Tohle je zrovna auto, kde souhlasím se zbytečností dieselu, obzvlášť pak 2,2D.
Změny zaplaťpánbůh nejsou na sílu, za každou cenu, takže pořád stejně pěkná a v interiéru určitě lepší. Arese si holt zapláče nad elektrickou ručkou.
Zajímalo by mě, jestli se zlepšilo odhlučnění.
Ten nově vyhřívaný volant mi byl čert dlužen. Teď abych zjišťoval, jestli nepůjde dodělat do před fl modelu, páč je to jediný prvek výbavy, na kterém manželka trvá, a já před třemi roky odmítl kvůli němu koupit Hyundai nebo Opel.
Jak myslíš tu 1. větu? Nejde až tak o model jako o to kde to auto je = v centru velkoměsta je to blbě ať je to 1.6 nebo 4.2 a na silnici dálnici je to víceméně no problem = ať je to 1.6 nebo 4.2
Myslím to tak, že tyhle malý auta nejsou typicky dálniční stíhačky, a rozdíl ve spotřebě benzín/diesel je dost malý na to, aby to mělo smysl. Ještě to pochopím u nějakých fleetových i-30 nebo oktávek, kde s tím obchoďáci musí lítat denně po celé republice a při jejich nájezdu to možná ekonomický smysl má.
Já vidím smysl nafty od minimálně třední třídy, níž jen v ojedinělých případech.
Navíc jsem to myslel i technicky- třeba u Civica 2,2D je rozdíl ve váze na předních kolech 90kg oproti 1,8i, který žere téměř totéž.
Edit: Mmch, ten titulek je opět spíš k smíchu, moc jízdních dojmů v článku není.
To souhlasim = nižší střední je ale v Evropě taková univerzální velikost do města i na delší trasy
Třeba Okta bez nafty by působila divně = i když i na to možná jednou dojde ;-)
Nad titulkama ACZ sem dávno zlomil hůl = a od tý doby co tomu všemu šéfuje Šmuclerka co ešte tejden po 17. listopadu 1989 držela basu s režimem se to nezlepšilo :yes: >:D
A nezlepší >:-[]
Co je to "na delší trasy"? 2xročně na dovolenou? To nic moc neovlivní.
I u Okty vidím pro soukromé použití nejsmysluplnější nějaký 1,4TSI. Ale nemám potřebu někomu diesel v Oktě zakazovat, nebo ho nazývat kolenovrtem a pod.
Nižší střední je kategorie schopna zvládat i delší trasy = jakýkoliv. Jak kdo ty auta používá je už spíš souhra okolnosti = ale slušně zvládá i větší nájezdy km
Do menších aut je nafta už úplná blbost ale Golfů a Oktávek tady bude víc v naftě než benzínu. I když lepší je benzín jak řikáš = s čimž souhlasim :-)
Zákaz nebo omezení v megapolích má smysl = viz Paříž tenhle tejden
To by ta soudružka musela šéfovat všem autoperiodikům v ČR, stejně hloupé a údernické nápisy zdobí i ostatní.
Podle textů třeba Káni pak možná funguje jen Šmuclerová, která píše vše po různými přezdívkami.
Mazda 3 je skvělý recept, na který můj oblíbený odborník p. Káňa odjel dle textu z povinnosti. Jak jinak si vysvětlit nezáživně sepsaných pár vět, nikterak korespondujících se závěrečnou tabulkou.
Naštěstí většina lidí, kteří nemají vztah k autům, pracují v Autotipu nebo SM a člověk hned ví co ho čeká.
O mazdě 3 jsem uvažoval před 3 lety ale nakonec to nedopadlo. Rozhodovaly možná pro někoho prkotiny ale tak to prostě je.
1) Příšerná loketní opěrka - na fotkách zmizela ale vypadá že bez náhrady nebo se mýlím?
2) Krátký sedák u předních sedadel, ty po faceliftu budu muset osobně vyzkoušet.
3) konfigurace, versus cena, tak tam se nezměnilo téměř nic.
Jinak M3 v podstatě není co vytknout, Nejhezčí a nejlépe jezdicí japonské auto do 0,5 mega.
Tak polohování- to je sci-fi. V příslušenství jsem opěrku nenašel, buď je to jak říkám, nebo na ni rezignovali, což se mi moc nezdá.
Pokud to opěrka je, mohla by stačit dlouhánům, pro mě je moc vzadu.
Edit: u šestky je to stejný, takže mám zřejmě pravdu. [odkaz]
Tady u trojky to moc funkčně nevypadá ;-\
Edit podruhé: Foktovy jízdní dojmy a Káňovy jízdní dojmy,...sakra, proč ten Káňa dělá práci, kterou dělá?
ad 1) zcela souhlasím, je to ostuda u jinak řidičsky orientovanýho auta
ad 2) taky se mi zdálo, ale přežil bych to
ad 3) ani se nic nezmění
Kapsy ve dveřích ti nevadily? Nesnáším flašky uprostřed palubky.
4) v přístrojích jako ukazatel paliva není normální budík s rafičkou, ale nějakých pár čárek. Proč to nejde normální rafičkou?? grrr To samý bylo myslím vlevo od hlavního budíku - taky nějaký podivný omalovánky. Poslední, kdo opravdu podporuje rafičky, je BMW. To nejhorší, co jsem v poslední době viděl, že virtual kokpit od VW.
Nic proti, ale u "řidičsky orientovaného auta" bych jako problém viděl jiné atributy, než loketní opěrku. Předpokládám, že kdo chce řidičsky orientované auto, jezdí s oběma rukama na volantu. Alepsoň já si představuji pod tím pojmem auto na sportovnější jízdu.
Kapsy ve dveřích jsou u před fl trága, stejně jako výplně dveří, naopak v budících žádný problém nevidím, to je jen věc vkusu, funkčně ok.
Tomu rozumím ale já najedu s autem tak asi 25 000Km ročně, ano většinou s oběma rukama na volantu. Ale jsou situace u mě je to tak asi 1/2 naježděných km, kdy i s řidičsky orientovaným autem se přesouváš např na dálnici o 500 Km a tam ta loketka ve správné pozici přijde celkem vhod. Totéž platí o správné délce a tvaru sedáku i opěradla.
To mi vysvětlovat nemusíš, já mám na opěrce ruku skoro pořád. Jen jsem polemizoval s tím, že je to špatné "zvlášť u řidičského auta". Podle mě to vadí spíš u "neřidičského auta".
Mě naštěstí ta opěrka sedí a vadí mi spíš úzký opěrák sedadla. Resp. mi přišel v pohodě dokud jsem nepoznal o dost pohodlnější.
Tak to už mě ani nijak nepřekvapuje, tento debilní vynález raději neměl nikdy vzniknout! Teď se to šíří jako rakovina!!! Jedinou jistotou už v tomto směru zůstává jen Octavia, Tipo a 3er!
Tak to já jsem o ní uvažoval taky a teď mi stojí v garáži :-)
Takže:
1) není vůbec problém. Měřím 180 cm a mám ji přesně tam, kde potřebuju
2) sedák je tak akorát, takže taky v pohodě
3) konfigurace je pevně daná, ale mě tam nic nechybí. I když jo, ten vyhřívaný volant by se teď v zimě hodil :-)
Pro běžnou jízdu mi zpřevodování přijde ok, ale v kopci holt někdy musím podřadit. Manželka si taky nestěžuje. Na dálnici s plným autem chybí spíš výkon, než převody.
...nic jsme nezjistili, a uz zas letime domu a nez pristanem, musim sesmolit par nejakejch kecu pro ACZ. Delat redaktora autowebu je holt nuda a votrava.
Priste se na to, pane Kano, radeji vykaslete, nez psat tohle. 8-s:no:
Že je současná trojka super auto, na tom se tady asi shodneme. Přesto v jejím případě evropský zákazník musí polknout několik hodně hořškých pilulek_
1) V nabídce chybí šmrcovní sportovní kombík - obrovská škoda! (Jasně že vím, že by o něj mimo Evropu nebyl zájem)
2) Pevná nabídka výbav a jejich sepětí z motorizacemi je velmi nešťasná
3) Přístrojovému štítu by to slušela mnohem, mnohem víc, kdyby měl otáčkoměr trochu stranou a vedle něj stejně řešený ručičkový otáčkoměr! Proč to proboha něudělali?!
4) Loketní opěra byla u předfaceliftu opravdu strašná, ale nová středová konzola s el. P brzdou tomutp autu dala definitvní K.O....
5) Předni sedačky měli u předfaceliftu opěrky hlavy příliš skloněné dopředu, takže z nich vyšším řidičům bolelo za krkem - bohužel jsme se nedozvěděli, jestli to bylo odstraněno...