Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km: Velké finále! Proč je v tak dobrém stavu?
1
/
118
Prohlédnout znovu
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km: Velké finále! Proč je v tak dobrém stavu?
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km: Velké finále! Proč je v tak dobrém stavu?
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Od stavu 999 999 km ukazuje počítadlo jen šest čárek, sedmou pozici prostě nemá.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Součástí malého koženého paketu bylo i obšití řadicí páky. Stehy se zde už ale zřejmě rozpletly, a tak kůži někdo úplně sundal. Loupala se už i chromová kulisa. Zcela nová řadicí páka stojí překvapivě málo: 1784 Kč.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Ztracený kód k navigaci nám řekli v servisu po jejím vyndání, opsání čísla ze zadní strany a porovnání s číslem karoserie (ověřuje se tím, zda navigace není kradená a do vozu patří).
|
acz
Kilometry zorazuje aplikace. Mezi 999 999 a 1 250 000 km prokazovala kilometry kniha jízd vyplňovaná dle stále funkčního denního počítadla. V tomto úseku mohou být chyby. Od 1 250 000 km ujetou vzdálenost naopak velmi přesně počítá mobilní aplikace, ktero
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Polyuretanový zbytek volantu se rozpadá. Kdyby původní majitel nepřiplatil za takzvaný malý kožený paket, měl by dnes volant rozpadlý celý. Tato část škodovek naopak moc kvalitní není.
|
acz
Kožený potah přežil intenzivní používání v překvapivě dobrém stavu. Kůži mají škodovky kvalitní a takto provedené volanty velmi dobře maskují najeté kilometry.
|
acz
Ošlapání pedálů bylo vždy hlavním vodítkem bazarového dobrodruha. Ovšem skutečně opotřebené bývaly jen do doby, dokud výrobci používali měkkou pryž. Od chvíle, kdy jsou z tvrdého plastu (případ fabie), nebývají prakticky opotřebené. Tento stav jednoznačně
|
acz
Sedačky přežily tu porci kilometrů obdivuhodně – neměly zborcené bočnice ani nebyly prosezené. Jen čalounění už bylo na několik místech prošoupané. Bohužel potahy k přečalounění již výrobce na jedenáctiletý vůz nenabízí, pouze celou sedačku za 32 409 Kč.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia
|
acz
skfa024Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Aditiva v oleji rozpouštějí saze stále dobře, nejsou přítomny voda ani palivo
|
acz
Lidé si často k výběru ojetého vozu vezmou nějakého rozumbradu – třeba známého, který o sobě tvrdí, že se v autech vyzná. A ten pak říká, že fabia je bouraná, protože má chladič nakřivo. Je to velmi zajímavé, ale fabie mají chladiče nakřivo z výroby.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Xenonové světlomety se na fabiích vyskytují velice vzácně a po letech mívají uvnitř roztavené paraboly. Jeden nový stojí 21 200 Kč, což málokdo vydá. Zde svítily opravdu fantasticky.
|
acz
Jedna z mála věcí, které zřejmě unikly pozornosti pečlivého servisu – vyměnit by to chtělo též prasklý mlhový světlomet za 2099 Kč
|
acz
Zcela unavená aretace dveří. Nejen dveře řidiče, ale i trojice ostatních se samotíží zavírala už u mírně šikmo stojícího vozu. To jednoznačně prokazuje obrovský počet zavření a otevření. Nová dveřní aretace je přitom překvapivě levný náhradní díl – stojí
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Xenonové světlomety se na fabiích vyskytují velice vzácně a po letech mívají uvnitř roztavené paraboly. Jeden nový stojí 21 200 Kč, což málokdo vydá. Zde svítily opravdu fantasticky.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší