Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia Country Tourer: Nový „scout“ je tady, zákazníci si ale na něj ještě počkají

Nová verze kombíku střední třídy od Opelu přijíždí s oplastovanou karoserií, podvozkem zvýšeným o 20 mm a pohonem všech kol.
Zpět na článek
5. 4. 2017 19:19
5. 4. 2017 22:15
5. 4. 2017 23:44
6. 4. 2017 07:12
Avatar - Bubáq
5. 4. 2017 09:04
Prosím necpěte jméno Scout do souvislostí s Country
To by Vám opravdu ruka upadla, kdybyste do nadpisu dali korektně Country Tourer? Na to nemusí být člověk ani klonem pana Vošického, aby Vás za takovouto nekorektnost vytahal za uši!
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2017 11:22
Re: Prosím necpěte jméno Scout do souvislostí s Country
Opět jen skrytá reklama na naší domácí automobilku. :'-(
Článek sice o Oelu, ale bez nějakého připomenutí, že existuje Škoda by to nešlo.
Avatar - Bubáq
5. 4. 2017 09:08
Tohle není střední třída,
tohle je auto vyšší střední třídy.
Opel by mi udělal radost, kdyby mezi Astru a Insignii vložil ještě Asconu. Rozměrová mezera tam dnes opravdu je, auto, co by patřilo do opravdové střední třídy by se hodilo (Ford jej také nyní nemá), a pak by šlo o přímého konkurenta Passatu, A4 a pod, tedy v dnešní střední třídě. To samé platí i pro PSA- čtyřková série mu také bude chybět, pokud se pětka posune na platformu Insignie.
Rozbalit vlákno
43
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 09:34
Re: Tohle není střední třída,
uz som to pisal skor ze nova insignia uz zdaleka nie je ani za mna taka ta este klasicka stredna trieda.. ved si len zober ake ma rozmery ;-) ja tu uz vidim skor ako jej konkurenta volvo V90 alebo nieco ako XF od jagu a to sme uz vo vysej strednej triede ;-) .. passat tu uz ozaj nema sancu .. ten je uz jasne pod nou
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 09:37
Re: Tohle není střední třída,
Ono to asi není uplně o rozměrech, všechny třídy rostou :-) Mezi Insi a Astrou není moc prostoru, i finančně nevím, jak by takové auto mělo být nastaveno.

I když se mi Insignie líbí, a fandím jí, tak Passat jistě šanci má a bude jí mít. Lidi na to totiž nekoukají z pohledu rozměrů, protože už dlouhou dobu je i ten Passat větší, než prémiová střední třída a to nemluvím o Mondeu. Stejně tak je to i u nižší střední, která narůstá generace od generace a to, jak byl dříve velký třeba Golf, dnes suplují auta velikosti Fabie a Pola...
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 09:46
Re: Tohle není střední třída,
ja viem... ale mne to logiku nedava preco stredna trieda od opla alebo skody ma byt rozmerovo fakticky na urovni premiovej vyssej strednej... auto strednej triedy proste nemoze mat 5 metrov nech ma akekolvek logo... ale v tomto viem ze je zbytocne nieco riesit.. trh je nastaveny ako je... a doba kedy auta boli rozmerovo pekne zadelene do tried su davno prec.. dnes si kazdy vyrobca vlastne robi co chce a radi si auto kde chce... co uz... ja viem mas pravdu... ale chybaju mi casy vectry a omegy.. bolo to za mna vtedy v tomto smere lepsie zadelene ... a aj prehladnejsie.. a mal si aj viac aut lebo mal si aj vectru aj omegu... aj 406 aj 605... dnes uz mas len insigniu a 508... chyba im uz jeden segment
Avatar - Bubáq
5. 4. 2017 11:33
Re: Tohle není střední třída,
Je to naopak, vyšší střední jde s objemy motorů dolů a délka narostla na 5 m. Střední třída narostla na 4,7-4,8, nižší střední na 4,4 - 4,6. Kompakty jsou dnes na 4,1-4,3 m.
Ale jak je libo, můžete se držet toho, že střední může být 4,6 - 5 m, a pak máte pravdu. Mě to přijde nesmyslné....
5. 4. 2017 12:05
Re: Tohle není střední třída,
U tebe kompakt není synonymum pro nižší střední? A s tímhle rozdělením například Golf není nižší střední (stejně tak A3 a Leon).
5. 4. 2017 12:33
Re: Tohle není střední třída,
Pokud jde o Passat, VW u sedanu udává délku 4,767 mm až 4,871 mm (větší je myslím s tažným). Insignia má 4,897 mm. Tedy 13 cm rozdíl (budu předpokládat, že je to u Insignie bez tažného). Těžko rozdíl třídy. Nebo je ještě někdo delší? A kdo je nejmenší? Po odchodu Accordu, Kizashi a Laguny mě žádný vyložený prcek nenapadá. Mainstreamová střední tak může být 4,7 až 4,9. Giulia má pod 4,7, ale ta míří na prémii a má motor podél. Co se ti na tom nelíbí? Přijde mi to smysluplnější než mít střední třídu o rozsahu 10 cm a klidně bych to ještě o kousek rozšířil (rozdíl třídy beru jako zhruba 30 cm).
5. 4. 2017 12:38
Re: Tohle není střední třída,
Neni to to rozmerch, vemte si treba Skodu. Doted vetsinou platilo rozdeleni podle hmotnosti, zrovna Opel ale nieni dobry priklad pre predeslych modelech - Astra hmostnosti v stredni tride a Insignia ve vyssi stredni s Audi A6. Ted uz to celkem sedi, hmostnost o 80kg vyssi nez "ultra lehky" Passat.
Avatar - iudex
5. 4. 2017 10:43
Re: Tohle není střední třída,
Tento Tvoj plač sa tu opakuje pravidelne. Skrátka autá sa medzi generačne zväčšujú, triedy nie sú definované len celkovou dĺžkou. Ak by si šiel len podľa toho, tak dnešná stredná prerástla vyššiu strednú spred 10-15 rokov, nižšia stredná (a to nielen sedany/LB, ale už aj HB, viď Civic prerastajúci 4,5 m) dobehla strednú a malé autá dobehli kompakty atp. Ak Ti skrátka vyhovujú autá o dĺžke cca. 4,5-4,6 metra, dakedy si si musel kúpiť strednú triedu, dnes Ti stačí nižšia stredná. Proste kúpiš, čo Ti vyhovuje a ten rast rozmerov Ti ako zákazníkovi musí vyhovovať, lebo Tvoje potreby dnes uspokojí o triedu menšie a teda aj lacnejšie auto. Ja ten trend kvitujem, dnes sa za rodinné auto, ktoré splní väčšinu rodinných požiadaviek, dá s kľudom považovať kombík či lift nižšej strednej triedy.
Prémia sa riadi trochu inými pravidlami danými tým, že nad strednou triedou majú ešte vyššiu strednú a lux triedu (čo mainstream úplne vypustil), nemusia teda strednou triedou suplovať vyššiu triedu. Aj tam ten rast ale je a napr. dnešná A3 sedan je v podstate na úrovni prvej A4.
Avatar - speedfred
5. 4. 2017 10:47
Re: Tohle není střední třída,
práve som mu to chcel napísať.
predbehol si ma,a napísal si to lepšie :yes:
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 10:59
Re: Tohle není střední třída,
kazdopadne donekonecna to nepojde natahovat.. to hadam uznas ;-)

mne tu od opla uz citelne chyba omega... a naopak insignia mohla byt kludne o 20cm kratsia a praktickejsia .. co uz..
5. 4. 2017 11:33
Re: Tohle není střední třída,
Koupil by sis omegu, kdyby ji příští měsíc začali prodávat? Kedže ti tak citelne chyba
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 12:55
Re: Tohle není střední třída,
mne chyba uz tolko aut zeby som potreboval aspon milion eur keby som ich mal aj kupit >:D .. chyba mi aj XM 605ka.. komplet mainstreamova vyssia stredna mi proste chyba.. aj alfa166.. aj spominana omega.. hodne mi chyba komplet saab... je toho hodne fakt... ale tak auta sa menia uz.. znacky sa menia.. prichadzaju odchadzaju... ja viem.. uz nema vyznam moc plakat nad XM ani nad omegou alebo saabom ci nejakou 406 coupe ... nic netrva vecne chapem
5. 4. 2017 11:35
Re: Tohle není střední třída,
Jinak podle mě by omega byla spíš už konkurent pro Panameru, viď? >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 12:51
Re: Tohle není střední třída,
no mozno prave pre stinger ;-) ... ktory je ozaj kusok osamoteny zatial ... ten ma najblizsie podla mna zatial k A7 a CLS... za tym si stojim.. kedze je to uz premiove auto :yes:
Avatar - _Karel_
5. 4. 2017 14:07
Re: Tohle není střední třída,
Po těch kilometrech textu, cos tu o tom naplácal, by vážně bylo vhodné zajít do salonu BMW, Audi nebo MB a svézt se alespoň 3-er,A4 nebo C.
To není nějaký ironický kopanec, nic tě to nebude stát a možná pak nebudeš psát takový ptákoviny.
Avatar - speedfred
5. 4. 2017 11:39
Re: Tohle není střední třída,
mne omega nechýba,aj keď som ju kedysi mal. možno lotus omega.

mám nejaký balík peňazí,chcem takú a onakú výbavu a hľadám (pokial nechces iba jednu obľúbenú značku).
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 12:52
Re: Tohle není střední třída,
tie starsie omegy boli dokonca ako zadokolky nie? alebo sa mylim?
5. 4. 2017 13:05
Re: Tohle není střední třída,
Proč by ne? Dospodu budeš průběžně modely přidávat a nahoře budou ty přerostlé odumírat. ;-)
5. 4. 2017 11:08
Re: Tohle není střední třída,
ono je to troska diskutabilne a troska skoda..samozrejme zakaznik si vyberie co mu vyhovuje na druhej strane triedne rozdelenie v urcitom zmysle funguje a nejaku vybavu najdes az vo vyssich ( tym padom aj vacsich ) modeloch..
zaroven funguje urcita kontinuita... priklad kupujem si roky focus vyhovuje mi ale kedze sa nafukuje mam kupit fiestu..? atd atd..
na druhej strane su ludia co sa o rozmery nezaujimaju , kupia si x-te mondeo a az doma istia ze je mu v tej garazi tesno :).. to samozrejme prehanam
Avatar - iudex
5. 4. 2017 11:58
Re: Tohle není střední třída,
Ad posledná veta: nepreháňaš, autá sa zväčšujú, ale garáže zostávajú rovnaké. Keď máš 5-metrovú garáž, tak si nemôžeš kúpiť 4,9 metrové auto, lebo okolo auta neprejdeš, takže to určite treba brať do úvahy.
Avatar - speedfred
5. 4. 2017 12:05
Re: Tohle není střední třída,
k novému autu aj novú garáž,nie?! >:D
Avatar - holden2
5. 4. 2017 14:45
Re: Tohle není střední třída,
novou garaz u noveho domu a v nem novou zenu
5. 4. 2017 13:42
Re: Tohle není střední třída,
dávnejšie som videl dokument o jirkovi kornovi a ten mal garáž +1cm na každý rozmer auta, keby pribral, musí meniť auto alebo garáž alebo spávať v aute.
5. 4. 2017 09:47
Re: Tohle není střední třída,
Vyšší střední to prostě být nemůže...celkovou délkou možná, rozvorem ovšem nikoli.

Pokud by to měla být vyšší střední, tak by Insignie musela mít i jiné motory (kubaturu/výkon), kvalitnější zpracování a materiály.

Vyšší střední je prostě jinde. Určitě nejde srovnávat Insignii s Mercedesem E, Audi A6, BMW 5 atd.
Avatar - JuckiCZ
5. 4. 2017 22:50
Re: Tohle není střední třída,
Přesně tak!
Podle mě třídu neklasifikují rozměry (viz. Kizasi), ale základní výbava, základní motor a kvalita technických řešení. Takový model totiž určuje prestiž auta, jeho třídu.
Octávia - litrový motor, jednoduché nápravy, bídná výbava - jednoznačně nižší střední
Accord - dvoulitr, všechny nápravy poctivé - střední třída
Vyšší střední je třeba jag. XF, BMW 5, MB E - dvoulitry s turbem, poctivé podvozky, apod. Insignii bych sem netahal - manuální klima, diesel 110k, plecháče, tohle nemá ve vyšší střední co dělat!
Avatar - Beefcake
5. 4. 2017 23:43
Re: Tohle není střední třída,
Podla mna nezmysel, toto je presne ten imidzovy pohlad.

Jasne, ze Insignia nie je vyssia stredna trieda.
Ale 1.6turbo 115kW v MB E180 , ci 110kW dechtometu je uz ok aj v ramci vyssej strednej ? Divne meradla v dnesj dobe. Cckovy mercedes by tiez vlastne mal byt kategoria Octavie. Samozrejme zvysok auta je o inom.
Avatar - JuckiCZ
6. 4. 2017 18:07
Re: Tohle není střední třída,
A o čem jiném to je, než o imidži?
Nic jiného třída neovlivní.
Prostě třída je pro mě celkové technické řešení auta, jak poctivě je udělané a samozřejmě taky trochu velikost auta, ale jenom tvrdím, že pokud má auto vzadu torzku, pod kapotou tříválec a v základu je bez klimy, s kličkama na zadních dveřích, tak to nikdy nemůže být model, který by se mohl někdy považovat za střední třídu i kdyby měl šest metrů na délku. Musí to spolu všechno korespondovat.
K tomu Mercedesu: Éčko se nenabízí ve verzi 180, ale jen 200 a to je dvoulitr s turbem 135 kW, diesel je navíc tuším 2,1 l a to mi přijde v pohodě ale navíc má pohon zadních kol, poctivou nápravu vpředu i vzadu a to je poctivě řešený podvozek. Dál třeba automatickou klimu v základu, 17ky liťáky, já tady fakt nevidím problém...
Avatar - Beefcake
7. 4. 2017 00:42
Re: Tohle není střední třída,
To je prave ten problem - riesit autom image a teda svoje ego.
Nekupit si top model nejakej znacky len preto, ze ma slabu vybavu v zaklade je uplny nezmysel. To auto moze byt lepsie a vybavenejsie ako iny model vyssej triedy. No hej, ten pocit, ze to auto vyzera navonok ako lacnejsia verzia, hoci vnutri moze byt top technika - to niektori neznesu - to je hlavny problem. Musi byt kazdemu jasne, ze na to ma. Disky si naklika kazdy podla potreby v konfiguratore. 99% ludi to tak robi.
Na dlzku kaslem, o tom to nie je.
A ten MB som si nevycucal z prsta - [odkaz]
E180 - 1595cmł/115kW a E200d 1950cmł/110kW
"navíc má pohon zadních kol" a to ma byt plus ?
Ja nespochybnujem MBE, ale tvoje kriteria.
Avatar - JuckiCZ
7. 4. 2017 14:49
Re: Tohle není střední třída,
Taky jsem si to nevycucal z prstu:
[odkaz]
Pohon zadních kol je jednoznačné plus! Přináší lepší jízdní vlastnosti - každý, kdo ví něco o autech to pochopí - lepší rozložení hmotnosti, přední kola se nemusí starat o přenos točivého momentu, ale "pouze" o zatáčení,... Proč by to někdo do auta dával, kdyby to nebyl plus, když je to prokazatelně dražší?
Třídu mám prostě spojenou s nějakou úrovní. Čím vyšší třída, tím vyšší úroveň. V tomto případě se odkazuju na úroveň technických řešení, úroveň výbavy, úroveň motorizací.
No a pokud model má být v jeden model pouze v jedné třídě, čehož jsem zastáncem, tak to prostě určuje jeho minimální výbava v kombinaci s rozměry a technickým provedením.
Takhle argumentuju proti těm, co se ohání rozměry vozidla. Třeba taková Octávia je větší, než Kizashi, ale podle mě je potřeba se podívat na podvozky, motorizace, výbavu apod. Pak je člověku jasné, že Octavia není vyšší třída než Kizashi a já tvrdím, že není ani stejná třída. A to je mi jasné, že v plné palbě se mu výkony i výbavou vyrovná, ale stejně to z ní střední třídu nedělá...
Avatar - Beefcake
7. 4. 2017 19:05
Re: Tohle není střední třída,
Ja viem, ze pri inej karoserii su ine motory, ale vyhravam, lebo som nasiel mensi a stale je to Ecko :-)

Zadny pohon moze byt v istych situaciach vyhodnejsi, ale ak by bol tak univerzalne vyhodny, bol by omnoho rozsirenejsi bez ohladu na o cosi vyssie naklady. Nakoniec, aj BMW, ci MB nerobia vylucne zadny nahon. Si pozri, kolko sa dnes predava 4x4 a tam je ten pohon isto este drahsi.

Inak dakujem za take plus a rozlozenie hmotnosti : [odkaz] . Asi si zabudli dat 3 vrecka cementu do kufra.
Avatar - JuckiCZ
7. 4. 2017 19:37
Re: Tohle není střední třída,
Vyhrál jsi, uznávám ;-).
Není univerzálně výhodnější, ale čím výkonnější motor, tím výhodnější je a čím vyšší třída, tím vyšší výkony, takže si opravdu myslím, že je lepší.
Myslel jsem to tak, že pokud je lepší přední pohon, proč by se dělal pohon zadní nápravy, když je dražší?
Jaký je nejvyšší výkon sériové předokolky? A jaký u sériové zadokolky?
Čtyřkolku bych neřešil, ikdyž vlastně je to stejný případ, jak u předekolky vs. zadokolky - ještě o něco lepší, ještě o něco dražší.
A proč dělá BMW a MB předokolky? Protože hromada lidí tak moc nerozumí autům a jsou tak hloupí, že ani neví, jakou mají poháněnou nápravu. Dále taky chtějí zabrat širší spektrum zákazníků - ty, které tak nezajímají jízdní vlastnosti a radši ušetří pár korun. Nedá se jim to zazlívat ;-).
K tomu videu: doporučil bych Top Gear Africa special - tam jde vidět, že to není tak moc o pohonu, jak o řidiči ;-).
PS: jak víš, že ten MB nebyl jediný auto na videu s letňákama? ;-)
Avatar - Beefcake
7. 4. 2017 22:37
Re: Tohle není střední třída,
Nie, predokolky robia preto, lebo to tam absolutne nie je potrebne. Moderne predokolky voci zado nebudu mat handikep, co sa tyka jazdnych vlastnosti.
Nejake nastylovane veci z Top Gearu su nepodstatne, nema to nic spolocne s beznymi autami. Ten isty vodic s vhodnejsim pohonom isto dosiahne viac.
Inak presne tie pneumatiky som cakal ako poslednu zachranu. Na videu su 2 MB a oba rovnaky problem. Asi maju obaja letne gumy... Dobre vies, ze to je slabe miesto.
A domnievam sa, ze zrovna takyto rozjazd by predokolka zvladla aj s letnymi (nie slicky).
Avatar - Emel
5. 4. 2017 09:48
Re: Tohle není střední třída,
Insignia je o 2,6cm delší než Mondeo, o 3,6cm než Superb... má ale o 2,1cm resp. 1,2cm kratší rozvor.

Jasně, Passat zůstává menším autem... možná proto, že nepotřebuje nahrazovat nějaké modely vyšší střední třídy (Scorpio, Omega) a nechává ty segmenty Audi.

Asi by se dal Passat nechat ve střední a Insignia s Mondeem hodit do vyšší střední, podle mě by to ale bylo víc matoucí než co jiného... kam bys dal Superb nebo Mazdu 6, taky vyšší střední?
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 10:01
Re: Tohle není střední třída,
superb je uz tiez taka medzitrieda... proste nie je to tak kompaktne ako bmw 3 alebo giulia ci volvo S60 XEcko a podobne... a neraz na nete najdes superb porovnavany aj s E klasse a to od renomovanych testerov.. nie nejakych srandistov .. proste je to uz take nieco na pomedzi segmentov ... auto ktore akoby sa snazilo brat zakaznikov aj zo strednej aj z vyssej strednej triedy...
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 10:11
Re: Tohle není střední třída,
Superb, Mondeo, Passat i Insignia může vyšší střední třídě u prémie konkurovat leda tak velikostí. .. bohužel - (nechytá se, co naplat) / bohudík ( auta jsou cenově dostupnější).
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 10:19
Re: Tohle není střední třída,
ved prave tej velkosti tychto prerastenych mainstremovych parnikov nerozumiem.. daleko viac by sa mi pacila insignia velkosti giulie a kto chce nieco vacsie tak tam by predsa mohla byt omega ako kedysi.... zaujimave ze premianti s tym nemaju problem... len mainstrem ( cest vynimkam ako napr kia ) akosi uz hodil boba na vyssiu strednu a snazi sa to dohnat jednym jedinym megavozom .. vysledok je ale mizerny...
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 10:30
Re: Tohle není střední třída,
Tak si kup Astru sedan.... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 10:33
Re: Tohle není střední třída,
auto strednej triedy? k comu by mi bolo ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2017 11:00
Re: Tohle není střední třída,
Tak proč tu brečíš? >:D
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 11:05
Re: Tohle není střední třída,
chcem aspon vas zachranit ;-)
Avatar - Emel
5. 4. 2017 11:36
Re: Tohle není střední třída,
Prémie je zase jiný příběh, tam jsou ty rozměry zase jiné...
5. 4. 2017 13:21
Re: Tohle není střední třída,
A vnitřní prostor je také jinde (motory podél si vezmou svoje).
5. 4. 2017 13:20
Re: Tohle není střední třída,
Také je otázka, jak se ten rozdíl ve vnějších rozměrech přenáší dovnitř.
Avatar - Barry Lyndon
5. 4. 2017 09:41
20 mm je docela málo
Líbí se mi, jak se s tím Volvo nepáralo a zvedlo V90 rovnou o 60 mm...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 09:53
Re: 20 mm je docela málo
tak "terenna" V90 vyzera ako tarantula... neskutocna dominantna macho vizaz.. . volvo toto vie... opel v podstate hraje len na styl a napodobnuje inych ( hrajucich sa na terenaky ) ktori maju plasty po kasni .. volvo ale svojou svetlostou bude ozaj aj do terenu a to sa ceni daleko viac :yes:

PS: inak tie masivne plastove lemy blatnikov na aute s megaprevismi ktore taha brucho stale dost po zemi vyzeraju proste nevkusne ( akoby dorobeny tuning ) ... klasicka insignia je krasna to bez debaty .. ale toto "terenne cudo" tento terenny paket toto insignii moc vzhladovo nevyslo bohuzial ..
Avatar - Jaros71
5. 4. 2017 10:48
Re: 20 mm je docela málo
Za mne oplastování super :yes:
Takto by měl crossover z kombíku vypadat !
Pak se riziko odření v terénu i ve městě dost snižuje.
Mohl však být zvýšen o víc jak 2 cm..bohužel.
Jinak design za 1*. :yes:
Vadí mi jen přílišná délka auta , a kufr tomu tedy neodpovídá.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 10:54
Re: 20 mm je docela málo
dlzka tu uz podla mna vadi skoro kazdemu kto nechce 5m lod .. ale neboj.. na papieri je to stale stredna trieda.. takze pohoda... nic velke to predsa nemoze byt uvidis zvyknes si rychlo ;-) .. a zaparkujes s tym pred barakom jak s picantom.. vytocis sa na 50 centaku ... bude to sikovna kara :yes:
Avatar - Beefcake
5. 4. 2017 22:30
Re: 20 mm je docela málo
Ak sa bavite o Opli a nie o Volve, tak to sa obavam, ze ak neda Opel agresivnu cenu, tak sa to moze kludne hybat na urovni Outbacku a tam pri objektivnom zrovnavani nema sancu z hladicka univerzalnosti, priestorovosti a zrejme aj jazdnych vlastnosti. (Na druhu stranu samozrejme, ze auta sa nekupuju vylucne rozumom, takze sancu ma vzdy kazde :-) ).
EDIT: Teraz som pozrel ten nastrel cien a nastastie to zacina relativne nizko. A s tym 2L Turbom to nemusi byt zla volba.
Avatar - praděda7
5. 4. 2017 10:18
Další ohromný nesmysl....
[odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 10:40
Re: Další ohromný nesmysl....
s parkovanim to mas to iste.... sirka miesta je rovnaka uz aspon 30 rokov akurat ze auta su o hodne sirsie ako kedysi.... a taka 1780mm siroka nova ibiza je udajne stale este malym autom... no co na to povedat... sirsia je pritom ako auris alebo lancer alebo nejake to starsie C klasse.. je vlastne siroka ako ceed.. ale co spravis... ked povies pravdu este budes zly... dnes si uz ako vravim automobilky robia co chcu a zaradzuju auta kde sa im zachce... uz to caro nedavnej minulosti je proste prec... uz dnes nema zmysel riesit male velke siroke vysoke .. proste auto a bodka... mas auto ... mas SUV auto.. mas sedana.. mas sportiak .. rozmery su uz dnes kazdemu na smiech a ja sa vsadim ze casom uplne zmizne to delenie na triedy lebo nikto to nedodrzuje stejne a kazdy si uz auta natahuje ( dlzkou, sirkou ) ako sa mu zachce.. stredna trieda rozmerovo uz prerasta vyssiu strednu... ale nie je to vyssia stredna jasny pane... male auta su sirsie a vyssie ako nizsia stredna.. ale nie je to nizsia stredna jasny pane ... uz je to uplne o ho.vne s tymi rozmermi... delenie na triedy je uz archaizmus no jo ... prezitok z minulosti

uvidis este sa raz auta zacnu zmensovat.. oni vyrobccovia na to pridu ze donekonecna zvacsovat auta fakt nepojde :-) jednak na to nemame cesty ani dost aprkovacich miest a jednak nikto nepotrebuje uz 5m dlhe a 2m siroke "kompaktne" auto do mesta
Avatar - praděda7
5. 4. 2017 10:41
Re: Další ohromný nesmysl....
Něco se někde seklo....chodí mě na mail stále tvá odpověď.... :-O
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 10:49
Re: Další ohromný nesmysl....
a od koho ti to chodi? aka odpoved? lebo ja tvoj mail fakt nemam ;-) .. nemam tu mail na nikoho kedze s nikym si tu nemailujem... takze neviem co ti kde chodi ale odomna to nebude
Avatar - praděda7
5. 4. 2017 11:14
Re: Další ohromný nesmysl....
Chodilo to z ACZ, ale teď je to už ok. Možná nějaký virus....... ;-)
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 11:21
Re: Další ohromný nesmysl....
treba chlapcom z ACZ napisat ak je nejaky problem v tomto smere... ale ja mail tu na nikoho nemam fakt ;-)
Avatar - _Karel_
5. 4. 2017 14:12
Re: Další ohromný nesmysl....
Autu.cz softwarově nefunguje nic pořádně. Já si jen na deset minut změnil profilovou "fotku" a co deset minut se střídala v nicku stará/nová. Celý den. Ten web je technicky obdobou staré š120.
Avatar - holden2
5. 4. 2017 14:54
Re: Další ohromný nesmysl....
je to nalestena bida. neco jako skodofka
Avatar - Jaros71
5. 4. 2017 10:50
Re: Další ohromný nesmysl....
Šiřka mne netrápí , problém je délka.
Na parkování ve městě katastrofa.
Ta zmíněná Ibiza , je parádní , její zvětšení se moc povedlo.
Už o ní uvažuje dost lidí v mém okolí , místo Golfu , Ceedu atd..
Malinkých aut je dostatek jinde.
Seat to vymyslel skvěle.
:yes:
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2017 11:07
Re: Další ohromný nesmysl....
mne sa naopak casto stava ze dlzka parkovacieho meista je ok ale sirkou uz obcas je problem sa medzi vozy strcit... miesto dlhe ale uzke... na sidlsikach alebo pri OC to iste... dlzka miesta kolmo na obrubnik nie je problem.. problem su vzniknute medzery medzi dvoma vozidlami... na sirku sa proste nevojdes medzi dva vozy velakrat a nie na dlzku...

ibiza je pekna ale uz je to defakto klasicky kompakt... taky baby leon... male auto uz nie ;-)
Avatar - twistedTSD
5. 4. 2017 14:18
Re: Další ohromný nesmysl....
Já jako velký stoupenec subkompaktů a odpůrce ohavného zvětšování nemám s Ibizou problém, naopak. Vždyť to auto má proporce motokáry! Sice občas využívám toho, jak úzké moje auto je, ale očekávám, že klady v podobě jízdních vlastností a prostoru převáží. A délka se prakticky nezměnila, takže pro podélné parkování ve městě nebude (téměř) o nic horším malým autem než konkurence.

A k tématu, výjimečně použiji jednu obvykle stupidní frázi a řeknu, že Insignii v kombíku bych na to své ježdění po městě nechtěl ani zadarmo. Kde není místo, ani deset parkovacích asistentů nepomůže.
Avatar - praděda7
5. 4. 2017 11:28
Re: Další ohromný nesmysl....
Ano, délka je také problém. Auta, hlavně kombíky, nám za posledních cca 5 let značně zjezevčíkovatěla nechci říct zžížalovatěla... ;-) [odkaz]
[odkaz]
Avatar - iudex
5. 4. 2017 12:06
Re: Další ohromný nesmysl....
Vidím to rovnako a Ibiza s tým rázvorom, šírkou a kufrom vyzerá, že by mohla z veľkej časti priestorovo suplovať aj nižšiu strednú. Pritom stále dĺžka len cca. 4 metre a teda super parkovanie a obratnosť v meste.
5. 4. 2017 11:05
Zbytečné točení kolem rozměrů
Auta dostanou nějaký základní tvar a tím to hasne. Dříve moc aut se šípovitým předkem moc nebylo, když si srovnáte půdorysy a tvary, tak právě plasticita, nároky na pasivní bezpečnost a dodržení základních parametrů rozměru interiéru jsou určující.
Dál bych se tomu nevěnoval, protože je to nesmysl. Insignia je střední třída a basta, odpovídá tomu technika i motorizace.
Mimochodem Country Tourer vypadá minimálně stejně dobře jako jeho běžné verze. To, jak Opel pokračuje v modelové ofenzívě mě nadmíru těší...nebo možná těšilo. Francouz se neumí postarat sám o sebe a jsem velkým skeptikem po koupi Opelu. Možná budu příjemně překvapen, nicméně si to nemyslím.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
5. 4. 2017 11:37
Re: Zbytečné točení kolem rozměrů
No, úplně tak zbytečné to není. Je to jako by jsi si kupoval krásnou velkou novou sedačku do obýváku, kam by se ti jen tak tak vlezla. Lidé, kteří mají jen jedno auto v rodině musí řešit jízdu - město i mimo město - a tam jsou potom rozměry zásadní. Veřejná správa zkrátka zaspala dobu!
5. 4. 2017 13:48
rozmery sú podstatné, trieda nie
dnes v dobe krosoverov a prerastených prckov sa často triedy krížia, takže treba vyskúšať bez ohľadu na to, do akého šuplíka to v katalógu zaradili.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2017 19:19
...
Nechapem tu diskusiu o rozmeroch.
Mam napr. 35tis, dostanem za nu väcsie auto ako kedysi. Pokial pre mna velkost nie je prinosom, kupim si nizsi model a usetrim. Kde je problem? Naco to tu riesite?
Väcsie auto je bezpecnejsie, je v nom viac priestoru, ma väcsi kufor. Na druhu stranu sa niekomu nemusi zmestit do garaze a ma o 0,3l vyssiu spotrebu. No a??
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
5. 4. 2017 22:15
Opel
Treba uznat, ze Opel v poslednej dobe robi fakt pekne auta a je to pre mna ozivenie koncernovo-korejskych vod. Minimalne dizajnom. O jazdnych vlastnostiach si netrufam hovorit, no udajne je to ok.
A tieto hadky o triedach su totalny nezmysel. Podla toho si niekto aj kupuje auto ? Teda okrem snobov. Mam uplne u zadele aka je auto trieda. Auto musi v prvom rade dobre jazdit. Az potom ide na rad to zname olizovanie plastov, "premiovost", atd. Najlepsie je si aj po roku povedat, ze nemohol som si vybrat lepsie.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2017 23:44
H/K Svwet
clovek sem volakedy chodil citat clanky a rozumne diskusie....casom ostali uz len diskusie pretoze testy su na jedno kopyto a technicke clanky plne chyb.....ale ked uz HK Svwet "zablije" kazdu diskusiu svojimi mudrami to sa uz naozaj neda citat...
Rozbalit vlákno
0
6. 4. 2017 07:12
Za jedna
Velmi pekne auto, Opel ma zacina zaujimat.
Rozbalit vlákno
0