To je rozum s takymto autom ist na hranici v takych podmienkach... Inak neskutocny stroj toto. Na okruhu SPA prekonal rekord McLarenu P1 o tazkouveritelnych 6 sekúnd. 6 sekund! A to s dalsmi autami na trati pocas volnych jazd.. Zrychlenie z 0 na 400km/h za sialenych 20 sekund. To je polovicný cas, za ktory tuto rychlost zvladne Bugatti Veyron...
Koenigsegg One:1 ??? 8-s8-s8-s8-s8-s Co je to za šunt?? To ještě žralo ropu?
NEHÁZEJTE TEN ŠROT DO PŘÍKOPU !! >:-[] >:-[]
ODPAD SE MÁ RECYKLOVAT !! [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Zalezi na tom, co nazves slovnim spojenim "spravi se to". Vymena skoro celeho auta s pouzitim nekolika malo nevyznamnych dilu z toho puvodniho vozu bych opravou moc nenazyval. Vsechny hlavni komponenty jsou na kasi.
No a co? Nehoda nevypadá nijak děsivě, auto v celku, přejelo svodidla, zastavilo se pár metrů za nimi... Ztráta 147 mil? Ok, majitele to bolí asi stejně jako když normální člověk rozseká vlastní auto...
Rychlostní limity? Proč? Jízda v těchto rychlostech je zkrátka riziková a nebezpečná. Pokud si to řidič neuvědomuje, jeho chyba :-!
Spíš si říkám, proč se nesnaží vylepšit bezpečnost okruhu...? Místní poměry samozřejmě neznám, určitě nelze po celé délce mít bezpečnou zónu, ale nepochybně tam budou riziková místa, kde se nehody neustále opakují. Proč tam neudělají bezpečné zóny a retardéry? Že by k tomu nebyl skutečně prostor?
Tohle je snad nejnebezpečnější místo na celým NS. Fakt je že by tam mohli udělat trochu větší únikovou zónu. Nehody jsou v tomhle úseku velice častý. Hlavně bych celou plochu zatáčky za retardérama vyasfaltoval ten pruh trávy je tam sice pěknej akorát se na něm nedá brzdit. Být tam 10-15 metrů asfaltu místo trávy, tak by třeba dobrzdil nebo tu zatáčku vybral.
Vlézt do tohodle auta a jet sním po normolích silnicích , je fakt o život, může být rád že se to stalo na okruhu, kde je větší šance na přežití, Chiron je mnohem lepší, je komfortnější na normálních silnicích a na okruhu to taky není zlé
Jábych nechtěl ale ani jedno, bohatě by mi stačila nová R8 plus , atmosféra 10 válců a quattro, co víc si přát