Jak se žije sparťanským fotbalistům na cestách: V autobusu mají místa pro zraněné
1
/
40
Prohlédnout znovu
Jak se žije sparťanským fotbalistům na cestách: V autobusu mají místa pro zraněné
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Místa s čísly 25 a 26 nabízí nejvíce prostoru a komfortu na nohy. Tato sedadla pak slouží hlavně zraněným hráčům, kteří se zde můžou pohodlně natáhnout.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřiačtyřicetiletý šofér pracuje pro Spartu už sedm sezon. Předtím vozil pět let české fotbalové reprezentanty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pavel Jelen nám odpovídá v zadní části autobusu, kterou jinak výlučně opanují zkušenější fotbalisté. Výjezdy si zde zkracují především hraním karet.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Proti původnímu řadovému šestiválci prý nemůže říct šéf vozového parku ani slovo. Tvrdí, že funguje stále výborně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Znak klubu si na autobus nechali udělat v Třebíči technikou airbrush – stříkáním barvy pomocí stlačeného vzduchu. Liší se tak od konkurence, která zpravidla používá „obyčejnější“ polepy.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip