Motor 1.2 VTi ve vozech PSA: HTP po francouzsku?
1
/
20
Prohlédnout znovu
Motor 1.2 VTi ve vozech PSA: HTP po francouzsku?
Motor 1.2 VTi ve vozech PSA
|
Svět motorů
Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
|
Svět motorů
Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
|
Svět motorů
Součástí pravidelného servisu musí být kontrola řemene skrz nalévací olejové hrdlo. Značkové servisy mají přípravek, kterým rychle změří, zda řemen neměkne a nerozválel se do šířky.
|
Svět motorů
Motor má chlazené výfukové svody integrované v hlavě, z níž už vede jen jeden otvor. Díky tomu se ráno rychle zahřívá.
|
Svět motorů
Pokud někdo motory VTi honí a využívá výměnné lhůty oleje až 25 000 km, dočká se zakarbonování pístních kroužků. Zde se horní těsnicí již nehýbe a bez násilí nejde z pístu vyndat.
|
Svět motorů
Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle
|
Svět motorů
Přeplňované motory 1.2 PureTech 130 používají nejkvalitnější kované písty od německého Mahle
|
Svět motorů
Zátiší specialit pro spolehlivý provoz motorů Peugeot EB. Motorový olej Total Quartz Ineo First, kovaný píst Mahle a speciální rozvodový řemen odolávající mazivům.
|
Svět motorů
Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.
|
Svět motorů
Tato fotka zaplavila internetová fóra – je to olejem rozleptaný řemen motoru 1.2 PureTech z Opelu Crossland X (převlečený Peugeot 3008). Loupe se vnější vrstva a její kousky napadaly do oleje, kde ucpaly sítko sacího koše a snížily tlak mazání. Informace o zamítnutí reklamace dovozcem je však mylná.
|
Svět motorů
Technický školitel českého importéra Josef Gamba doporučuje olej Total Quartz Ineo First 0W-30 také pro atmosférické tříválce, u nichž výrobce ještě umožňuje i starší specifi kace. Ekvivalenty jiných značek musí plnit normu B71 2312.
|
Svět motorů
Atmosférické varianty tříválců od PSA až do roku 2019 nemají stop-start, tudíž ani inteligentní dobíjení. Baterku tak nabíjejí neustále a její životnost je násobně vyšší než u konkurentů. Z výroby navíc šel typ s dobře přístupnými zátkami, v němž si můžete postaru doplňovat destilovanou vodu i měřit hustotu elektrolytu.
|
Svět motorů
Peugeot 2008 1.2 VTi
|
Svět motorů
Ani zadní kotouče nebyly po pěti letech zrezlé. U dnešních aut je to vzácnost.
|
Svět motorů
Automobilky nám dnes často vysvětlují, že i nerezový výfuk rezaví a že je to tak v pořádku. Testovaný vůz nic vysvětlovat nemusel.
|
Svět motorů
Z motoru už někdo ztratil spodní kryt. Přístup k filtru je vzorný, lehký únik z dělicí roviny bloku ještě na STK vadit nebude.
|
Svět motorů
I průměrná spotřeba 5,8 l v nikdy nevymazaném palubním počítači svědčila o tom, že autem se jezdilo plynule a rozumnými rychlostmi
|
Svět motorů
Přístroje nad volantem jsou nesmysl, na kterém Peugeot trvá zřejmě z uražené ješitnosti. Překvapivě nepohodlné má vůz také sedačky.
|
Svět motorů
Při 130 km/h točí motor 1.2 VTi v modelu 2008 už 4100 otáček. Malý výchozí typ 208 má převody delší, tam je to jen 3800 min-1.
|
Svět motorů
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný
Konec V8 Hellcat není konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii