební firmy, které opravují dálnice, se snaží nabádat řidiče k opatrné jízdě v místě, kde se pracuje. Dělníci se taky chtějí vrátit v pořádku domů.
|
Svět motorů/Martin Karlík
Při nehodě na D2 u Hustopeči zemřeli v pondělí 28. srpna dva silničáři. Dalších osm lidí – z toho tři pracovníci stavby – utrpělo zranění.
|
Svět motorů/Martin Karlík
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý