Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
7
/
12
Prohlédnout znovu
Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
Video se připravuje ...
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti
|
Svět motorů
Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte