Jeeeee tak to je super.A jak vážená redakce vypadají prodeje celosvětově?Zvládne tedy Renault/Nissan být světová jednička..nebo to urve koncern Toyota?
Ale to, ze treba Skoda od roku 2014 jemne ztraci market share v Evrope nenapisou.
Taky zavani v clanku, ze je to diky prodeju superbu, kterte oproti roku 2016 klesly v Evrope o 4.6 procenta.
Popravde to tahne nahoru Fabie,Octavie,Kodiaq, ale v clanku se uvadi, ze i Superb coz neni pravda.
Dockam se tady jeste nekdy vyvazeneho a kvalitniho clanku nebo to bude nadale PR VW?
Treba takove zajimave veci ze v midsize segmentu Renault proda vice Talismanu at uz pod vlastni znackou nebo pod Samsungem o cca 50 procent vice nez Skoda dosud. Tady je videt, ze kdyby Skoda vstoupila treba se Superbem na US trh byla by na tom lepe.
Nemůžeš takhle vyzobat údaje, tu ze světových tabulek, tu z evropských... je potřeba si říct, o čem se chceš bavit.
Tržní podíl asi myslíš údaje z left-lane, tj. 4,09%-4,42%-4,34%-4,36%? No, pokles o 0,08% za 2015 a následný růst o 0,02% za 2016 asi není moc velké téma...
Prodeje Superbu v Evropě sice klesly (podle focus2move o 4,8%) , jenže on klesá celý segment dvouciferným tempem... Passat -12,9%, Mondeo -18,7%, Insi -14,7%. Takže pokud ti jde o tržní podíl, tak si Superb výrazně upevnil druhé místo za Passatem. A krom toho roste o 20% v Číně, takže v celkových číslech je v plusu (mimochodem, za září jako jediný model: [odkaz] ).
Připomínce o Samsungu a US taky nerozumím... Samsung se v US neprodává, kolik že se ho kde prodá? Prodávat Škodovky v US je sice hezká myšlenka, ale v první řadě je to něco, co by ze začátku stálo spoustu peněz.