Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!
1
/
30
Prohlédnout znovu
Test letošní motonovinky: Honda NT1100 DCT. Je to dálniční expres!
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný displej je dobře čitelný a můžete si navolit různé zobrazované údaje. Systém standardně spolupracuje i s Android Auto a Apple CarPlay, takže můžete využít aplikace z mobilu, který dobíjí vstup USB.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Listování v palubních systémech má na starosti levý ovladač.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V jeho spodní části jsou i dvě páčky na manuální řazení pro palec a ukazovák.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kromě startování je na pravé rukojeti důležitý také blok pro řazení. Tlačítko tempomatu je od rukojeti příliš daleko, takže si ho zapněte před jízdou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec s výkonem 75 kW pochází z endura CRF1100L Africa Twin a z nízkých otáček táhne bravurně. U cestovní motorky bychom ale chtěli větší kultivovanost.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kromě klasického nastavitelného štítu má NT i drobné aerodynamické deflektory po stranách, které odvádějí vzduch kolem rukojetí
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda NT1100 DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bohatou základní výbavu prezentují i standardní kufry. Levý má objem 33, pravý 32 litrů, protože je pod ním výfuk.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip