Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Group chce větší rozdíly mezi značkami Volkswagen, Seat a Škoda. Co to znamená?

Vedení německého koncernu vytyčí nové zaměření pro masové značky VW, Škoda a Seat na evropském trhu na základě 14 zákaznických skupin.
Zpět na článek
13. 10. 2017 18:12
13. 10. 2017 20:07
13. 10. 2017 20:14
13. 10. 2017 23:55
14. 10. 2017 09:11
13. 10. 2017 21:03
14. 12. 2017 10:01
13. 10. 2017 23:51
14. 10. 2017 09:32
14. 12. 2017 10:05
Avatar - Warrual
13. 10. 2017 18:12
Doufám
že ze Škodovky neudělají lacinou Dácii. 8-s
Rozbalit vlákno
6
13. 10. 2017 20:07
Re: Doufám
To už určitým spôsobom je, len tá lacnota jej ešte chýba.
13. 10. 2017 20:14
Re: Doufám
Dacia nemá stejný podvozek a motory jako Clio,
ale Octavia a Golf ano.
Avatar - Barry Lyndon
13. 10. 2017 23:55
Re: Doufám
Octavia 1.4TSI a Golf 1.4TSI tedy stejný podvozek nemají ;-)
14. 10. 2017 09:11
Re: Doufám
Jsi uplne mimo - nastesti.
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2017 21:03
Re: Doufám
tazko porovnavat auto ktore je technicky zhodne s vw s nejakou daciou ktora predsa nie je ani len na urovni renaultu ... dacia je akoze fajn a ja jej fandim ale skus si sadnut do sandera a potom do fabie... to je stale este citelny rozdiel po kazdej stranke ( vybava, motory, sedacky, podvozok, materialy, atd...)
14. 12. 2017 10:01
Re: Doufám
...ako, že by si Škoda polepšila?
Avatar - praděda7
13. 10. 2017 18:18
Už se perou...........
No, a co ti odboráři ve vedení VW očekávali? Že Španělé a Češi nebudou mít žádné ambice? Jak naivní... :-!
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2017 20:09
Nesouhlasím se čtenáři auto.cz
Čtenáři auto.cz si myslí, že prostor u auta nehraje roli.
Ale já si na rozdíl od čtenářů myslím, že Octavia je úspěšná zejména kvůli prostoru, který nabízí.
Stačí, aby Němci omezili prostor u Octavie na úroveň Golfu a prodeje Octavie značně poklesnou.

Jak to chtějí Němci odlišit???
To jako že Octavia bude mít svůj vlastní podvozek a motory, a Golf taky???

Závěr:
Pokud bude Octavia prostornější než Golf a bude mít shodný podvozek, motory, tak se nic nezmění.
Rozbalit vlákno
2
13. 10. 2017 22:24
Re: Nesouhlasím se čtenáři auto.cz
Práve Golf a Octa sa líšia dosť, takže o ne asi nepôjde.
13. 10. 2017 22:54
Re: Nesouhlasím se čtenáři auto.cz
No liftback ok, tam octa nemá konkurenci. Pokud jde o kombi, tak je to píchni řízni. Ale divím se, že nejezdí víc Golfů, Maraton edition je suprová nabídka, Fresh od Škody je proti tomu slabota.
Avatar - donPedro
13. 10. 2017 20:44
Odborářské tlaky v D?
Tož zní mi to jako jakési snad chlácholení dovnitř VW. Avšak, že by byli ti adresáti ducha prostšího? To se mi nějak nechce zdát - páč napříč koncernem se sdílí kde co, tož se dá tak maximálně tu naladit podvozek do tuhého sportovna, tu do měkkého pohodlna, načančančat či nenačančant interiér a exteriér, a to jset tak alles, a voni jistě věděj taky. Ergo mnoho prostoru pro větší rozdíly, tak aby byly automobily koncernu konkurenceschopné ostatním koncernům, mnoho není. Anebo je to všechno úplně jinak? Neb "Die Wahrheit ist irgendwo da draußen" ;-) Tož tak
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinNatural
13. 10. 2017 21:26
Co si o tom myslet?
Jakože některá jejich značka nebude mít hnusný design, nebude předražená a dostane spolehlivé motory??? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wladyk
13. 10. 2017 23:51
Už kňučí.
Nejsem Škodovkář a nikdy nebudu (mám jiné priority), ale musím uznat, že si Němci nas*ali do vlastního hnízda. Superb jde na dračku po celé Evropě a v Emdenu (produkuje Passat) už třikrát zastavili výrobu kvůli odbytu. Vím o čem mluvím. Jezdím tam často služebně. Takže mají asi v plánu udělat ze Škodovek trochu větší socku.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
14. 10. 2017 00:01
Re: Už kňučí.
Taky to tak vidím a nemyslím, že je to něco nového. Ten posun k větší lowcostovosti začal s příchodem Octavie 3, která to ovšem zachraňuje pěkným designem exteriéru (do faceliftu) a větším prostorem... Jestli bude vývoj pokračovat tímto směrem, tak Octavia 5 už bude fakt Dacia (o rozměrech Audi A8)
Avatar - wakantanka
14. 10. 2017 13:53
Re: Už kňučí.
Pokial si pamatam dobre rak vyroba stala hlavne kvoli nedostatku nejakych dielov co nedostali nacas, ci sa pletiem?
14. 10. 2017 09:32
Vecne tema
Toto tema se objevuje a zase mizi po celou dobu, co se VW group zkonsolidoval. Ted jsem si promitnul posledni prezentaci urcenou investorum VW a je tam jasne videt (str. 10), ze VW jako znacka minimalne stagnuje (uz ani masivni transfery napr. ze Skodokvy nestaci a i kdyby Skodovka vse dala VW, tak to stale stacit nebude) ale Audi, Skoda a Porsche rostou. Takze ted opet nastupuje typicy nemecky nacionalismus a je treba udrzet pracovni mista a platy kmenovych zamestnanu v Dolnim Sasku. Tot zadani od politiku D.S.

Jak to udelaji? Nechme se prekvapit. Nicmene je neuveritelny tlak na produktivitu (opet viz. prezentace) a ten presun lukrativni vyroby do VW je dost pravdepodobny.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
14. 10. 2017 13:49
Tuto řadu Škodovek stvořil Kabaň..
Je úspěšná a nevtíravě líbivá. Tvarově nejhezčí auta, co kdy Škoda po převzetí VW vyráběla. Že by to byla předzvěst toho, proč Kabaň utekl? Nedal bych za to nic.
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2017 10:05
VW SW
VW koncern mal na mysli, že každá z jeho "značiek" bude mať svoj vlastný softvérový tím... >:D
Rozbalit vlákno
0