Prestal jsem deni kolem jaguarich benzinu sledovat, v clanku taky ani carka tak se zeptam: jsou tyhle oba dva benziny uz nove Ingenium motory nebo furt ford? Pokud to prve a jsou uz i v jinych modelech, nejaka osobnu zkusenost?
Jinak ceny smutne, zvlast pohled na "First edition" u 180k nafty je slusny ulet. :-O
navyse nezostarol vizualne ani o den... neskutocne auto... takuto naloz si snad v novodobej historii aut ( poslednych 10-15 rokov ) ani nepamatam zeby niekto vyrobil za posledne roky nieco tak vizualne nesmrtelne aj perfektne velkostou posadene ... to auto je proste dokonale [odkaz] a i jag s nim bude mit co delat ;-)
neboj.. ono to stejne vsetko skonci v jednej a tej istej kapse ;-) .. na podobnom principe v podstate funguje aj koncern ...
superb tiez moze zobrat zakaznikov passatu ale v konecnom zuctovani sa vzdy lepsie zaraba s dvoma autami ako ked mas v ponuke len jedno... vsetko je to o biznise dnes... preto nam aj vznika milion podobnych aut v rozmedzi par centi .. logicky blud.. v biznise a konzumnom svete ale velka vyhoda :yes: masovost je to co hybe autami dnes... uz to nie je kvalita ... a budme uprimni... aj premianti su dnes uz docela slusne masovky... taku X5 vidim snad castejsie ako nejake rio alebo mazdu 3
Samozrejme ze nejde zcela zabranit tomu aby superb sebral zakazniky passatu a naopak, ale taky to neni a nemuze byt cil vedeni VW (stejne jako nemuze byt cil jaguaru parazitovat hlavne na prodejich koncernoveho bratricka). Pokud se bude E pace prat o zakaznika s evoquem, lidi co planovali celkovou strategii koncernu neco krute zvorali. Cilem pro JLR logicky musi byt nemci (nebo uplne novej trh) a logicky kazda cast koncernu musi mirit lehce jinam, doplnovat se, ne se pretahovat mezi sebou. ;-)
ale ved vedeniu JLR vobec nemusi vadit ze sa E-pace bude bit s Evoque-om ak zakaznici ktori si medzi tymito dvoma vozmi vyberaju ich uprednostnia pred nemeckymi znackami ;-) ... a cim viac zakaznikov pojde k JLR ( uz je jedno kolko z nich k RR a kolko k Jagu ) .. tym menej sa ujde audine alebo ja neviem japonskemu lexusu... no nie?
Ale bude. Protože výroba dvou modelů bude nákladnější. Musí přitáhnout zákazníky, které by jinak nezískali. Leda by na tom novějším měli ještě větší marže (natolik, aby jim to za to stálo).
Ani jedno. Zadny totiz nenabidne benzin s manualni prevodovkou. Ona ta tzv. "premie" se z meho pohledu stala v poslednich letech celkove naprosto neatraktivni, protoze tam temer vsichni vsude nabizi automaty. :no:
CX-5 a zkousnout absenci kůže a možná nějaký drobný tuning, výfukovou soustavu a zbytek pro.... nebo pro....... Nebo cestovat, když už máš to auto. ;-)
za mna uplne dokonala parametrami... navyse ta vrcholna verzia ma len o kusok lepsiu dynamiku ... ale cenou je uz o 300 000 vysse... a to si clvoek uz musi ozaj zvazit ci mu to stoji pre tych par desasin k dobru a nezobrat za takyto obnos bubakov radsej slabsiu verziu a k nej dokupit za 300 000 este nejakeho toho swifta pre manzelku ;-) iste by nebola proti
No vida - jaguár koukl k Italům (Alfa Romeo) jak se dělá zajímavé promo video, vzal červený E-tempo v kontrastu se zašedlou krajinou, dynamickou hudbu, klikatou cestičku a prostřihy na animálnost a jak to najednou funguje.
Takovému autu se dá odpustit i ten chybějící šestiválec............ ;-) Ono je to vlastně docela malé SUV (délka pod 4.5m) a hmotnost ? Takže čtyřhrnek (400Nm) by měl být fajn.... :-! Pak ovšem přijde na řadu cena. Uvidíme jak na tom budou konkurenční X2 a X3.... :-!