Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
1
/
88
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia G-Tec
|
Svět motorů
Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
|
Svět motorů
Motor G-Tec 1.4 TSI
|
Svět motorů
Nálepku CNG majitelé často sundávají. STK je však pilně kontrolují a je to častá vada.
|
Svět motorů
Původní provedení s ocelovými nádobami může trpět korozí. Kvůli vysoké hmotnosti mělo víceprvkovou zadní nápravu.
|
Svět motorů
Škoda Octavia III
|
Svět motorů
Škoda Octavia IV
|
Svět motorů
Škoda Scala
|
Svět motorů
Koncem roku 2018 došlo k zásadní přestavbě, kdy přišly zadní nádoby kompozitního typu a třetí malá ocelová. Čtvrtá generace octavie toto uspořádání přejala beze změn.
|
Svět motorů
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Uvnitř nešlo mluvit o žádném opotřebení.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
V letech 2019 až 2021 byla standardem automatická převodovka DSG, a to v choulostivějším provedení se suchými spojkami. Zájemce o ojetinu, jenž se bojí vyšších nákladů, by se měl držet ročníků, které nabídly manuál.
|
Svět motorů/David Rajdl
U vozu s příplatkovou automatickou klimatizací by člověk snadno přehlédl, že mu chybí vyhřívání sedaček.
|
Svět motorů/David Rajdl
Zamrzí též nutnost dodatečně aktivovat zrcadlení telefonu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Zavazadlový prostor kombi se v řeči čísel smrskl pořádně – z 610 na 490 l. Odnesly to však hlavně prostory pod ním. Nezbylo míst na rezervu.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
U prvních plynových volkswagenů byl problematický reduktor tlaku v motorovém prostoru. Škoda už použila odolnější typ.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Základní halogenové světlomety nejsou u modernizovaných octavií časté. Typ LED sice svítí lépe, ale zároveň trpí na praskání a mlžení. Takže chudší člověk udělá lépe s halogeny.
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Na rozdíl od individuálních přestaveb je plnicí hrdlo vytažené pod víčko nádrže
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/David Rajdl
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pokud kupujete provedení 1.4 TSI (do roku 2018), musíte sundat kryt tlakových nádob a zkontrolovat, zda se do nich nezakousla koroze
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
S lehčími kompozitními nádobami vůz přišel o víceprvkovou zadní nápravu. Vzhledem k nižší hmotnosti stačí vlečená.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Uzavírací ventily u nádrží mohou sem tam zazlobit. Plynaři je umějí repasovat.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Pověřená a proškolená osoba, třeba nezávislý specialista na plynové pohony vozidel, vám musí každé dva roky zkontrolovat těsnost a původnost. V roce 2040 podobná revize toto vozidlo nadobro zastaví, neboť skončí výrobcem stanovená životnost nádob.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Octavia Combi G-Tec
|
Svět motorů/Martin Vaculík
V testu nás potrápily pražské zácpy. Motoristé jezdící defenzivně a mimo město se s tímto vozem umějí dostat i pod 3,4 kg/100 km.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2