UAZ 2206 Buchanka – To se stále vyrábí?
14
/
85
Prohlédnout znovu
UAZ 2206 Buchanka – To se stále vyrábí?
Video se připravuje ...
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na této fotce je všechno. Řadicí páka ve snadném dosahu, dvojice pák pohonu 4x4 a redukce naopak hodně daleko, tachometr uprostřed a pod ním samotné topení s hlučným ventilátorem. Naprostou saunu však uvnitř udělá už pouhým náporovým prouděním vzduchu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ventil pouštějící teplou vodu do topení se ovládá táhlem trčícím z podlahy. Má tak krátký chod, že se uvnitř buď vaříte, nebo mrznete.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nádobku ostřikovače má před nohama spolujezdec. Kapalina se doplňuje tak, že rozepnete gumový pásek a nádobku vytáhnete. Proto je hadička od čerpadla tak dlouhá.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod plastovým víčkem před volantem, kde jiná auta mívají tachometr, má buchanka expanzní nádobku ovládání spojky
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Tři zajímavosti na jedné fotce: malinký otáčkoměr daleko od hlavních přístrojů, tlačítko příplatkové uzávěrky zadního diferenciálu a diagnostická zásuvka OBD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na trojúhelníková větrací okénka mnozí ze starých aut s láskou vzpomínají. Za jízdy bohužel jejich otevření přinese zejména zápach benzinu a výfukových plynů nasávaných podtlakem kolem karoserie.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Spotřeba během testu 13,9 l/100 km
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testované verzi dovozce říká UAZ 220695 Cross-Country. V Rusku vozí deset lidí, pro náš trh muselo být jedno zadní sedadlo odstraněno, abyste nepotřebovali řidičák na autobus. Podlaha je samozřejmě hodně vysoko, neboť pod ní je nosný rám.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Motor ze Zavolžského závodu nás překvapil tichým chodem a pružností. Má čtyřbodové vstřikování Bosch, mechanicky ovládanou škrticí klapku a aktivní regulaci volnoběhu obtokovým ventilem.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V Rusku plní emisní normu Euro 5, na válcích však vykázal tak čisté emise, že při individuální homologaci dosáhl i na Euro 6.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Za brzdovou pumpu s posilovačem umístěnou napříč před chladičem se buchanka nikterak nestydí. Na továrních fotkách je vidět ještě lépe než na naší.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nejčastěji jsme větrali otvorem v přídi. Otevírá se pákou u pravého kolene u řidiče.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nastupování usnadňuje sklopný stupínek.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Víčka dvojice nádrží mohou být za příplatek uzamykatelná.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dvojice tuhých náprav je odpružena i ustavena listovými pery
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zatímco veškerá mechanika má překvapivě vysokou úroveň, zpracování karoserie je velmi nekvalitní. Prohřáté svary a nezatmelené spáry nevěstí dlouhou protikorozní odolnost.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift