Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A8 dorazí ještě letos. Zvládne jezdit samo, má to ale háček...

Připravovaná čtvrtá generace Audi A8 už bude schopná automatizovaného řízení třetí úrovně. Tak jednoduché to ale nebude.
Zpět na článek
24. 4. 2017 16:01
24. 4. 2017 17:52
24. 4. 2017 18:16
25. 4. 2017 00:01
24. 4. 2017 14:46
Nechal bych to na řidiči
Proč by měla automobilka řešit, jestli se to může nebo nemůže? Nechal bych rozhodnutí na řidiči, ať si to rozhodne sám.
Rozbalit vlákno
2
24. 4. 2017 18:47
Re: Nechal bych to na řidiči
asi jako, prodavat lidem zvrane jen tak, a nechat na nich kdy a kde z nich strilej >:D automobilka nemuze na danem trhu nabizet neco co na nem neni legalni ;-)
Avatar - holden2
24. 4. 2017 19:23
Re: Nechal bych to na řidiči
covece ja si chci koupit samopal a ono to nejde
24. 4. 2017 16:01
Re na Brin
Jestli máte na mysli ty řidiče, co mají nalítáno v každém počasí, tak ty tu takovou věc nejspíš ani nepotřebují. A jestli máte na mysli tu sebranku, která neumí dát ani blinkr, tak na tu je i takové rozhodování moc složité. Nicméně, dokud to není vyřešeno legislativně, není tu na plebiscit prostor ;-) A možná naštěstí...
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2017 17:52
ct6
Hadam to CT6 zvladne pred premierou A8 a bude 1. autom co nevyzaduje riadenie na dialniciach.
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2017 18:16
tolik keců...
... a přitom si to samo neumí ani natankovat nebo dolít vodu so ostřikovačů >:-[]
Rozbalit vlákno
3
24. 4. 2017 20:00
Re: tolik keců...
... a co ta voda do ostrikovacu? >:-[]
Avatar - jozephko
24. 4. 2017 20:00
Prečo toľko skepse?
Pri nárekoch autora článku si zase chtiac-nechtiac musím spomenúť na to staré príslovie: svet patrí optimistom, pesimisti sú len diváci.
Čo je na tom, že legislatíva bude pozadu? Ono je podstatne jednoduchšie novelizovať nejaký zákon ako vymyslieť autonómne riadenie. Navyše tento problém sliepky a vajca je tu vždy pri zavádzaní technologických noviniek. Stačí si spomenúť na zavádzanie farebných televízorov:
Otázky bola vtedy jednoduché: pre zákazníkov: má zmysel kupovať farebný TV, keď sa zatiaľ vysielalo len čiernobielo? A pre vysielateľov TV programov: má zmysel kupovať novú, drahú techniku, ktorá dokáže vysielať farebne, keď prakticky všetci diváci mali len čiernobiele televízory?
A vida, nejako sa to časom vyriešilo, pretože teraz už asi nikto nepozerá čiernobielu televíziu... A rovnako sa to vyrieši aj s autonómnymi autami, aj s batériami elektromobilov...
Rozbalit vlákno
3
24. 4. 2017 20:04
Re: Prečo toľko skepse?
clovece, problematika cernobileho vs. barevneho vysilani je v tvem prispevku velice zkratkovite pouzita a souvislost s autonomnim rizenim aut, potazmo elektromobily, apod. tu preci neni vubec zadna.
25. 4. 2017 09:02
Re: Prečo toľko skepse?
Ten příměr možná není nejlepší, ale dává smysl. Elektromobil a potažmo automatické řízení jsou nejjednodušší formy auta, jaké lze vyrobit. V podstatě jeden pedál, volant a tím to hasne. A lidé samozřejmě směřují k maximálnímu zjednodušování. Je myslím jasné, že automatické řízení se rozhodně uplatní a v té chvíli se začnou uplatňovat i elektromobily, protože auto už nebudou řídit, ono je bude vozit a nabíjet se samo, když ho nebudou potřebovat...
25. 4. 2017 10:56
Re: Prečo toľko skepse?
Myslím si, že vývoj v západním světě za posledních 25 let v žádném případě nemíří ke zjednodušování, ale naopak (o zjednodušování se jen a pouze složitě kecá :-) ). A je otázka jestli autonomní řízení je zjednodušení pro uživatele nebo zesložitění (dneska skočíš do auta a jedeš, příště budeš jako trouba muset zadávat cíl cesty, nedejbože když si v půli cesty rozmyslíš, že se chceš zrovínka tady otočit nebo někam zajet)... Ale to už zase míří jinam. Já nerozumím té souvislosti s barevnou televizí. Ta nic nezjednodušila, žádného pozorovatele černobílého vysílání neomezila, neměnila princip toho businessu. Ta pouze přinesla vyšší kvalitu diváckého vjemu, za což byl zákazník ochoten platit.

Edit: Princip obliby osobního auta spočívá v tom, že je to stroj, který člověk plně ovládá. Odklon směrem k autonomnímu řízení staví existenci osobních aut na hlavu. Tady se pak můžeš směle vrátit k MHD.
Avatar - positivemind
25. 4. 2017 00:01
Tesla
Ta kategorizace je zajímavá. Ačkoliv Tesla zvládá předjíždění (když ji k tomu vybídnete), nespadá do trojky, protože neumí komunikovat s vozy (dalšími Teslami) okolo?
Rozbalit vlákno
0