Martin Vaculík a ojetý Ford Ranger (T6): Nejlepší ford současnosti
1
/
116
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Ford Ranger (T6): Nejlepší ford současnosti
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Limited (2015-2019)
|
acz
Ford Ranger Wildtrak (od 2019)
|
Svět motorů
Ford Ranger Raptor )od 2019)
|
auto.cz/Petr Homolka
Dlouhý náfuk k ventilátoru u nového motoru 2.0 EcoBlue maskuje, že pod kapotou skoro nic není.
|
Svět motorů
Od roku 2015, už s centrálním systémem Ford Sync.
|
Svět motorů
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Do roku 2015 se palubní počítač ovládal postaru kolíčkem na přístrojové desce. Spotřeba přes 10 l/100 km je u 3.2 TDCi Euro 5 běžná.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Trochu asijský interiér vozů do roku 2015.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Doporučujeme šestistupňovou automatickou převodovku. U manuální jde dost těžko řadit, zejména ve spojení se silným motorem 3.2 TDCi.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Parkovací kamera není zženštilá záležitost. Hodí se i chlapům při připojování těžkého vleku. Lepší než tato malá ve zpětném zrcátku je velká na displeji, nabízená od roku 2015.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hliníková roleta se zdá být praktická, ale často zlobí. A kvůli ní se pak na nákladový prostor těsně nevejde europaleta.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pětiválec 3.2 TDCi má opravdu náklaďáckou charakteristiku s maximem výkonu už při 3000 otáčkách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní bubnové brzdy nejsou žádná nevýhoda, naopak! Do 200 000 km obvykle nevyžadují žádné servisní zásahy.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Modely Euro 6 (od 2016) vyžadují doplňování AdBlue. Plnicí hrdlo je vedle palivového, do příslušné nádrže se vejde 20 l. Doplňujte teprve tehdy, když vám vůz nahlásí nízkou hladinu (2400 km před vyčerpáním), neboť minimální přípustné množství pro doplnění je 15 l. Menší množství nemusí čidlo odhalit.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Filtr pevných částic byl po 174 500 km dosud ve skvělém stavu. Koncovka výfuku stále nebyla uvnitř černá.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vypalování fi ltru mají vozy do roku 2016 řešené odpařováním nafty do výfukového potrubí. U hodně ojetých aut se vstřikovač občas mění.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Všechny tlumiče na voze byly z roku 2012, tedy původní. A bez jakýchkoliv známek opotřebení.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rezervní kolo se spouští na řetězu. Na rozdíl od obvyklého lanka jej nezablokuje ani bláto – ozubené kolo si jej snadno vydrolí
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Výhodou tuhé zadní nápravy je naprosto stabilní geometrie. Takto pěkně sjeté pneumatiky u žádné ojetiny s víceprvkem nenajdete.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vrzání zadních per technicky ničemu nevadí, odstranit se dá grafitovým mazivem. Klepání způsobuje rozpadlá podložka na konci pružnic.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Přední lichoběžníková náprava je velmi masivní a funguje bez investic. Mastnota u levého kola (na fotce napravo) vzniká při výměně olejových fi ltrů. O žádný únik z motoru se nejedná.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Při větším nárazu se rám ohne v tomto místě. Jediným kvalitním řešením je jeho výměna, což s prací vyjde s jistotou na více než 150 000 Kč.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Nad opačně nasazeným plochým řemenem, který brousil o hadici sání, jsme kroutili hlavou.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ford Ranger Double Cab 3.2 TDCi Wildtrak
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný
Konec V8 Hellcat není konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO