... naprosto souhlasím. Třeba se dočkáme, až se vrchol poptávky po CX4 v Asii přehoupne za svůj zenit (možná už letos, nejpozději příští rok) a výrobní kapacity dovolí export do Evropy (Čína bude hladová ještě dlouho, ale naštěstí se CX4 vyrábí také tam a export z JPN neukrajuje). Talentu na úspěch má CX4 víc než dost.
A CX8 vypadá alespoň v interiéru taky moc dobře, tohle bych si i já nechal líbit.... Pokud je potvrzen diesel (tato informace může být ještě korigována, času dost :-)), jistě by to export to Evropy v hlavách hlídačů nákladů nijak neomezovalo...
Diesel je jistý. Mazda prolomila v Japonsku tabu a v dieselu prodává 65% vozů. To je hlavní problém, na export jsou diesely žádané více než benzíny, dokonce i v USA se již rozběhly prodeje dieselů. Mazda je skutečně limitována výrobní kapacitou.