Prosadit se ve stále se rozrůstající konkurenci kompaktních SUV není vůbec snadné. Jaké zbraně kromě atraktivního designu vytasil Volkswagen s modelem T-Roc?
Článek jsem přečetl a musím konstatovat, že se jedná o jednu velkou oslavu tohoto výjimečného vozu. Vozu, který nemá prakticky jedinou chybičku a pokud ano, tak se jedná o malinkou a bezvýznamnou kaňku. Nechápu, proč by si zájemce o nový vůz koupil cokoliv jiného.
Jsem si prakticky jistý, že si o něm zde ještě mnohokrát přečteme.
než je popisováno v textu.
Pravděpodobně výbava sport s Activ Infem a DSG a Navigaci Pro, Apno střechou a tak.
Cena vozu by se šplhala k 1.milionu ceníkovky, nehledě na to, že DSG 4x4 je objednatelná od cca 820tis.
Přesně
KOLMANE VYSVĚTLETE proč je na fotkách Sport za mega a vy píšete článek o Designu za 770! Na kterej ty 19ky ani nejdou!!!
Jste buiď vědpmý lhář nebo blbec!
moc se omlouvám za chybu, která vznikla při sestavování tabulky. Testované auto bylo samozřejmě ve vyšší výbavě a s vyšší cenou, přesně, jak píšete. Teď už by to mělo být správně.
OK, je to dost velkej rozdíl.
A pořád to máte špatně.
Jiná cena a taky tam nemáte spoustu výbavy z obrázků.
Namátkou tu oanostřechu.
Myslíte, že to dokážete NORMÁLNĚ OPRAVIT?
Tak to nechápu, interiér vozu za +700k tvoří tvrdé plasty v relativně malém interiéru, podvozek je hlučnější s omezeným komfortem, motor hlučný se spotřebou v průměru 7l/100km a máme to za 4*.
Tvrdé plasty sou in? Sakra, to aby redakce na týden zavřela, nevydala jediný článek protože bude muset všechny staré testy amerik přebodovat a přidat jim 2 hvězdičky >:D >:D >:D
Kde se vzala ta slabina (drncající 19ky) na autě, na kterém NEMOHOU BÝT?
Jel jsi v tom, nebos navalil fotky a vymyslel celej test?
Anebo jsi testoval toh Sporta za mega z fotek? Tak proč píšeš 770?
PROČ?!?!
Proč je v galerii Active Info Displej, Navi Pro, DSG, Panoramatická střecha a další věci za asi 300.000 v součtu, které testovaný vůz nemá?
EDIT, OK, už vyřešeno
Panu redaktorovi se prostě pod návalem obdivu k autu vloudila malá chybička a zapomněl v čem seděl. Přece ho nechceš donutit k tomu, aby přiznal, že v něm vůbec nejel a převzal text od někoho jiného.
Tak máme nový rekord, test s největším počtem nesmyslů. Doufejme, že Kolman nemá řidičák, protože kdyby řídil jak píše, tak je na cestě veřejné nebezpečí. Není schopen to ani opravit. A jak se dospává bílý lak? Do růžova?
Vypadá to, že jste to nepochopili. Standa není redaktor, ale v ACZ působí jakožto TROLL >:D >:D Jen vás zkouší, zda dáváte pozor a těm cancům někteří méně zběhlí věří - Standa z toho má celoročně apríl. >:-[] >:-[] A Machi ho poplácává po rameni, jak pěkně rozproudil diskuzi, i když jde o auto, které je celkem k prdu.
No osobně si myslím, že T-Roc má všechno, jen ne atraktivní design. Jak se mi u VW nelíbila ťuťu kulaťoučká hra na chrom (Passat B6, Tiguan Mk1, Touran Mk1 FL), tak pak to začalo vypadat dobře, sympaticky ostře (Passat B8, Golf 7), no a teď to všechno zase začíná vypadat jako taková hra na Hyundai (Tiguan 2, Arteon, a teď tenhle T-Roc). Auta jsou "obtěžkána" zbytečnými detaily a kravinami, blikátkama, hýbacíma směrovkama, falešnými výfuky, nádechy, výdechy, no wtf...?
Falešné, ale svítí [odkaz]
Jedny falešné, ale odrazkují, druhé už neumí vůbec nic [odkaz]
Profil špatně, kombinace šlupek a děr v podběhách zas vypadají jak od trakaře [odkaz]
No škoda dobrého auta, za mě tedy hnus.
Malicky Nissan Juke Nismo s FWD nebo AWD, MT nebo AT, sice ne 2L ale zase az 160kw... to nam zustava bud ten 2L, ale nafta, anebo ten adapt. podvozek. Za me at jedno nebo druhe, oboje na premii malo. ;-)
Vidíš, na mě působí, jako když se sousedovic, dejme tomu třeba Maruška, která dělá na hromadném příjmu na poště v Golčově Jeníkově a nechce jí nikdo p....t, tak jako když se ta zmaluje jak mýval, oblékne černé legíny, obuje boty s tou 15cm podrážkou a jde se ukázat na ulici.
O.K., tak se ti nelíbí..., Marušku z GJ může p(olíbi)t/p(robudi)t/p(otěši)t... někdo jiný, a stejně tak si někdo jiný může koupit T-Roc.
Mě by spíš zajímalo (pokud teda u sebe nemáš fotku té Marušky z GJ), jak podle tebe v mainstreamu vypadá naopak pěkné SUV podobné velikosti?
suhlas.. dizajn ako taky je pekny... je to stylove neokukane... len tie ovalne pochromovane vyduchy v narazniku su hadam az moc gycove... ale chapem.. snaha o styl si vyzaduje tu a tam pouzit aj kusok gycu... ale ako celok je auto pekne to ano.... este posadit cenu priemerne o 200 litrov nizsie a T-roc zacne aj davat zmysel
Chtěl jsem napsat něco podobného a než jsem dočetl test, už je to tu. Tak díky za ušetření času. :-)
Doplnil bych k té neatraktivitě ještě příliš šikmý zadní sloupek a rádoby-kupé profil auta. Vypadá to divně, nakopnutě.
Pokud navrhuješ, aby to příště bylo opačně, tak navrhuješ, aby pan Liling psal a pan Kolman fotil. Tomu prvnímu rozumím, to druhé by asi nedopadlo dobře.
Tak např. když už fotím ovladače klimy, tak by mohly být ostré všechny tři, ne jenom prostřední. Zrovna tak snímky interieru. Ten čtenář si to chce prohlédnout a záběr neostrých dveří je mu k ničemu.
Neviem prečo máš zväčša potrebu negovať názory ostatných no sú autá ktoré v základe nevyzerajú ako socky a majú v základe aj spomínané disky z ľahkých zliatin (napr. Honda Civic). No a k T-Rocu, neviem ako v CZ no u nás má základ plecháče... ;-\
U nás jsou 16" Chester v základu, u vás, a taky v Německu, Rakousku, Polsku naopak ne..., to víš, máme vyspělejší/náročnější trh... >:-[]
V Dolních Uhrách (Maďarsku) taky nejsou v základu plecháče, ale tam je dáno to tím, že se nabízí jen dvě nejvyšší řady, Styl a Sport.
Tak to asi máte rozumnejšieho importéra, u nás má celý koncern pod palcom jeden importér (pokiaľ dobre viem) a ten je schopný dať plecháče hádam aj na Bentley... >:-[]
V tom chudobnom Maďarsku fakt len dve top výbavy? >:D Sa s tým teda nesr@li >:-[]
Samozrejme, že nie... Skôr mi šlo o to, že pri takej cene už mohli dať do základu nie plechy, rozdiel v cene je (pri zohľadnení nemalej ceny auta) zanedbateľný. Ale oni vedia ako z ľudí ťahať ďalšie peniaze, v reklamáchv testoch či na bilbordoch na teba kričí auto v plnej palbe s cenou od..., zapáči sa ti no keď chceš aby aj tvoje tak vyzeralo cena bude "dvojnásobná" 8-s
:yes: je to tak, robia to všetci, nebudeme si klamať... ;-)
T-Roc na plechoch (z odkazu) síce nieje žiaden vlhký sen a pri takejto kvázi image káre je to skrátka 8-s no dajme tomu že je to stráviteľné. Určite lepšie ako napr. Octavia v základe. >:D
mne sa to paci... len ta cena je podla mna uplne sialena .. ked si vezmeme za kolko sa da kupit podobne velka vitara S s pohonom 4x4 tak T-roc je razom nepredajny .... auto to pritom iste nebude zle... a aj praktickost vw nejde upriet... tu bude opat bodovat .. aj ked tie ovalne pochromovane otvory v narazniku ( na inej ako bielej kasni posobia doslova ako past na oko ) preglgam stale tazko ... to je v podani vw vizualny gyc roka za ktory ba sa nemuselo hanbit ani DS-ko alebo nejaky citron, reno, pezo
Akurat, ze Vitara je vsetko, len nie velka. Teda zvonku tak posobi, vnutri je to na urovni fabie. Ked som do nej v ocakavani sadol, tak hned prislo vytriezvenie a prestal som rozumiet tomu ako sa tak dobre moze predavat.
To si redakce neumi rici, ze chce na test auto, ktere jezdi na benzin a je to dvoukolka, coz bude, dle meho nazoru, nejcastejsi kombinace.
Jestli to nebude tim, ze ACZ musi poslouchat VAG, potazmo AZNP?
zmiňovaný golf nejen, že lépe pojede, ale bude mít i nižší spotřebu a to vše za nižší cenu. Pokud někdo mermomocí chce SUV v této kategorii, tak obdobná Ateca, Karoq nabídnou za shodnou cenu větší auto.
Tohle je zbytečný auto.
Hele... kufr 445l FWD nebo 392l AWD... a Golf má 380. Tj. užitná hodnota T-Roca a Golfa HB je +- stejná.
TR je o 2,5cm kratší, o 2cm širší, o 12cm vyšší... má o 3cm kratší rozvor a +- stejné rozchody. Pokud chceš napsat o jednom že je větší, pak je to T-Roc díky výšce.
Přečtu text, vidím super vybavené auto za 700 tis. Beru věci a letím objednat levnější verzi. Tu mi napočítají na 680 tis. Vyděšen jim zamávám článkem před nosem pro porovnání a oni mi tuto verzi napočítají na 956 300,- Kč.
Naštěstí se z tohoto snu probudím. Vše je jak má být.
a potom sa tu iudex diví, či sa oplatí ukončiť fabku kombi a robiť škodaq. Veď na jednom mini suv zarobia 2x toľko. Ja nemám nič proti tomu, ak si ľudia kúpia štýlovku, ale do štýlu už vrhajú aj ľudia, čo sa nevedia dočkať výplaty.
Pane Kolmane, vzhledem k tomu, že cena auta, která je také jistě důležitým parametrem v počtu přidělených hvězd, je již opravena a výrazně zvýšena, zůstává podle vašeho názoru přidělení čtyř hvězd adekvátní ? Myslím s ohledem na porovnání kvality interiéru, prostornosti, jizdních vlastností a dalších měřítek vztažených k ceně auta téměř 1 milion Kč....
3008 nie je SUVecko.. leda tak zvysena dodavka alebo akysi MPV cross ... ale s 4-kolkami ako napr eclipse cross alebo subaru XV to ani nejde zrovnavat... tie su ina liga
Tak nějak mi uniká smysl T-Rocu, když je tu Tiguan. T-roc je jen přizvednutý Golf, někdo může říct, že tu jde o styl, ale... Copak Golf není stylový? Může mít stejné motory i 4motion.
Jenže zatím co slušně vypavený golf s 1.4TSI 110kW Marathon edition seženete ve skladovce v klidu do 500tis a nic podstatného mu ve výbavě nechybí. T-roc už tedy s 1.5TSI 110kW začíná na 580tis? Ptám se proč za něj vyhazovat peníze, když vlastně nedostanu nic navíc? Kdyby ten rozdíl byl vykoupen 4motionem, tak beru ;-)
Testovaný model za 965tis Kč je absolutně mimo mísu, tak o 300tis Kč. Nu což jde o novinku a VW půjde rychle dolu jinak budou počítat prodeje na prstech jedné ruky >:D
suhlas... ta cena je priam sialena a to aj u nas... obavam sa ze zmysel bude tym padom davat len ako zaklad ( podobne ako aj rapid od skody ) .. lebo ak uz pojdes do vyssich vybav a motorizacii razom si na cene o triedu lepsich a vacsich a serioznejsich SUVecok... pritom vw vacsinou vie ponuknut dokonale volby ale tentokrat to akosi prekaucoval... k tomu ja by som ani tie 3 valce v zaklade nezniesol ... a zase 1,5tka stale este nema moznost mat 4kolku... to aby clovek kupoval uz kusok seriozneho T-roca za cenu 6 miestneho outlanderu ... auto je pritom pekne sikovne... ale takto ho cenou aj pohonom a nesikovnymi kombinaciami dobabrat? .. clovek by to cakal od japoncov ze sa akosi "netrafia" a kdesi to presvihnu ... ale ze to takto presustruje vw to je fakt prekvapko... auto je pritom ako take dokonale posadene.. ale ked na to pride tak to uz si clovek moze rovno kupit premiovy RR evoque a nie predrazeny T-roc
T-Roc vedle Tiguana je jako Golf vedle Passata. Prodávat se bude obojí. A btw. tak jako považuješ T-Roc za přizvednutý Golf, tak Tiguan není nic jiného než přizvednutý Passat. A obávám se, že s tím počítáním prodejů na prstech jedné ruky se krutě mýlíš, stejně jako se krutě mýlí VW v odhadech kapacity výroby, já si naopak tipnu, že tak jako mají kapacitní problémy s výrobou Tiguanu, Kodiaqu, Karoqu nebo Atecy tak úplně stejné kapacitní problémy budou mít s výrobní kapacitou T-Rocu.
Tak zatím do konce roku 2017 se prodalo 4970ks v EU a 15ks u nás, letos 57ks = nejspíš se bavíme zatím o předváděčkách ;-)
Tipnu si, že těžiště T-Rocu bude na benzinu 4x2 do 600tis, kousky s vyšší výbavou půjdou na český trh s cenou nad 800tis dost těžko. Ale třeba se mýlím a lidi jim utrhají ruce, kdo ví...
Nebuď naivní, všechny novější koncernovwé SUV jsou relativně drahé/rozhodně nejsou levné, a jak se přitom prodávají..., takže nevidím důvod, proč by tomu zrovna u T-Rocu mělo být výrazně jinak.
Podívej se tady třeba na podbné reakce (ve starších diskusích) na ceny nového/aktuálního Tiguanu a pak se mrkni na jeho prodeje.
Tak Tiguan se vždy prodával ve výbavách a cenách pod 1 mil, idkyž nebyl problém u trochu oholeného kusu se dostat kolem 600tis. Proto moc nechápu cenu T-Rocu, což je o číslo menší SUV. Zrovna dneska jsem na něj koukal v autosalonu.
Jinak je jasné, že u VW se za ceníkovky nekupuje. Zrovna v pátek jsem si domu přivezl zbrusu nový Touran, tak bych o tom mohl něco vědět ;-)
BTW T-Roc by mi dával smysl kolem 500tis Kč + automatem a 4motionem tak do 600tis, výš už ne...
"Tak Tiguan se vždy prodával ve výbavách a cenách pod 1 mil, i když nebyl problém u trochu oholeného kusu se dostat kolem 600tis."
Ale VW své SUV nevyrábí primárně pro český trh a i u nás se prodávají i Tiguany za +1mil.
Tobě by dával smysl takhle, ale jiným/jinde i za víc.
Pokud si někdo chce koupit T-Roca za 800k, tak good luck. Pro mě to tu hodnotu prostě nemá, je to jen malé SUV. Tj poměr výkon/cena prostě dost mimo, toť vše.
Ano, Tigi se tu kupuje i za milion +, já to nijak nerozporuju. Je mi jasné že VW nedělá SUV jen pro ČR, ale já žiji tady, tak se na to dívám českou optikou. Tj. co dostanu za své vydělané peníze. Je mi úplně fuk, jak se na to dívá francouz nebo němec ;-)
Pokud se to díváš čistě osobně, no problem, ale pak to nepiš stylem:
"Nu což jde o novinku a VW půjde rychle dolu jinak budou počítat prodeje na prstech jedné ruky", což bylo právě to, na co jsem původně reagoval. :-)
P.S. Mimochodem nejsem kupec SUV.
No... silná nafta, automat, 4x4... a rázem jsi na milionu i s relativně střídmým Maratonem (Tigi). To jsou ty věci, se kterými to skáče... a skáče to i u toho Golfu nebo Passatu. Za 643 je základ s tou nic moc 1.4TSI 92kW.
ale ta cena je proste mimo misu.... rovnako nechapem preco 1,5tsi nema 4x4... pritom by to bola dokonala volba.... chapem ze litrove 1.0tsi 4kolku mat proste nebude... ale 110kw 1,5tka si ju priam pyta... skoda... velka skoda... mozno casom... bola by to tutovka... samozrejme s 2.0tdi a 2.0tsi uz 4kolku mame .. lenze za cenu podstatne vacsieho outlanderu ci mazdy 5 ze jo... auto ako take je pritom paradne .... ale ze zrovna vw to takto prekaucoval pohonom aj cenami je pre mna prekvapko lebo inak sa vie kombinaciami trafit vzdy do cierneho... aj ked ano.. t-roc bude z 90 percent jazdit ako dvojfarebna dvojkolka pre mamicky do mesta ... a tu aj liter v dvojkolke postaci ... inak to auto mohlo mat ovela vacsie moznosti.. velka skoda... ale fandit mu aj tak budem aj ked nebudem sa divit ked ich na cestach u nas moc nebude ... to uz radsej vitaru S s 4x4 no jo
Vzhledově se mi T-Roc libi což je u koncernovych krabic světla vyjimka, ale ten směr v podobě provedeni interieru k lowendu, ktere maji na starosti škoda a seat mě docela udivuje.
Hmm, a čo povedať na prémiový plastový interiér prémiového Audi Q2 za nekresťansky prémiovú cenu? 8-s Skrátka koncern sa rozhodol zaviesť nové štandardy a hold novinári majú za úlohu ľuďom vysvetliť, že je to vlastne super a tak to má byť. :-)