Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
1
/
13
Prohlédnout znovu
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
|
acz
Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě
|
acz
Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka
|
acz
DAF
|
acz
Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí
|
acz
DAF
|
acz
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů