Obsluhovali jsme věžový jeřáb: Středobod, co kouká do očí orloji
1
/
35
Prohlédnout znovu
Obsluhovali jsme věžový jeřáb: Středobod, co kouká do očí orloji
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Věžový jeřáb se do stísněného komplexu U Sixtů umísťoval po částech přes střechy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mohutné zdvihací zařízení se ovládá za pomoci dvojice joysticků. Tento levý slouží pro otočení a pojezd kočky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jeřábník si musí hlídat spoustu údajů. Jeden z klíčových tvoří rychlost větru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Pohled z kabiny, před kterou se nachází rameno a hák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Maximální nosnost Liebherru 280EC-H činí 12 tun
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii