Nové bezpečnostní systémy v autech: Člověk versus technika
1
/
20
Prohlédnout znovu
Nové bezpečnostní systémy v autech: Člověk versus technika
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Aktivní asistent jízdy v pruzích
|
Svět motorů
Inteligentní rychlostní asistent
|
Svět motorů
Příprava na instalaci alkotesteru
|
Svět motorů
Detekce únavy a nepozornosti
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
eCall
|
Svět motorů
Signalizace nouzového brzdění
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...