Hyundai Kona Electric z Nošovic vs. z Koreje – Slezský zelenáč
34
/
58
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona Electric z Nošovic vs. z Koreje – Slezský zelenáč
Hyundai Kona Electric
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Funkce chytré rekuperace se zobrazuje na spodní části displeje slovem AUTO. Žádné další změny jsme na palubním štítu nezaznamenali.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování jinak nezměněného interiéru zvládají ve Slezsku na podobné úrovni jako jejich korejští kolegové, i když občasné vrzání panelu dveří dokazuje, že prostor pro zlepšení se najde
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový multimediální systém díky větší obrazovce ukáže více informací najednou. Vestavěný modem navíc znamená aktuální informace o dopravě v navigaci a další funkce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mobilní aplikace BlueLink, dostupná pro Android i Applem, kromě základního ovládání a kontroly stavu baterie také posílá na obrazovku telefonu notifi kace upozorňující na ukončení nabíjení, nezamčené dveře apod. Pomocí GPS také ukáže na mapě přesnou polohu vozidla, a navíc ukládá info o každé jízdě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr s kapacitou 332 litrů bývá často zbytečně zaházený kabely.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod jeho podlahou je místo na uložení jen jediného kabelu. Kromě toho s koncovkou pro běžnou 230V zásuvku dodává Hyundai standardně i kabel Type 2 s koncovkami Mennekes na obou stranách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Logo BlueDrive na boku každé kony neoznačuje konkrétní techniku, ale fi lozofi i Hyundaie a strategii pro elektricky poháněná vozidla
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod dvířky na masce se ukrývají oba konektory, Mennekes a CCS Combo. Zatímco nabíjení střídavým proudem umí české auto lépe, rychlonabíjení se nezměnilo, obě zvládají výkon 77 kW, který je bohužel v Česku zatím na veřejných stanicích vzácný.
|
Svět motorů/Petr Homolka
S novými pneu Michelin Primacy 4 215/55 R17 nová kona o trochu méně protáčí kola na místě při prudkém sešlápnutí akcelerátoru. Také díky tomu jsme autu naměřili zrychlení z nuly na sto za 6,9 sekundy, ačkoliv Hyundai udává o celou sekundu více.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift