Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
1
/
68
Prohlédnout znovu
Lancia Delta HF Integrale 16V do posledního detailu: Světový rekordman
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý