MG Rover vyhlásil bankrot v dubnu, ale osud značek Rover a MG zůstává nadále nejistý. Jedno je jisté téměř určitě: Rover 75 bude žít dál. Jen ne v Evropě.
Je smutnou skutečností, že 90procent evropských aut nemá vzadu prakticky žádné místo na nohy. A to je pak jedno kolik měříš. Pro Čínu ostatně prodlužují i A6 a Passat (z toho pak vzniknul Superb )
to není teorie o vzniku Superbu to je skutečnost.Podvozek Superbu je prodloužená A6 ale tuším že ta starší,která se vyráběla v činské verzi.Psal o tom třeba AutoMotoSport tak že není to novinářská kachna
Pozoruhodné... i já si potrpím na klima vzadu a více místa pro nohy na zadních sedadlech. Problém je v něčem jiném: stejně jako v případě Roveru, tak i v případě všech v číně vyráběných (montovaných) BMW, VW, .... Škodovek budou číňané brzy požadovat odkoupení práv na cokoliv, co posvětí "jejich" VLASTNÍ automobily jako legální. Teď se tam všichni třesou na tzv. velký trh, za několik málo let číňané zahltí VLASTNÍMI auty zbytek světa a celý evropský autoprůmysl se půjde pást! Ve srovnání s tím je klima vzadu opravdový úprdek.
mimochodem, to o cem pises, se tam zacina dit uz nyni a pripomina to plizive znarodnovani. imperialisticky investor za draho od statu vykoupi pozemek a za sve vybuduje technologii. v tomto okamziku je jeste vecinovym akcionarem. postupne vsak dochazi k presunu na cinske velkopodnikatele napojene na stranu (toto je vychozi predpoklad ekonomickeho uspechu) stale je to vsak cistci ve srovnani s tim, co provadela zapadni civilizace po cely novovek na vsech kontinentech.
ne ze bych z toho byl nadsen, ale asiat bude na urcitou dobu novy mocipan