Prvním zcela novým malým Citroenem se letos na jaře stane slovenské C3 Picasso. Konkurent pro Merivu, Soul nebo Roomster bude uveden na český trh na konci dubna.
nedovolí kupovat tyto imperialisticky prohnilé západní značky a Roomster bude prodejní jedničkou.... nebo že by Roomster čekaly zlé časy a francouzská žabička bodovala?
Ted jsi mě teda fakt utřel.Jinak na pořádnou propisku mám a citróna si nikdy nekoupím.Možná jsem svůj komentář mohl ventilovat trochu jinak,to už je jedno.Názor na design je subjektivní věc a mě se tohle auto ani trochu nelíbí a Roomster mi oproti tomuhle přijde jako nejhezčí auto na světě.
Koukám, že u tebe se vše pořád točí jen okolo toho máš-nemáš, nemáš VW, tak jsi lůza :-! Tak jako ty používáš své demagogické bláboly jako rádoby argumenty, tak já vyjádřil svůj názor k produkci Škody... moje právo, aneb svoboda slova... a to jestli na to mám či ne, to je jen a jen moje vec ;-) Já za ty "kvalitní plasty" ochotný platit nejsem a z jistých důvodů budu do konce života (pokud to trh dovolí) sedlat stále Korejskou produkci bez ohledu na to, zda si nějaký internetový anonym zajímající-se o VW myslí cosi o mých platebních schopnostech/možnostech ;-)
už jsem to psal vícekrát , ale tenhle kousek se dle mého názoru citroenu opravdu povedl :yes: , cena se zdá být nastavená také poměrně příznivě , takže mu přeji vysoké prodeje :yes:
Akcionář PSA??? Já zase jako neakcionář přeji,aby prosperovaly všechny evropské firmy,nejen automob.průmysl.Je to v zájmu Evropy a lidí zde.Autíčko je to sympatické,byť k líbivosti jiných Citröenů mu trošku něco chybí.Viděl jsem jej naživo ve všech možných barvách a modifikacích.Hlavně ať tu lidi nezačnou psát o franc. šrotu,že? :-!
kecům rádobychytrých odborníků co mají v garáži minimálně dvě až tři RS6 se neubráníš ;-) , jinak akcionář PSA bohužel (a nebo bohudík? ) nejsem a asi ani nebudu. mně se právě tento citroen narozdíl třeba od C4 velice líbí ,ale samozřejmě věc vkusu . :-)
jj,nedal jsem uvozovky k "akcionař"... ;-) Ono je otázka,jestli být či nebýt,dnes...Tohle auto se dalo v relat. klidu prohlédnout loni na Mondialu v Paříži-na výstavě méně v klidu,tam to praskalo ve švech,jako u každého nového F auta...asi mají svoji národní hrdost,což v této zemi nehrozí...pak v pohodě bylo k vidění v nové repre budově Citröenu C42 na Ch-Él.Určitě je sympatické, s 1,6 HDI to bude rozumný kompromis.Ale právě že tomu autu(podle mne) chybělo trochu emocí,viz. Picasso2 ve zkrácené verzi.Bude to zajímavý souboj Soul a tohle.Ale a´t prosperují oba!
C3 Picasso s trhem zahýbe. Líbivé futuristické tvary bez výrazných scifi úletů. Vnitřek trochu rozvernější, ale celkově dobrý. Tohle se povedlo, mezi malými MPV začne konečně bitva ;-):yes:
Zaujímavý voz. Ktovie, ako sa v reáli bude chovať po novom riešený A-stĺpik, či skôr len predel čelného a prvého bočného skla.
Predok celkovo vyzerá dosť mohutne, pontón je proste hodne vysoký, chcelo by to vyskúšať sadnúť si do auta, zhodnotiť priestor, variabilitu, pohodlie, výhľady. Každopádne tento nový Citroen nastavuje latku pre túto triedu zase o pozíciu vyššie. ;-):yes:
ale ale... zase tu vidím jedného neználky čo autám rozumie ako ja slovenskej gramatyke... >:-[] trápia ho voláke stlpiky a nič nevie o plastoch. Pítam se teda - prečo tento pikaču keď móžem mať izbaster??? ;-)
už som ich videl pred cca 2 mesiacmi. Preháňali sa ako "vláčik" po bočných cestách v okolí TT, HC a Serede. Na to, že je to C3-jka, tak to na ceste pôsobí dosť mohutne. Myslím si, že ako konkurencia Roomsteru to nebude, pretože sú to veľmi odlišne designovo riešené autá. Komu bude po chuti Roomster, tak tomu sa toto páčiť nebude. Je to ako Kremienok a Chocholúšik. Jeden štíhli a druhý baculatý... ;-)
Tak kolónu asi 8 ks cozov s francúzskymi číslami som aj ja míňal na diaľnici BA-Brno, ešte som ichhlásil dopravnému servisu, lebo postávali po krajnici a Frantíci sa motali okoli nich jak ovce...
Čo sa konkurencie týka, na úrovni páči-nepáči to bude len do dobby, kým si do toho človek nesadne. Ak bude konkurencieschopná cena, a uvažujem o aute pre rodinu, tak sa na Roomster ani neobzriem. Keby to malo byť pre firmu, a bude predpoklad že budem využívať väčší kufor a vyššiu nosnosť, bude vhodnejším kandidátom asi Roomster.
No myslím, že pre firmu je viac oveľa lepších možností ako Roomster. On nebol primárne navrhovaný ako auto na prevoz tovaru. Na to sú tu iné značky a ich autá.
Nie na prevoz tovaru. Ale napríklad pre skupinku montážnikov, čo idú raz sem-raz tam, zväčša krátke trasy a musia nosiť dosť vecí so sebou. U nás vo firme majú Fabie krátke aj kombi, ale najčastejšie chodia aj tak s VW transporter s korbou, aj keď na tú veľkosť vozia minimum vecí. Roomster by tu bol veľmi dobrá voľba, na tých asi 20 km denne aj s HTP.
tak myslím, že na takéto jazdenie by bolo ako vyšité Berlingo/Partner. Neviem ako je to v Roomstery, ale predpokladám, že to bude mať aj "kufor" pekne tapacírovaný. V B/P je to len plech a ten s náradím tak nejak menej poničíš ako ten tapacír. Hlavne v služobnom aute... ;-)
potvrdzujem, vyhlad je vynikajuci.
myslim, ze aj ADAC ci ktory cert ohodnotil prave C4 Picasso (a toto ma stlpiky riesene velmi podobne) ako vozidlo s najlepsim (alebo jednym z najlepsich) vyhladom sikmo dopredu.
pohodlie a variabilita detto, za tuto cenu sa to myslim bude predavat :).
C4 Picasso ma jeden z najhorsich vyhladov dopredu sikmo dolu pred auto. Plno skla hore, do neba mozes kukat kolko chces, ale co je par metrov pred autom, ani netusis. :no:
takto: C4 Picasso som sice soferoval, ale argumentoval som skor onym ADAC (ci ky cert) hodnotenim.
C3 hodnotim z vlastnej skusenosti a tam je vyhlad vazne dobry.
inak, nerozumiem, co mas presne na mysli, stlpik je predsa rozdeleny na dve casti a prave pomedzi ne vidis dopredu sikmo: [odkaz]
ak nevidis pred auto, tak nie vinou stlpika, ale toho, ze vsetky nove auta maju mohutny predok, ktory ti prvych par metrov cesty prekryva vo vyhlade.
ale ako som raz cital pri recenzii novej M6, citujem: "Okrem toho, hlava je na krku pohybliva, a pri jazde do obluka pouzivame okna vzdy dve. Plus nie sme ryby, aby sme si pamatali iba posledne dve sekundy naseho zivota."
ja som nenapisal ze vinou stlpika - nerozumieme si...hovorim o vysoko polozenej spodnej hrane celneho skla...mrtvy uhol smerom dopredu dolu je velky, minimalne 2-3 metre pred auto nevidis, ci je tam nejaka mensia prekazka, pes, alebo dokonca dieta.
Klaudius, s C3 Picassom som koncom roka nabehal asi 1500 km a k vyhladu som nemal vobec vyhradu. Velmi pohodlne a tiche auto, zvonku male, zvnutra priestranne. Co viem urcite, ze by som si nekupil 1.4i (kratka 5-ka = vyssia spotreba na dialnici), idealna motorizacia je 1.6 Hdi.
C3 Picasso je především neuvěřitelně prostorné uvnitř :yes:
Už jsem se v něm rozvaloval na prezentaci (bohužel v té žabincově zelené... ;-\ ) a řeknu vám, že soudruzi c Citroënu si vůbec nevymýšlí.. Prostorově a variabilitou strčí (delší!) Roomster s přehledem do kapsy, bez legrace.
Materiály uvnitř jsou překvapivě trochu tvrdší, než bývá na dnešní dobu zvykem, ale zpracování je velmi dobré. Zlovolná ohýbání a tlak na různé části přístrojovky a dveří nevyloudila žádné pazvuky, zvuk zavírajících se dveří konečně zní jako u auta a dopad pátých dveří zněl jako když skočí kočka do peřin :-) , dokonce se po obvodu krytu motoru nachází na Citroën "revoluční" ( ;-) ) pryžové těsnění zabraňující vniknutí nečistot do motorového prostoru a tlumící hluk stojícího auta. No né! Tedy.. konečně...
Přiměřeně tuhá sedadla, výborný výhled šikmo vpřed, slušně nastavitelný volat, kufr jako hrom i s dvojitým dnem.. Tohle auto je pro rodinu vážně dobrá volba ;-)
Ovšem ne ve světlé.. ty přední vstupy vzduchu a černé plasty chtějí trochu maskovat nějakou tmavší barvou.
Moje volba? 1,4 VTi od MBW na tmavě šedé, světlé sedačky a 16" na hliníku :yes:
a moje volba?? stodvaciášek v hořčicově hnědé, se švihadlama i vzadu a s pořádnym autorádyjem. přiměřeně chlupatý volant a tygří potahy, stejně tak jako puklice z maďarska jen dokreslují pohodlí a sportovní ambice tohoto supersportu... ;-)
Perune, vy už to nové pikaču máte na firmě??
Perune, ty si chodíš po prezentáciách Citroenov a ja a určite aj ďalší márne čakáme na posledné testy aut na Tvojom blogu. Čo s tým ideš robiť, keď si nás tak "namlsal"?
Je problém zdvihnúť telefón a objednať si skúšobnú jazdu u predajcu? Nahoď smoking, reťaz na krk, obrovské masívne hodinky (môžu byť od Číňana), na ľavý malíček prsteň, lakované topánky, a budú ti zobať z ruky. Tá kombinácia je dnes proste IN. >:D
Pre frajera jak si Ty by nonšalantné a mierne drsné a drzé správanie sa nemal byť problém.
Manželka sa po materskej rozhodla zarábať - cieľ: zarobiť na nové auto, Forman dožíva a Scénic ako 5-ročný voz práve prekročil polovicu svojej životnosti. Uvidíme aké budú ceny, možno si dá za cieľ práve C3 Picasso.
Zaujímala by ma šírka vzadu medzi madlami dverí - či medzi ne vojdú tri detské sedačky vedľa seba. V Scénicu s týmto rozmerom 132 cm tam vlezú tak-tak. A to má 3 samostatné sedadlá, prostredné je máličko užšie.
Přesně o tomhle (tři autosedačky vedle sebe) byl jeden testík Světa Motor,možná si to četl. Tam ale pochopitelně C3 Pablo nebylo. Už si nevzpomínám, která auta dopadla dobře, ale pod psa např. Fabia II. Asi žádné překvápko, že...
zalezi na tom, ake siroke su tie detske sedacky. Uz som videl aj taku, ze bola siroka takmer na pol auta.
Inac, vnutorna sirka C3 picasso v urovni laktov je 1400 mm. takze tie tvoje tri sedacky tam urcite vlezu.
Já s tebou v podstatě souhlasím,interiér je velice zdařilý,zvenku ve snaze dosáhnout maximalizace prostoru působí C3 trochu amorfně.Kde to ale nejvíc vázne,to je přímé srovnání se Soulem,který za stejné peníze nabízí víc muziky a dle mého soudu nepokrytě zdařilejší design nejen díky šířce.
Tady bych té rodině doporučil raději asijskou kuchyni.
Žeby to znamenalo návrat Citroenu ako tej šarmantnej francúzkej značky,ktorú poznali generácie pred nami z áut ako je staré DS?veď to čo predvádzal Citroen posledné desaťročie bolo vyslovené trápenie!!už sa teším na novodobé retro 2CV,revolučné DS,atď.,...
Ja osobne som zaťažený na Talianské značky(okrem Lamborghini-neznášam Audi!!!) pretože si dokázali udržať charakter a "šarm" typický pre talianské vozy do dnešných dní,na rozdiel od francúzov,ktorí sa skutočne iba trápia-autá od Peugeot-u vyzerajú ako ľudožravé karasy (najmä 4007-já tě sežeruuu!! >:-[] ) a v Citroene asi netušili či chcú vyrábať Volkswagenoidné mutanty,či radšej typische Französische Fahrzeuge >:D ...
A na margo Picassa juniora - to je láska na prvý pohľad - toto sa mi zatiaľ stalo iba pri Maserati Quattroporte a Fiate Panda Cross...Go Citroen,Go!!!
Dovolil bych si porovnat cim se odlisuji. Pro stoury podotykam na zaklade dosud dostupnych (tedy neuplnych) informaci .
Zacneme od ceny, prestoze se kazdy tvari "ze pro mne neni dulezita". Cifry jsou nastaveny naprosto stejne. Zaklad 299, vyssi vybava vcetne klimy 340. Bohuzel pro C3 dosahuje Picasso stejne ceny se slabsim motorem (1.4 namisto 1.6) a horsi vybavou - ESP je narozdil od Korejce ve vsech vybavach za priplatek, chybi aktivni operky. Mozna bude mit C3 v cene nejakou bizuterii navic, ale pro mne je toto velke minus.
Zakladni benzinovy motor, prestoze slabsi, ma u C3 psanou o poznani vyssi spotrebu, zejmena ve meste. (U dizlu je to naopak). Bohuzel jsou spotreby mereny podle jinych metodik, takze buch sud, jak to bude v realu.
Variabilita a velikost zavazadloveho p. - tady neni co resit, diky "zapoustecim" sedakum a posuvnym sedackam vitezi C3.
Jizdni vlastnosti - Soul jisty, kostitras, C3 mekci, komfortnejsi.
Zapomel jsem jeste na neco podstatneho cim se oba odlisuji? Pro toho kdo se rozhoduje mezi tema dvema - nebude to lehke rozhodovani.
Chlape, kdyz uz pisu fakta, tak si overim jak to je. Pravy opak je pravdou - Soul je vetsi. D/S/V Soul 4105/1785/1610 , C3 4078/1730/1620 . Takze tu mame dve, rozmerove skoro totozna auta, za stejnou cenu. Ale porovnat je, je podle vas nesmysl, protoze v marketingovem oddeleni k jejich nazvum priradili ruzne zkratky (jednomu rikaji MPV, druhemu CUV). Hosi, hosi ...
Nazdar ZocDrap, já bych ještě přecejen počkal do pondělí na YN-No.3. Pro českou duši bude zodpovězena především zcela zásadní otázka, jetli bude mít aspoň o litr větší kufr a ty zadní sedačky pro 3 sedačky ;-) A nebudeme muset srovnávat tohle Pikaču se Soulem - když máš dvě stejně velké banánovky, ale v jedné banány a ve druhé paintballové náboje, asi si je nekupují stejní lidé. A vo tom tu je řeč. Ty sis určitě ještě pořád ten kufr v Soulu naživo neprohlédl, že? Na kufr ho poráží i takový Scion a Cube (jestli ses díval na srovnávací test). Mě si po váhání Soul koupil prostorem pro posádku, skvělým výhledem a vysokým sezením, takže jako auto pro 2 s penálem na střeše ho vidím dobře. Nebo pro partičku do města - ostatně jich v Anglii Kia několik stovek posílá sloužit do Hertzu. Ale být taťka s mamkou t.č. na m.d. kvůli 2-3 nezaopatřencům a nutností pendlování k pra-rodičům, k doktorům, na chalupu, na hory, na nákupy, do Chorvatska, to vše věčně ve 4-5, a ke všemu s penězi na štíru, tak opravdu v téhle chvíli jdu do Pikaču a na Soul zapomenu, jako na pubertu.
Anebo čekám sakra na to pondělí, co mi YN nadělí >:D Autům zdar a šrotovnému zvlášť ;-)
>:D Tak ja tu seriozne diskutuju. bojuju do roztrhani klavesnice za levnejsi auta, a ty z toho mas legraci :-) .
No jo. Vsak pisu - zavazadlovy prostor - jednoznacne vitezi C3. Kdo jezdi v 5ti s nakladem, tak nema co resit. Vsichni ostatni ano. No i kdyz, ted mne napada, jestli tatka neni mekej, tak se holt deticky budou na zadnich sedadlech noveho Soulu mackat s taskama. "To te rikam - jestli si toho Soula nevybojujes, tak jsi u mne mrtvej Homolka". Nakonec, ze tohle dilema bude resit vetsina chlapu, vedi i obchodnici, proto nastavili ceny na korunu stejne.
Spravne. Kdyz se rozhoduje jestli se v nedeli pojede na Karlstejn nebo na fotbal, je to na chlapovi aby rozhodl. S autem to same. A jak se rozhodne? Do Soulu, se sirkou temer 1.8m uz by se ty 3 lidi mohli vedle sebe vejit, ne?
Ale jasně :-) ale soustřeď se: YN YN YN - srovnávání s C3Picasso máme teprve před sebou. Soul ať si šetří drápy - v Česku ho za pár dnů bude každý srovnávat s Yetim, i bez té jedné nápravy. - Jinak, teda, jestli někdo opravdu řeší dynamického macho, kterému se mimochodem přihodila žena a děti, tak pardon, ale tenhle týpek nebude jezdit ani Soulem ani C3*, ten si přece koupí pořádný povoz - třeba velké SUV nebo grand crossover. A své Mance koupí na pojíždění -- krapet menší SUV -- aby se mu nepotloukla. Wheeez! >:D
Tak jo. At si kazdej srovnava co chce s cim chce. Nakone posledni cestu pojedeme vsichni v ukrutne stisnenym hranolu, kde jsou zavazadla primo zakazana, treskute konzervativni konstrukce a nudne cerne barvy. Macho, nemacho.
Pristi tyden ten cirkus vypukne. YN, YN, YN. :-!
No,jako klasický rodinný vůz snad nelze brát ani jeden model,spíš jako druhý vůz do rodiny.Kufr je u Soulu menší,ale správně píšeš o vnitřním prostoru,ten je na velmi slušné úrovni. :yes:
:-) Nebud linej. Na citroen.cz a kiamotors.cz uz je dnes hromada cisel. Takze by to bylo snadno ziskane pivo. Ale mne, ac jsem Cech, pivo nechutna. Ale diky. :-)
To bylo suché konstatování faktů,teba šlechtí,že si chybu dokážeš přiznat,to se taky cení.
Problém jsem měl (je slušnost upozornit decentním způsobem na omyl) až do tvého vysvětlení.Stačí?.
Ale vpohode, však si snáď rozumieme. ;-) V dobrom do seba môžu dvaja normálni ľudia bez obáv rýpnuť, nie? Však vidíš, akého vyrehotaného smajlíka som tam capol... >:D
Moja voľba by skôr padla na KIA Soul. Nie že by bolo C3 Picasso zlé alebo škaredé ale KIA Soul je podľa mňa podstatne krajšia a lepšia. A to som videl oba modeli vedľa seba. Plus mne osobne vôbec nevyhovuje centrálne uložená palubovka. Kto takú hlúposť vlastne vymyslel a prečo sa toho stále výrobcovia držia. Čakal som, že to bude len chvíľkový úlet.
Ďalší umelec...
Soul a C3 Picasso sú úplne rozdielne autá, dve rozdielne filozofie, určenia aj skupiny zákazníkov.
Rád by som vedel, kde si tieto autá videl vedľa seba. Soul ani nemajú v každej predajni a C3 Picasso ešte nedorazil. Takže asi valíš.
Problém s centrálnou palubkou majú len tí, čo s takým autom nikdy nejazdili, alebo len náhodou pár km. Ja to považujem za ešte lepšie riešenie ako klasické usporiadanie, na sledovanie prístrojov stačí menej sklopiť zrak od diania na ceste pred autom. Rozhodne to nie je hlúposť. A tiež to nie je žiadna súčasná novinka.
Vzdyt je to jedno ne?Vybirat muze z ceho chce, ja taky obcas volim mezi sportakem,offroadem a kombajnem, nemuzeme snad?My tu v CR mame demokracii a muzeme si vybirat jak chcem, ne ze nejdriv musime zvolit kategorii auta a pak teprve vybirat ;-) .
A je to tu zase ...
Já jsem naopak zastánce budíku uprostřed. Teda v menších autech a musí být digitální. Ideál - Yaris. C8, X-Trail - tam to opravdu vadí.
Jinak se svými 190 mám často problém vidět přes věnec na všechny budíky před sebou. Jsou li lehce vpravo a těsně pod oknem jako v Yarisu, mám mnohem lepší přehled.
Ty si vážne blbý. Najprv je RENAULT väčší inovátor ako MERCEDES-BENZ kvôli dizajnu a teraz sa ti obyčajný Soul páči viac, než tento francúzky skvost. :no::no::no:
naopak, centralne umiestnene budiky su vynikajuce a podla mna aj ergonomickejsie ako tie na ktore kukas cez veniec volantu. pri pohlade na ne ich mas v jednej horizontalnej linii ako ked pozeras na cestu a nemusis sklanat hlavu vetikalne nadol.
mam C4 a predtym som jazdil starsie mondeo a astru G. na zaklade toho porovnavam.
Kúp si okuliare a aspoň 10 dkg rozumu, a ke´d porozmýšľaš, niečo poriadne napíš. Ako by sa Ti páčilo, keby niekto pri pohľade na tvoju fotku povedal aký si škaredý alebo blbý...?
Ty nevieš, že "pravda" je taká, že mladí sem chodia podporovať "iba italské značky"?...tvrdí to jeden tunajší znalec, naopak zzbysekk má rád autá "jen nemecké", je mladí a je ...
ale ten nemenovaný dotyčný v tomto prípade skonštatuje asi len to, že výnimka potvrdzuje pravidlo...
C3 Picasso som videl už viackrát pri prevoze, zatiaľ žiadna statická ani jazdná skúsenosť, ale rozhodne je to zaujímavý počin...zatiaľ odvšade počúvam na to len chválu, tak som skutočne zvedavý, čo to v reále ponúkne...
tato katastrofa ma donutila k tomu, ze ja, odporca koncernu VW/skoda/seat/audi/dzad/srot musim napisat: bravo roomster, bravo golf plus.
toto je proste hroza....
Je to tragédia. Tie zadné svetlá, ja z dodávky. Ale-inak, jedno z najkrajších MPV na planéte. Konečne z Francúzke príde skvost a teraz sa zase tupcom nepáči. :no::no:
podla mna to moze byt uspesny model. je to myslim celkom dobry koncept - na platforme maleho auta a s tym spojenou manevrovatelnostou a cenou ziskas priestor vyssej triedy. aj do mesta, aj na vylety s rodinou.
mal som moznost to soferovat. je to pohodlne, z podvozku citit, ze to ma byt rodinne auticko, ziadny pretekar.
mne sa toto auto paci - tak zvonka ako zvnutra.
ps: odporucam diesel, benzin 1.4 95k zerie dost (vyssie auto, vyssi odpor vzduchu).
No, zapomeň na všechno co sis dosud o vizualitě citroenů myslel. Na jednu stranu to je dobře, neb pokud se (na čas) někdo domníval, že styl doby je (a bude) nová C5, tak velmi rychle vystřízlivěl.
Horní C3 je to, co budou citroeni v příštích letech. Pro někoho šok, pro někoho krása. Pro mne je tento malý citroen velmi zřetelným příslibem citroenu, příslibem, že konečně citroen bude zase vyrábět auta. Auta, která jsou jiná, auta která svou jinakostí zaujmou, přitáhnou.
Samozřejmě, že horní segment je k hlubokému rozboru. To nech ale nyní plavat, soustřeďuj se než na dech vizuality. To je totiž dech budoucího citroenu.
Trefa.Rozdílnost názorů na vzhled C3 to jenom dokazuje...Jenže co potom se mnou, kterej z toho není odvázanej, ale ani mu to nepřijde hnusný...spíš zajímavý ? Ale to holt stačit nebude, takže obejít širokým obloukem a popřát těm, kterým se líbí, ať si ho užijou.. ;-)
Tohle vozítko bude přímo konkurovat Merivě a Roomsteru. Jsem zvědavý na prodejní výsledky a vůbec to pro tuhle plečku nevidím beznadějně. Variabilní, praktická, exteriér povedený a 1.6tkové motory PSA z toho autíčka udělají hvězdu své třídy. Jsem zvědavý za rok na prodejní výsledky.
...tomu jsem se věnoval na svém blogu, v článku THE BEST CARS DESIGN 2008. Zde je i můj názor. Takže teď jen v kostce - originální a velmi nápaditý celek, který si to trochu kazí architekturou přídě, která připomíná dvě brady. Jinak interiér je již odp ohledu kvalitní a zdařilý, přivítal bych více barevných kombinací, včetně kreativních návrhů v barevnosti cihlového původu... :yes:
pre mna osobne trosku velke,ak by mala nova obyc.c3 rovnaky zaklad(rozumej predok az po b stlpik) a bola by kompaktna ako tejasia c3,tak by som ju isto kupil.
pretoze toto c3 picasso je pre mna najkrajsi citron momentalne v ich ponuke :yes::yes::yes:
Spravna otazka. Protoze marketing. Automobilky miluji delat ze zakazniku hlupaky. To radeji budou vymyslet specialni modely s dlouhou 4 a 5kou, ktere pusobi problemy ve meste, nez by pridali dve zubate kolecka navic v cene par korun a zacaly konecne delat 6ti kvalty do kazdeho auta. Zivotni realita uz si to davno zada.