Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
Mazda
| 10. 12. 2016 11:40
Tohle je zrovna auto, kde souhlasím se zbytečností dieselu, obzvlášť pak 2,2D.
Změny zaplaťpánbůh nejsou na sílu, za každou cenu, takže pořád stejně pěkná a v interiéru určitě lepší. Arese si holt zapláče nad elektrickou ručkou.
Zajímalo by mě, jestli se zlepšilo odhlučnění.
Ten nově vyhřívaný volant mi byl čert dlužen. Teď abych zjišťoval, jestli nepůjde dodělat do před fl modelu, páč je to jediný prvek výbavy, na kterém manželka trvá, a já před třemi roky odmítl kvůli němu koupit Hyundai nebo Opel.
Avatar - Hammunasakra
Mazda
| 10. 12. 2016 11:47
Jak myslíš tu 1. větu? Nejde až tak o model jako o to kde to auto je = v centru velkoměsta je to blbě ať je to 1.6 nebo 4.2 a na silnici dálnici je to víceméně no problem = ať je to 1.6 nebo 4.2

Jinak povedený auto :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
Mazda
| 10. 12. 2016 11:52
Myslím to tak, že tyhle malý auta nejsou typicky dálniční stíhačky, a rozdíl ve spotřebě benzín/diesel je dost malý na to, aby to mělo smysl. Ještě to pochopím u nějakých fleetových i-30 nebo oktávek, kde s tím obchoďáci musí lítat denně po celé republice a při jejich nájezdu to možná ekonomický smysl má.
Já vidím smysl nafty od minimálně třední třídy, níž jen v ojedinělých případech.
Navíc jsem to myslel i technicky- třeba u Civica 2,2D je rozdíl ve váze na předních kolech 90kg oproti 1,8i, který žere téměř totéž.

Edit: Mmch, ten titulek je opět spíš k smíchu, moc jízdních dojmů v článku není.
Avatar - Hammunasakra
Mazda
| 10. 12. 2016 11:55
To souhlasim = nižší střední je ale v Evropě taková univerzální velikost do města i na delší trasy

Třeba Okta bez nafty by působila divně = i když i na to možná jednou dojde ;-)

Nad titulkama ACZ sem dávno zlomil hůl = a od tý doby co tomu všemu šéfuje Šmuclerka co ešte tejden po 17. listopadu 1989 držela basu s režimem se to nezlepšilo :yes: >:D
A nezlepší >:-[]
Avatar - _Karel_
Mazda
| 10. 12. 2016 12:03
Co je to "na delší trasy"? 2xročně na dovolenou? To nic moc neovlivní.
I u Okty vidím pro soukromé použití nejsmysluplnější nějaký 1,4TSI. Ale nemám potřebu někomu diesel v Oktě zakazovat, nebo ho nazývat kolenovrtem a pod.
Avatar - Hammunasakra
Mazda
| 10. 12. 2016 12:15
Nižší střední je kategorie schopna zvládat i delší trasy = jakýkoliv. Jak kdo ty auta používá je už spíš souhra okolnosti = ale slušně zvládá i větší nájezdy km

Do menších aut je nafta už úplná blbost ale Golfů a Oktávek tady bude víc v naftě než benzínu. I když lepší je benzín jak řikáš = s čimž souhlasim :-)

Zákaz nebo omezení v megapolích má smysl = viz Paříž tenhle tejden
Mazda
| 11. 12. 2016 11:38
Golfu se u nás prodá více benzínových. U osobních aut vidím naftový pohon jako všeobecný nesmysl.
Mazda
| 10. 12. 2016 12:12
To by ta soudružka musela šéfovat všem autoperiodikům v ČR, stejně hloupé a údernické nápisy zdobí i ostatní.
Podle textů třeba Káni pak možná funguje jen Šmuclerová, která píše vše po různými přezdívkami.
Avatar - Hammunasakra
Mazda
| 10. 12. 2016 12:16
Ona ale Leoši Kaňovi a Světu Motorů šéfuje ;-)

A je furt stejná = tehdy byla proti přenosum z demonstrací, dneska blokuje odkazy na jiný autoweby

No není úplně stejná = dneska má větší vliv na lidi :yes: >:D
Mazda
| 10. 12. 2016 13:01
Vím, vím...a měl jsem tu čest. Nebudu se vyjadřovat, to by nebylo fér.
Povinný text
| 10. 12. 2016 12:09
Mazda 3 je skvělý recept, na který můj oblíbený odborník p. Káňa odjel dle textu z povinnosti. Jak jinak si vysvětlit nezáživně sepsaných pár vět, nikterak korespondujících se závěrečnou tabulkou.

Naštěstí většina lidí, kteří nemají vztah k autům, pracují v Autotipu nebo SM a člověk hned ví co ho čeká.
Avatar - Verny_2013
facelift
| 10. 12. 2016 12:46
O mazdě 3 jsem uvažoval před 3 lety ale nakonec to nedopadlo. Rozhodovaly možná pro někoho prkotiny ale tak to prostě je.
1) Příšerná loketní opěrka - na fotkách zmizela ale vypadá že bez náhrady nebo se mýlím?
2) Krátký sedák u předních sedadel, ty po faceliftu budu muset osobně vyzkoušet.
3) konfigurace, versus cena, tak tam se nezměnilo téměř nic.
Jinak M3 v podstatě není co vytknout, Nejhezčí a nejlépe jezdicí japonské auto do 0,5 mega.
Avatar - _Karel_
facelift
| 10. 12. 2016 13:11
Mě přijde, že změnil sklon středového tunelu a jeho konec je teď opěrkou.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
facelift
| 10. 12. 2016 13:31
No to nevím, to mi přijde, že je moc vzadu... navíc bez polohování. Ale nedokážu si to úplně prostorově představit bez toho, že bych seděl v autě.
Avatar - _Karel_
facelift
| 10. 12. 2016 13:41
Tak polohování- to je sci-fi. V příslušenství jsem opěrku nenašel, buď je to jak říkám, nebo na ni rezignovali, což se mi moc nezdá.
Pokud to opěrka je, mohla by stačit dlouhánům, pro mě je moc vzadu.
Edit: u šestky je to stejný, takže mám zřejmě pravdu. [odkaz]
Tady u trojky to moc funkčně nevypadá ;-\

Edit podruhé: Foktovy jízdní dojmy a Káňovy jízdní dojmy,...sakra, proč ten Káňa dělá práci, kterou dělá?
facelift
| 10. 12. 2016 14:51
Ta operka je soucasti toho tunelu.
youtube.com/watch?…
facelift
| 10. 12. 2016 16:31
ad 1) zcela souhlasím, je to ostuda u jinak řidičsky orientovanýho auta
ad 2) taky se mi zdálo, ale přežil bych to
ad 3) ani se nic nezmění

Kapsy ve dveřích ti nevadily? Nesnáším flašky uprostřed palubky.

4) v přístrojích jako ukazatel paliva není normální budík s rafičkou, ale nějakých pár čárek. Proč to nejde normální rafičkou?? grrr To samý bylo myslím vlevo od hlavního budíku - taky nějaký podivný omalovánky. Poslední, kdo opravdu podporuje rafičky, je BMW. To nejhorší, co jsem v poslední době viděl, že virtual kokpit od VW.
Avatar - _Karel_
facelift
| 10. 12. 2016 17:06
Nic proti, ale u "řidičsky orientovaného auta" bych jako problém viděl jiné atributy, než loketní opěrku. Předpokládám, že kdo chce řidičsky orientované auto, jezdí s oběma rukama na volantu. Alepsoň já si představuji pod tím pojmem auto na sportovnější jízdu.

Kapsy ve dveřích jsou u před fl trága, stejně jako výplně dveří, naopak v budících žádný problém nevidím, to je jen věc vkusu, funkčně ok.
Avatar - woody-alien
facelift
| 10. 12. 2016 20:27
Jj, loketka tak nějak nemá s ostřejší/sportovnější jízdou nic společného. Leda by měla prediktivní funkci kombinovanou se schopností levitace. ;-)
Avatar - _Karel_
facelift
| 10. 12. 2016 20:39
?? Nepsal jsi scénář ke Star treku? >:D
Avatar - Verny_2013
facelift
| 10. 12. 2016 23:23
Tomu rozumím ale já najedu s autem tak asi 25 000Km ročně, ano většinou s oběma rukama na volantu. Ale jsou situace u mě je to tak asi 1/2 naježděných km, kdy i s řidičsky orientovaným autem se přesouváš např na dálnici o 500 Km a tam ta loketka ve správné pozici přijde celkem vhod. Totéž platí o správné délce a tvaru sedáku i opěradla.
Avatar - _Karel_
facelift
| 10. 12. 2016 23:34
To mi vysvětlovat nemusíš, já mám na opěrce ruku skoro pořád. Jen jsem polemizoval s tím, že je to špatné "zvlášť u řidičského auta". Podle mě to vadí spíš u "neřidičského auta".
Mě naštěstí ta opěrka sedí a vadí mi spíš úzký opěrák sedadla. Resp. mi přišel v pohodě dokud jsem nepoznal o dost pohodlnější.
facelift
| 11. 12. 2016 11:45
Koukám, že "řidičsky orientované auto" přišlo o ruční brzdu.
facelift
| 11. 12. 2016 16:43
Tak to už mě ani nijak nepřekvapuje, tento debilní vynález raději neměl nikdy vzniknout! Teď se to šíří jako rakovina!!! Jedinou jistotou už v tomto směru zůstává jen Octavia, Tipo a 3er!
Avatar - Wolfsteen
facelift
| 10. 12. 2016 18:32
Tak to já jsem o ní uvažoval taky a teď mi stojí v garáži :-)
Takže:
1) není vůbec problém. Měřím 180 cm a mám ji přesně tam, kde potřebuju
2) sedák je tak akorát, takže taky v pohodě
3) konfigurace je pevně daná, ale mě tam nic nechybí. I když jo, ten vyhřívaný volant by se teď v zimě hodil :-)
Cenový rozdíl
| 10. 12. 2016 18:16
Škoda, že si člověk musí připlatit 100k, aby měl jen silnější benzin (165 koní). Nebo je v ceně i bohatší výbava?
Avatar - _Karel_
Cenový rozdíl
| 10. 12. 2016 18:33
Čistě za motor (+45koní) si připlácíš 25t, zbytek je za výbavu.
Cenový rozdíl
| 10. 12. 2016 19:02
No skoda. Asi jedine kupit slabsi a chip.
Akurat tam je asi to dost dlhe sprevodovanie.
Avatar - _Karel_
Cenový rozdíl
| 10. 12. 2016 19:27
Pro běžnou jízdu mi zpřevodování přijde ok, ale v kopci holt někdy musím podřadit. Manželka si taky nestěžuje. Na dálnici s plným autem chybí spíš výkon, než převody.
Cenový rozdíl
| 10. 12. 2016 20:03
Jak je na tom M3 s odhlučněním ? Motor, podběhy ... ?
Avatar - _Karel_
Cenový rozdíl
| 10. 12. 2016 20:11
Před fl bídně. Vadí mi to na dálnici, mimo dálnice ne. Možná to spravili, v jízdních dojmech nové šestky M.Fokt chválí zlepšení.
Takze jsme si zajeli do Barcelony...
| 10. 12. 2016 21:52
...nic jsme nezjistili, a uz zas letime domu a nez pristanem, musim sesmolit par nejakejch kecu pro ACZ. Delat redaktora autowebu je holt nuda a votrava.

Priste se na to, pane Kano, radeji vykaslete, nez psat tohle. 8-s :no:
Avatar - Machýrek
A co sedan?
| 10. 12. 2016 22:27
By me zajimalo, proc ten 165k benzin jde koupit jen v HB a v sedanu ne.. :no:
A co sedan?
| 10. 12. 2016 22:36
Však ten 3ojkovy sedan je len taký sedan-nesedan s veľmi krátkym zadom. Keď chceš normálny sedan, tak jedine 6. V trojke stačí hatchback.
Pár poznámek a dotazů
| 11. 12. 2016 16:52
Že je současná trojka super auto, na tom se tady asi shodneme. Přesto v jejím případě evropský zákazník musí polknout několik hodně hořškých pilulek_
1) V nabídce chybí šmrcovní sportovní kombík - obrovská škoda! (Jasně že vím, že by o něj mimo Evropu nebyl zájem)
2) Pevná nabídka výbav a jejich sepětí z motorizacemi je velmi nešťasná
3) Přístrojovému štítu by to slušela mnohem, mnohem víc, kdyby měl otáčkoměr trochu stranou a vedle něj stejně řešený ručičkový otáčkoměr! Proč to proboha něudělali?!
4) Loketní opěra byla u předfaceliftu opravdu strašná, ale nová středová konzola s el. P brzdou tomutp autu dala definitvní K.O....
5) Předni sedačky měli u předfaceliftu opěrky hlavy příliš skloněné dopředu, takže z nich vyšším řidičům bolelo za krkem - bohužel jsme se nedozvěděli, jestli to bylo odstraněno...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku