Mototest Suzuki GSX-S1000GT: Přívětivá přítelkyně
1
/
27
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki GSX-S1000GT: Přívětivá přítelkyně
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný 6,5palcový displej je dobře čitelný za všech okolností. Ve výbavě nechybějí konektory USB pro dobíjení mobilu. Z telefonu lze totiž prostřednictvím aplikace mySpin zrcadlit navigaci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Všechny ovladače má jezdec hezky po ruce a jízdní mapy lze v pohodě měnit i za jízdy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední brzdy lze jemně dávkovat a potěší i maximální účinností
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový čtyřválec s výkonem 112 kW se hodí jak pro poklidné brouzdání krajinou, tak pro sportovní řádění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Boční kufry mají objem 36 litrů a jednou z jejich výhod je, že je odemykáte stejným klíčkem, jaký máte pro zapalování
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní
Facelift Cupry Formentor: Nový design a technika VZ5 pro čtyřválec
Lexus LBX poprvé na českých silnicích: Proč nevzít rovnou UX?
Totálka kvůli malému poškození. Zákaznice Fiskeru poznala riziko start-upů
Hledáte práci v IT? Tady je nabídka hned pro 16 profesí