Jezdili jsme speciální octavií s pěti koly: K čemu slouží kolečko navíc?
1
/
31
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme speciální octavií s pěti koly: K čemu slouží kolečko navíc?
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Praporčík Marek Lamač vyráží s Romčou na provozní měření i několikrát za den
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pro všechna auta pohybující se po ploše je předepsána jasně viditelná barva karoserie, nebo alespoň doplňky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dvoukilometrová hlavní dráha je rozdělena do tří úseků, které musí měřicí vůz projet oběma směry po obou stranách
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rameno s měřicím kolem je uchyceno k zadní tuhé nápravě
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Při jízdě mimo letiště musí být měřicí páté kolo zdvihnuto nad úroveň terénu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V transportním režimu je světlá výška auta jen 80 mm
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ke kalibraci měření slouží speciální saně s digitálním měřidlem tahu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dřív se používaly k měření vozíky s tuhou nápravou tažené po ploše za auty
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů