Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 450 koní od Audi

Sáhodlouhé diskuse o tom, jestli je největší žihadlo vyšší střední třídy BMW M5, nebo Jaguar S-Type R, se rozhodlo rázně ukončit Audi, které vytvořilo trumf jménem RS 6.
Zpět na článek
21. 2. 2002 17:23
neregistrovaný "Petr"
21. 2. 2002 17:51
neregistrovaný "Daft"
21. 2. 2002 21:40
neregistrovaný "Martin"
21. 2. 2002 22:14
neregistrovaný "Petr"
21. 2. 2002 22:23
neregistrovaný "Lasse Kjus"
22. 2. 2002 08:31
neregistrovaný "Petr"
22. 2. 2002 22:20
neregistrovaný "Lasse Kjus"
24. 2. 2002 16:07
neregistrovaný "Lukas"
12. 3. 2002 15:45
neregistrovaný "MINI"
2. 3. 2002 06:06
neregistrovaný "MaF"
14. 3. 2002 20:45
neregistrovaný "baron"
21. 2. 2002 22:59
neregistrovaný "Viktor"
14. 3. 2002 20:49
neregistrovaný "baron"
22. 2. 2002 02:31
neregistrovaný "am"
22. 2. 2002 08:14
neregistrovaný "merc"
22. 2. 2002 13:29
neregistrovaný "gtr"
22. 2. 2002 17:24
neregistrovaný "anonym"
26. 2. 2002 10:43
neregistrovaný "BoBBin"
4. 3. 2002 13:41
neregistrovaný "carsten"
5. 3. 2002 20:18
neregistrovaný "Martin"
7. 3. 2002 01:54
neregistrovaný "maki"
12. 3. 2002 22:13
neregistrovaný "Martin"
14. 3. 2002 20:41
neregistrovaný "baron"
22. 2. 2002 19:49
neregistrovaný "Dan"
23. 2. 2002 13:45
neregistrovaný "Martin"
26. 2. 2002 16:21
neregistrovaný "Petr"
28. 2. 2002 20:36
neregistrovaný "Martin"
7. 3. 2002 17:09
neregistrovaný "Petr"
14. 3. 2002 20:36
neregistrovaný "baron"
26. 2. 2002 13:25
neregistrovaný "Vláďa"
23. 2. 2002 20:53
neregistrovaný "Johny"
14. 3. 2002 20:39
neregistrovaný "baron"
24. 2. 2002 13:06
neregistrovaný "Zbynek"
24. 2. 2002 13:57
neregistrovaný "Pepa"
24. 2. 2002 16:23
neregistrovaný "Lukas"
26. 2. 2002 13:55
neregistrovaný "Vláďa"
14. 3. 2002 20:59
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 21:52
neregistrovaný "Martin"
14. 3. 2002 20:54
neregistrovaný "baron"
25. 2. 2002 12:58
neregistrovaný "werni"
25. 2. 2002 14:19
neregistrovaný "pierot"
26. 2. 2002 08:05
neregistrovaný "Leon"
26. 2. 2002 11:32
neregistrovaný "gtr"
26. 2. 2002 16:03
neregistrovaný "Dawe"
28. 2. 2002 20:32
neregistrovaný "Martin"
28. 2. 2002 22:12
neregistrovaný "lopajda"
14. 3. 2002 20:28
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 21:45
neregistrovaný "Martin"
14. 3. 2002 20:21
neregistrovaný "baron"
26. 3. 2002 13:02
neregistrovaný "falat"
27. 3. 2002 13:43
neregistrovaný "karlos P 4"
30. 3. 2002 17:43
neregistrovaný "Driver3"
16. 4. 2002 10:36
neregistrovaný "Silver100"
neregistrovaný "Petr"
21. 2. 2002 17:23
Volil bych radeji M5
Bral bych radeji atmosfericky motor M5 nez motor vyhoneny turbodmychadly.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Daft"
21. 2. 2002 17:51
Re: Volil bych radeji M5
to ho ale budeš muset hodně točit, abys stačil biturbu...
neregistrovaný "Martin"
21. 2. 2002 21:40
Re: Volil bych radeji M5
Přesně tak, chci vidět, jak dlouho ty biturba vydrží. 400 poctivých koníků naprosto dostačuje a už jen to, že ten motor nese značku BMW je zárukou prvotřídní kvality a skvělých zážitků. Ale jednou bych se v této audině stejně rád svezl, ta akcelerace,to musí být pořádný maras!!!
neregistrovaný "Petr"
21. 2. 2002 22:14
Re: Volil bych radeji M5
Taky myslim, ze motor vyhoneny turbem nevydrzi tak jako klasika, myslim, ze lepsi svezeni by bylo v M3, je lehci a ma vetsi vykon na 1kg hmotnosti. Osobne uznavam v dieselech MB a v benzinech BMW, AUDI radim az za tyto 2 automobilky. AUDI ma vsak velkou vyhodu, ze umi ctyrkolky. Videl jsem na satelitu testy Subaru, Mitsubishi EVO a M3 na snehu a M3 se nechytala na snehu.
neregistrovaný "Lasse Kjus"
21. 2. 2002 22:23
Re: bez titulku
To sis jako, *, myslel, že ti lehounká M3 s tak obrovským výkonem a zadním náhonem pojede po sněhu jak po kolejích?
neregistrovaný "Petr"
22. 2. 2002 08:31
Re: bez titulku
Proc hned ta vulgarnost "*", clovek, ktery sdeli svuj nazor snad nemusi byt hned "*", diskutujme o autech a neurazejme se navzajem !
neregistrovaný "Lasse Kjus"
22. 2. 2002 22:20
Re: bez titulku
Jasný, promiň. Neměl sem svůj den, byla to hloupost.
neregistrovaný "Lukas"
24. 2. 2002 16:07
Re: bez titulku
nevim nevim, ale rekl bych ze AUDI je minimalne na stejne urovni jako BMW !!!
neregistrovaný "MINI"
12. 3. 2002 15:45
Re: Re:Re: Volil bych radeji M5
To si nemyslím, podle mě je za volantem BMW větší požitek z jízdy než u AUDIny, která je spíš pro širší klientelu(nízké ovládací síly).
neregistrovaný "MaF"
2. 3. 2002 06:06
Re: Re:Re: Volil bych radeji M5
Mšl jsem od roku 95 do 2000 Audi S6 (pětiválec 2,2 turbo s chipem SMS 308koní) a najezdil jsem s ním bez nejmenších problémů 350 000km, kdy "odešlo" turbodmychadlo, což reprezentovalo v oficiálním servisu opravu za 33000 Kč. Jinak absolutně žádný problém. Teď jezdím s S6 4,2 je to báječné auto ale na turbo vzpomínám s láskou....kdyby RS6 dostalo i manuální šestikvalt jako S6, byl bych určitě adept na jeho koupi. S automatem ani náhodou.
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:45
Re: Volil bych radeji ODS a klidne se vyhon!
neregistrovaný "Viktor"
21. 2. 2002 22:59
BMW je nej...
Jasně že je Baworák lepší než Audina. Já osobně preferuju M3, ale M5 je taky dobrej stroj. Nehledě na to, že M power už má docela dlouhou a úspěšnou historii. Taky si myslim, že M3 po pár úpravách by mohla mít i o 120 koní víc. Ale k čemu vlastně!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:49
Re: AUDI je nej...
Jasne, ze je Audina lepsi nez bavorak. Ja osobne preferuji RS6, ale M5 je taky dobrej na vrakoviste, protoze shanim original kola M5.
neregistrovaný "am"
22. 2. 2002 02:31
m3
hehe, a co taky M3 Hartge ktory ma 460 koni (vytunovany motor z M5),
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
22. 2. 2002 08:14
bez titulku
uz aby tu byl novy MB E55 AMG
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gtr"
22. 2. 2002 13:29
nemám rád AUDI
Jedinou vijímkou je RS4.Ta nová RS6 je divná,má velkej motor s turbem,ale na jeho objem nemá moc výkonu.RS4 má "jen2,7"biturbo a umí 380 koní. A ta automatika v takovim autě?Brrr,moje oblíbená RS4 má makuální 6 kvalt,to je to pravý!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "anonym"
22. 2. 2002 17:24
Re: I love Audi
Audi RS4 forever
neregistrovaný "BoBBin"
26. 2. 2002 10:43
Re: I love Audi
Ty seš tedy opravdu velkej chytrolín. Doma v garáži Ti asi stojí vorezlá stodvacítka, protože takovýdle kecy může vyplodit jenom opravdovej imbecil. Jednou se svez v jakýkoliv AUDI a uvidíš, co to je. Potom zkus dělat chytráka. Mluvíš tu, jako kdybys byl sám generální ředitel AUDI v Ingolstadtu, přitom o tom víš úplný *!!!
neregistrovaný "carsten"
4. 3. 2002 13:41
Re: I love Audi
Procet jsem si vsechny prispevky,ale na tohle musim fakt odpovedet.
Plne souhlasim ze manual je absolutne nejlepsi a automat je jen pro zensky
a pro americany tedy pro lidi ktery by nemeli mit ani ridicak.A ze jsem ¨
jen nejaky TYPEK skodovakar co nema poneti o AUDI ? Skodovky mam rad sam jsem
zacinal s Favoritem ale jel jsem i v AUDI A8 4,2 8- valec. No peknej motor,
ale ta jizda ! Pripadal jsem si jak v lokomotive, proste zadny zmeny v razeni,
meziplyn proste ta klasika s manualem.Uplne jak elektromotor. FUJ za ty prachy si muzu ¨
koupit trolejbus ! A jinak AUDI moc neuznavam nejlepsi je BMW ! Ostatne vis ze nektery díly
do FABIE se vozi z Ingolsatdtu ? Proste nemam rad AUDI...
neregistrovaný "Martin"
5. 3. 2002 20:18
Re: I love Audi
Hochu, tak s Tebou můžu jen a pouze souhlasit. BMW je nejlepší kára na světě!!!! A s manuálem samozřejmě!!!
neregistrovaný "maki"
7. 3. 2002 01:54
Re: I love Audi
kuciii.. s vama bych si to rozdal letos v zime nekde v beskydech... na snehu a ledu.. vy treba v te premotorovane m3ce, ja treba v a4 2,5 tdi quattro (jen 180ps). :o)) to by bylo. ..... ps. bmw je mi sympaticke, ale motor vpredua nahon na zadek?? trosku lepsi zigulik??????? mozna se dvema pytli cementu v kufru se to v zime nebo za deste na silnici udrzi??? :o))))
neregistrovaný "Martin"
12. 3. 2002 22:13
Re: I love Audi
Dobrá, beru, ale doufám, že mi dovolíš malou změnu, místo M3 330Xd a pak si pokecáme (až se teda s velkým spožděním doplazíš do cíle). Tímto jsem chtěl naznačit, že pro BMW není v žádném případě pohon všech kol tabu a myslím (nebo spíš doufám), že je jen otázkou času, kdy se tento druh pohonu dostane i do jejich sporťáků.
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:41
Re: Ty si sexuálne orientovany na auta?
neregistrovaný "Dan"
22. 2. 2002 19:49
RS6 má oproti M5 rozhodně výhodu náhonu na 4 kola
Řekl bych, že Audi se svým výkonem a pohonem na všechna 4 kola je rozhodně lepší než M5.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Martin"
23. 2. 2002 13:45
Re: RS6 má oproti M5 rozhodně výhodu náhonu na 4 kola
Řekl bych, že to není tak jednoznačné.

Pokud se jedná o trakci, je to zajímavé - protože (nechci to tvrdit na 100% - nevím, jak bude vyšešen pohon 4x4 u Audiny - odkazuji se na současnou S6 s Torsenem): jak u té Audiny, tak u BMW budou v záběru vždy dvě kola. U Audiny jedno přední, jedno zadní, u BMW dvě zadní (BMW M5 má diferenciál se zvýšenou svorností).

Na druhou stranu si ale myslím, že větší radost z jízdy je a bude u BMW. Motor je dost silný na jízdu v nižších otáčkách, ale dá se také vytáčet až k nebetyčným hodnotám. M5 je v zatáčce nedotáčivá, po korekci plynem přetáčivá - zkušený řidič si s ní může hrát, nezkušený zapne DSC.

Audi S6 je, přestože má pohon 4x4, mírně nedotáčivá až neutrální, za každých podmínek. Nevím, asi by mě to nenadchlo.

Ale musím oponovat tady těm lidem, co tvrdí, že cokoliv "vyhoněné" turbem má menší životnost, než to co je "vyhoněné" otáčkami. Není to tak. Pokud se nejde v přeplňování na mezní hodnoty dané použitými materiály (jde především o teplotní zatížení), vždy vydrží přeplňovaný motor více, než motor, u něhož je stejný výkon docílen vyššími otáčkami (všimněte si například, kolik vydrží motorky do GO). Upozorňuju, že mluvím o motoru samotném, ne jako o celku. Jestliže nějaký lamer neví, jak zacházet s turbomotorem, pak taková kluzná ložiska v turbodmychadlu odejdou natotata. S tím souvisí ztráta oleje a následné zadření motoru. Ale to už je extrém.
neregistrovaný "Petr"
26. 2. 2002 16:21
Re: RS6 má oproti M5 rozhodně výhodu náhonu na 4 kola
S tou zivotnosti mas pravdu, vzdyt turbodiesely najedou mnoho km i kdyz na zacatku diskuse jsem si myslel neco jineho. Je jasne, ze ctyrkolku zadnymi el. systemy nenahradis, nejvic patrne to je na mokru, v sobotu jsem byl na Rally Blovice a fakt Subaru a Mitsubishi EVO - bylo to znat, ze maji pohon obou naprav.Jsem ted zmateny v principech pohonu obou naprav. Vim, ze BMW ma pevny pomer 50:50 treba u modelu 3X nebo X5, drive to tak melo VW u SYNCRO,
nyni VW dela 4MOTION, AUDI ma Quattro - to je taky staly pohon obou naprav, ale u neho se pomer momentu mezi napravami operativne meni podle situace - dela to ridici jednotka. Jak je to u 4MOTION ? Pri tomto principu se pohani predni naprava a jen v pripade prokluzu se pres Haldex spojku pripoji zadni naprava ... na jak dlouho se pripoji ? Jde mi o to, ze kdyz jsi v zatacce a dostavas smyk - predni kolo se smykne - ihned se pripoji zadni naprava-jakmile predni je v pohode-tak se ihned zadni odpoji ?? Jde mi o to, ze kdyz se Ti bude stridave menit sucho a led , jestli u 4MOTION dojde k prerusovanemu efektu pripojovani zadni napravy - pokud by to tak bylo, tak to musi pusobit rusive - bude to prece cukat, jak se bude ta zadni naprava porad pripojovat a odpojovat. Dik za vysvetleni.
neregistrovaný "Martin"
28. 2. 2002 20:36
Re: RS6 má oproti M5 rozhodně výhodu náhonu na 4 kola
Nejsem sice žádný velký odborník, ale v nějaké diskusi, už nevím na jaké téma, jsem se dověděl, že Volkswagenův 4motion je stálý pohon všech kol (tzn. 25% krouťáku na každé kolo "natvrdo"). Jak říkám, není to z mojí hlavy, ale několik lidí se na tom v té diskusi shodlo.
neregistrovaný "Petr"
7. 3. 2002 17:09
Re: RS6 má oproti M5 rozhodně výhodu náhonu na 4 kola
Tak uz mam vyjadreni VW o tom ,jak funguje 4MOTION.
Cituji : 4MOTION je staly pohon vsech kol, jeho hlavnim prvkem
je mezinapravovy diferencial Torsen. Za idealnich podminek je
rozdelena hnaci sila mezi napravy v pomeru 50:50. V pripade
potreby diferencial zajisti zmenu pomeru od 30:70 do 70:30.

Takze zadna Haldex spojka - tu davaji do Octavia a vlastne
reseni 4MOTION je totozne jako Quattro, ktere je u AUDI
a zrejme VW to prevzal od AUDI a misto Quattro to nazval
4MOTION
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:36
Re: Tady más vysvetlaní
U nových vozidel Golf IV a Audi TT je osvědčený systém pohonu všech kol syncro proveden velmi důsledně. Novinkou je přenos hnací síly na obě nápravy prostřednictvím Haldex spojky. Výkon motoru je přenášen z převodovky přímo na kola přední nápravy a současně přes kardanovou hřídel na Haldex spojku – součást poháněné zadní nápravy.
Pohon zadních kol tvoří vzájemné spojení Haldex spojky, diferenciálu a hnacích hřídelí. Přenášený kroutící moment je závislý na okamžitém rozdílu otáček mezi přední a zadní nápravou. Naprogramovaná řídící jednotka Haldex spojky dokonale přizpůsobí rozdělení točivého momentu dle jízdních podmínek.

Výhody Haldex spojky:
-stálý pohon všech kol pracuje zcela nezávisle na řidiči
-stálý pohon všech kol od otáček vyšších než 400 ot./min
-regulovatelný systém, žádný konstantní program rozdělení točivého momentu
-vysoká hodnota točivého momentu přenášeného na zadní nápravu – do 3200 Nm
-zrychlení při zajištění dostatečné stability vozidla
-neutrální chování vozidla
-žádná omezení při odtahu vozidla se zdviženou nápravou
-komunikace pomocí CAN-BUS
neregistrovaný "Vláďa"
26. 2. 2002 13:25
Re: Tady más vysvetlaní
Nemyslím si že quattro je výhoda RS6. Co se trakce v horších podmínkách týče, je BMW se zadním náhonem v koncích i proti dvoukolce Audi, ale na silnici je čtyřkolka jakmile se rozhodí neovladatelná. V.
neregistrovaný "Johny"
23. 2. 2002 20:53
Audi forever
Co ty němci všechno uměj. To je prostě bomba. BMW M5 je super auto, ale tohle mu asi, jak se řiká "vypálí rybník". Ten design, ten motor, jehož výko je přenášenej na všechna 4 kola (a to tim v historii osobních aut nejlepším systémem - quattro). Jediný co mě vadí a to bohužel docela dost, je ten Tiptronic. Snad si to v Ingolstadtu rozmyslej a přidají do nabídky 6ti stupňový manuální ekvivalent, popřípadě nějakou sportovní superrychlou sekvenční převodovku-ikdyž to by asi bylo zbytečné, přeci jen je to stále osobák. Už se těšim na setkání na silnici.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:39
Re: Souhlasím
neregistrovaný "Zbynek"
24. 2. 2002 13:06
BMW M5 je BMW M5, ale RS6 je o dost silnejsi
Audi RS6 si BMW M5 strci do kapsi, uz jen ten tocak 560Nm od 1900 do 5000 je kour. BMW M5 je klasika, ale tadle Audina je fakt rychlejsi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pepa"
24. 2. 2002 13:57
Hoši hoši
Mám z Vašich reakcí velmi divný pocit. Zajímalo by mě kdo z Vás kdy měl možnost testovat srovnatelně silné vozy s pohonem zadní - přední nápravy a vozy se systémem quattro. Síla pod kapotou je pouze polovina ze zážitku z rychlé jízdy. Pokuď není tato síla patřičně převedena na vozovku tak je k ničemu. Nikdy se nic nevyrovná quattru. Myslím, že novou RS 6 příliš brzy odsuzujete aniž by jste v ní seděli. Co se týče benzínových motorů s turbem: ten kdo neseděl v RS 4 a neměl možnost nechat se zatlačit do sedadel při akceleraci a záběru obou turbodmychadel by neměl posuzovat jejich kvality. Samozdejmě je nutné se o takový motor starat, ale předpokládám že ten kdo vynaloží takovou sumu na pořízení obdobného vozu není "magor" a že ví co si kupuje. Přál bych Vám všem možnost srovnat oba vozy (RS 6/M 5) na jedné trase a pokuť možno také na mokré vozovce a pak bych si rád přečetl Vaše názory....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lukas"
24. 2. 2002 16:23
Re: Hoši hoši
Pepo muzu jen souhlasit, konecne nekdo napsal rozumny argument.
neregistrovaný "Vláďa"
26. 2. 2002 13:55
Re: Hoši hoši
Kdepak. 4kolka není všelék. Bez nějakýho stabilizačního programu DCS, ESP apod je quattro (ačkoliv od Audi nejlepší 4kolka na světe) ve smyku téměř neovladatelná plynem/brzdou na rozdíl od klasiky v provedení BMW.
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:59
Re: Nemas pravdu
Nemas pravdu, protoze ja maml A4 1,8 ve ctyrkolce a je okouzlujici. Vyjela dokonce po zasnezené sjezdovce na Snezku!!! Ostatní, kteri se mnou jeli zustali dole!!!!! A ovladatelnost je vynikající. Já nevim, proc tyhle auta hodnoti absolutni laici, zaludi a nicemove jako si ty.
neregistrovaný "Martin"
14. 3. 2002 21:52
Re: Nemas pravdu
Seš nějak mimo, tady se mluví o ovladatelnosti a ne o tom, kam všude to které auto vyjede.
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:54
Re: Plne souhlasím, to je super názor
Plne souhlasím, to je super názor, ane ty zaludi, kteri nevedi, o cem mluvi. Audi je super
neregistrovaný "werni"
25. 2. 2002 12:58
ja bych bral jaguara
Tag ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pierot"
25. 2. 2002 14:19
Audi je najlepsie
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Leon"
26. 2. 2002 08:05
Design:vec vkusu, technika: klobuk dolu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gtr"
26. 2. 2002 11:32
BoBBine přečti si tohle!!!!!!
Opravdu Audi nevlastním,ale odkroužil jsem za volantem nejsilnějšího TT (165kw) dvanáct kol po brněnskym okruhu.Bylo to bezva a přesedat zpět do svýho auta bylo strašný.Jen tak mimochodem nemám stodvacítku,ale do značky ses trefil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dawe"
26. 2. 2002 16:03
KOUKNI SE SEM
koukni na www.dawe.host.sk
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
28. 2. 2002 20:32
Toš nevím
O tom motoru si budu myslet svoje i když už jsem se do jisté míry nechal přesvědčit tvrzením, že turbo vydrží víc. No jestli víc, to teda fakt nevím, ale něco nejspíš vydrží. Bavora bych ale bral proto, že 400 koní by mi "celkem" stačilo a myslím, že má daleko sportovnější design a švih. Zkrátka BMW. Je to o preferenci značky, protože koncernovou a silně komerční Audinu už nějak dvkrát v oblibě nemám. Ale to už je o něčem jiném. Jediný mírný nedostatek u BMW vidím v oné absenci pohonu 4 kol. Někdo tady sice píše, že v kritických situacích je to dost "o hubu" , ale myslím, že to už bych si musel hodně moc k tomu autu dovolit, aby k takovéto situaci došlo. Na druhou stranu je pravda, že pro zkušené drivery musí být hrátky s nedotáčivostí a přetáčivostí u zadního náhonu skutečně lahůdkou. I když sám jezdím se čtyřkolkou (ale podstatně "civilnější") nemohu z vlastní zkušenosti posoudit, která z těchto dvou alternativ je lepší.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lopajda"
28. 2. 2002 22:12
Zlatej Bavorák!!!
BMW má mnohem čistokrevnější motor, nahnat výkon turbem umí každej. Ale atmosferickej pětilitr M 5 je něco jinýho.
Taky ta převodovka, myslím že mnohem záživnější je 6ti stupňovej manuál než ten automat. To je jak pro ženský nebo pro američany.

BMW forever!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:28
Re: Chcípni, nevís, o cem mluvís
Ferrari Modena má obsah 3,6, je taky atmosférák a má stejný výkon jako M5? Tak nevim jakej zázracnej motor má M5?!
Ale RS6 to je závodak!!!
neregistrovaný "Martin"
14. 3. 2002 21:45
Re: Chcípni, nevís, o cem mluvís
Hlavně, že Ty moc dobře víš, o čem mluvíš. Nějakým zázrakem ses dostal k tý tvý slavný A4 asi Tvému prvnímu a jedinému autu, se kterým jsi jel, ty žalude a jsi z něho úplně hotový a honíš u něho v garáži celé dny. Jestli je to ovšem pravda. Jestli se Tě prodejcům v některé prodejně Audi nesželelo a nedali Ti nějakej papír s fotkou A4 a Ty....však už to znáš, už jsem to popisoval výše. No, a to jsem si původně říkal, že na tomto místě budu diskutovat pouze věcně a nebudu psát žádný hovadiny, ale Ty sis začal. To mám prostě nejradši, když si tady pár normálních lidí normálně diskutuje (i když mají naprosto protichůdné názory, tak jsou schopni diskutovat inteligentně, věcně a bez vzájemného urážení) a potom přijde nějakej žalud (jak jsi sám uvedl), který asi neví o čem je řeč, tak místo toho, aby zde taky nějak inteligentně prezentovali svůj názor, tak se na sebe snaží upozornit vulgárností, urážkami a nadávkami. Takže zajdi za roh, dej si facku a přemýšlej o tom, co jsi řekl!!!
neregistrovaný "baron"
14. 3. 2002 20:21
Audi je super
BMW uz na to prost nemá. Audi RS6 má budoucnost. A co se tyce motoru, rozdil mezi atmosferickym a turbem je jednoznacny TURBO!!!!!!!!!! Smrt BMW!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "falat"
26. 3. 2002 13:02
falat
neviem, cim by sa mohol bavorak porovnavat s A U D I
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karlos P 4"
27. 3. 2002 13:43
BRAMBOR je ROZEZRANEJ SRAC NEMA SANCI
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Driver3"
30. 3. 2002 17:43
Re: Audi je proste nejlepsi
Tema je zajimave, ale AUDI je o hodne lepsi nejen vykonem, ale i studii karoserie, RS6 je naprosta BOMBA
neregistrovaný "Silver100"
16. 4. 2002 10:36
zkušenosti s S4
Pěkná diskuse, která je poznamenána spíše pocity než vlastními zkušenostmi z jízd s vozy 4x4.

Já osobně jezdím na S4 (přečipované na 320 k) a Passat V6 Syncro. Nyní jsem Passata nahradil 4motionem v 1.9 TDI.

Co musím předeslat je fakt, že kdo vyzkouší (dlouhodobě) čtyřkolku, tak už nic jiného nechce. Takový kecy jako "až se to utrhne tak vás to nechá ve štychu" píšou čistí teoretici. Fakt je ten, že vás čtyřkolka pustí dále než dvojkolka a pak se chová a ovládá stejně jako jiné auto (situace je kritičtější, protože jedete rychleji). Při prudkém ubrání planu a šlápnutí na brzdy jedete do kytek jako s jiným vozem. Plynem se přetáčivost a nedotáčivost řeší v mezních situacích stejně.
Co je ale bomba je akcelerace a průjezd zatáček. Přenést 300 koní na vozovku jen jednou nápravou je dost problém. BMW už to také pochopilo a mám simpatie s těmi nadšedci BMW, kteří to umí přiznat.
Osobně jsem se několikrát honil s M3 (bohužel jen na dálnici). Výsledek - turbo je turbo při akceleraci a bojácnost a odvaha druhé při brždění a průletu skokem pod Střechovem na Brno. Nicméně rozdíl byl tak malý, že v běžném provozu neměl ani jeden vůz na to druhý předjet nebo mu ujet. Vždy vás někdo omezil.

Co se týče 4motion. Bál jsem se ho, že se bude zapínat zadek moc pozdě nebo moc nahodile. Musím uznat, že to asi bude plnohodnotná čtyřkolka. Při akceleraci mi nikdy ještě neproklouzla kola. Můj zvyk na to šlápnout se u jiných aut projevuje hrabáním předku.

Souhlasím s názorem, že S6 je moc velká kráva a je lepší RS4 váhou i ovladatelností. To asi platí i u M5 x M3.
Rozbalit vlákno
0