Chápu PR články, který souvisí nějak s auty (Sportovní vozy a pod.), ale tohle??? :-!:no: Ještě mi tu chybí reklamy na prací prášek nebo Anglický resort.
Vím, že reklama je důležitý zdroj příjmu. Ale tak s ohledem o jaký jde stránky by tu mohly být jen reklamy, který nějak souvisí s auty či automobilovým průmyslem.
Přesně tak, ale musíte si uvjedomit pokud budete včechny PR a bannery automaticky nevnímat tak se to projeví tím že budou muset něčím zalepit ztráty, no a nejčastěji větším počtem reklamy, PR žvástu popřípadě snížením kvality článku (mín času na testování a td)
Co myslíte? Já bych řekl, že ne (asi tak jako Phaeton od VW) Mercedes se chtěl ukázat a neklaplo to. Popravdě jsem ho viděl jen jednou před divadlem Kalich, tj nejspíš pan Horáček, parkoval ve vjezdu a modré zóně, tak byl dlouhý >:D;-)
Já myslím že to auto má podobný smysl jako soukromé tryskáče. Tedy ano ale jen pro vyvolené. A co se týče ekonomiky značky. Tam musí Mercedes popřemýšlet co to chce aby u elity vzbudil naléhavost.... Dle mého design nebyl úplně dobře trefený, ačkoliv jsem přesvědčen že konzervatismus je na místě. Pro druhého RR není místa... A druhá věc je dle mého malé povědomí mezi veřejností...Image značky poznáš až když poznáš produkt, namísto aby byla Image na prvním místě a ta produkt prodávala...
Problem Maybachu je, ze jako auto pro vyvolene za velmi exkluzivni penize nenabizi exkluzivni produkt. Konzervativni design proc ne, ale od zakladu unikatni (byt z vyuzitim skupin, co nejsou videt, od Mercedesu) vyrobek. Co zcela zabilo cely projekt podle meho byla image prebouchaneho S, ke vsi hruze priznana. Proc by mel nekdo soudny, kdo nema zadne velke citove pouto ke znace Maybach, utracet takove penize za "vylepseny Mercedes", kdyz lze mit v teto kategorii opravdovy unikat? Image samotne znacky Maybach je podle meho OK, oni skutecne nemohou mit reklamu na dresech hokejistu, aby je znal kazdy Tony, takze pokud je 90% populace nezna, vubec to nemusi vadit.
Problém Maybachu je že ho nezná ani zbývajících 10 %. Ono tahat zapomenuté obchodní značky, ač je pod nimi prodáván relativně špičkový výrobek není najlepší strategie. Image se buduje dlouho, hodně dlouho.
Přečti si ještě jednou můj příspěvek. Maybach a eSko jsou nebe a dudy. Podle mě takové mínění mají právě ti co toho o Maybachu moc nevědí. Posaď se do jedno a pak do druhého. Více zkušeností ti otevře oči. Celkem slušně podstatu Maybachu vystihli i v TopGearu. Tak si to dohledej....