Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI – Malé crossovery letí
19
/
93
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI – Malé crossovery letí
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI vs. Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Výbornému rozmístění ovladačů odpovídá i dobrá čitelnost klasických analogových přístrojů.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Uvnitř hyundaie vládnou jednoduché tvary, které v případě nejvyšší výbavy oživují barevné doplňky.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Také multimedální systém s navigací si ponechal klasická tlačítka.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Automatickou klimatizaci dostanete u hyundaie až v nejvyšším provedení Premium, ale bude jen jednozónová. U základního provedení ji nemůžete ani dokoupit.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Pozice za volantem je ideální a sedadla dobře tvarovaná.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Uvnitř kony jsme se cítili velmi příjemně. Ve všech směrech totiž nabízí dostatek místa i pro vysoké postavy. V zadní části je o něco širší než volkswagen, takže se tam spíše vejde trojice cestujících. U druhé řady bychom ale ocenili, aby se hlavové opěrky vysouvaly výš, a líbily by se nám i delší sedáky.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Mezi kužely se kony prosmýkne bez větších náklonů. Na drobných nerovnostech ale lehce poskakuje.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Objemem 361 litrů patří kufr kony k průměru segmentu.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Pod podlahou má lehce vyjímatelný organizér a vyšší výbavy zcela dole dojezdovou rezervu.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Přestože v jiných modelech jihokorejský litrový tříválec znatelně drnčí a umí auto slušně rozvibrovat, v koně se chová mnohem kultivovaněji. Bohužel i v ní je ale docela žíznivý, což povrdilo přímé srovnání s volkswagenem. Výkon 88 kW a dynamika jsou přitom dostačující.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact5 215/55 R17
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Za příplatek 8900 Kč můžete mít displej místo klasických přístrojů, který umí zobrazit i navigaci.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Zevnitř t-cross nepůsobí tak fádně jako zvenku.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Mutimediální systém sice nabídne dva otočné ovládače, ale na listování v menu máte jen dotykové ikony.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Ve volkswagenu si za dvouzónovou připlatíte 8300 Kč, u verze Style je v základu.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Vzhledem k šířce přední části se nám zdá, že sedíme nalepeni moc uprostřed, takže to k výplním dveří máme daleko, a pravé noze lehce překáží středový panel
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Sedadla v t-crossu nemají chybu.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Přestože t-cross měří na délku jen 4108 mm, ukrývá se v něm nebývale prostorná kabina. Spousta volného místa nad hlavou je samozřejmostí, a navíc redaktorovi s výškou 174 cm zbývá před koleny úctyhodných 14 cm.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
A i když si posune zadní lavici zcela dopředu, aby maximalizoval zavazadelník, mohl by takto bez problémů cestovat.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Opěradlo spolujezdce se standardně sklápí, takže uvnitř převezete 227 cm dlouhé předměty. Navíc je pod ním úložný šuplík.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
To t-cross poskytne více komfortu, ale zase ztrácí v ovladatelnosti. Rozdíly jsou však minimální.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
T-Cross zákazníky mate. Deklarovaný objem kufru 455 litrů se vztahuje na druhou řadu posunutou úplně dopředu. Normálně tak nabídne 385 l. Ale když si dopřejete audiosoustavu Beats se subwooferem (na obrázku vlevo), zmenší se na 375 l.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Navíc potom nelze dát dvojitou podlahu do nižší pozice, takže se výška kufru smrskne na 43 cm.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Tříválec 1.0 TSI využívá řada modelů v celém koncernu Volkswagen. Německým konstruktérům se povedl. Výkon 85 kW zajišťuje slušnou dynamiku, i když do hranice 2000 otáček se rozbíhá pozvolněji. Příjemně nás překvapil nejen kultivovaností, ale i spotřebou v reálném provozu.
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime3 215/45 R18
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI
|
Svět motorů/Josef Dvořák
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...