Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Citroen C3 Picasso příjde s cenou 299.900,-Kč na český trh v dubnu

127 komentářů

ozawasan
nedovolí kupovat tyto imperialisticky prohnilé západní značky a Roomster bude prodejní jedničkou.... nebo že by Roomster čekaly zlé časy a francouzská žabička bodovala?
Gangrel
Veřím, že tahle žába by mohla ubrat z koláče pro Hnůjstr... je to přece jen stylovější podívaná, než ten Mladoboleslavský paskvil...
Avatar - DBS
DBS
Ten Mladoboleslavský paskvil,jak ty říkáš,vypadá mnohem líp,než tahla hrůza.horší sériový auto jsem snad ještě neviděl,je to tak přeplácaný,hrůza.
GTI
Co kdyby sis jednoho toho citróna koupil a nekřičel tu na sebe do světa, že nemáš ani na pořádnou propisku.
Avatar - DBS
DBS
Ted jsi mě teda fakt utřel.Jinak na pořádnou propisku mám a citróna si nikdy nekoupím.Možná jsem svůj komentář mohl ventilovat trochu jinak,to už je jedno.Názor na design je subjektivní věc a mě se tohle auto ani trochu nelíbí a Roomster mi oproti tomuhle přijde jako nejhezčí auto na světě.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nechci být GTI-ho mluvčí, ale jeho reakce nepatřila tobě...nýbrž Kryshnovi. 😉
Avatar - DBS
DBS
Hmm dobrý,takže ted jsem se ještě k tomu všemu dobře ztrapnil >😁 paráda
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jen žádný nervy...Tady plácáme všichni samý "chytrosti". >😁
Gangrel
Koukám, že u tebe se vše pořád točí jen okolo toho máš-nemáš, nemáš VW, tak jsi lůza :-! Tak jako ty používáš své demagogické bláboly jako rádoby argumenty, tak já vyjádřil svůj názor k produkci Škody... moje právo, aneb svoboda slova... a to jestli na to mám či ne, to je jen a jen moje vec 😉 Já za ty "kvalitní plasty" ochotný platit nejsem a z jistých důvodů budu do konce života (pokud to trh dovolí) sedlat stále Korejskou produkci bez ohledu na to, zda si nějaký internetový anonym zajímající-se o VW myslí cosi o mých platebních schopnostech/možnostech 😉
Avatar - radhro
radhro
už jsem to psal vícekrát , ale tenhle kousek se dle mého názoru citroenu opravdu povedl :yes: , cena se zdá být nastavená také poměrně příznivě , takže mu přeji vysoké prodeje :yes:
Akcionář PSA??? Já zase jako neakcionář přeji,aby prosperovaly všechny evropské firmy,nejen automob.průmysl.Je to v zájmu Evropy a lidí zde.Autíčko je to sympatické,byť k líbivosti jiných Citröenů mu trošku něco chybí.Viděl jsem jej naživo ve všech možných barvách a modifikacích.Hlavně ať tu lidi nezačnou psát o franc. šrotu,že? :-!
Avatar - radhro
radhro
kecům rádobychytrých odborníků co mají v garáži minimálně dvě až tři RS6 se neubráníš 😉 , jinak akcionář PSA bohužel (a nebo bohudík? ) nejsem a asi ani nebudu. mně se právě tento citroen narozdíl třeba od C4 velice líbí ,ale samozřejmě věc vkusu . 😄
jj,nedal jsem uvozovky k "akcionař"... 😉 Ono je otázka,jestli být či nebýt,dnes...Tohle auto se dalo v relat. klidu prohlédnout loni na Mondialu v Paříži-na výstavě méně v klidu,tam to praskalo ve švech,jako u každého nového F auta...asi mají svoji národní hrdost,což v této zemi nehrozí...pak v pohodě bylo k vidění v nové repre budově Citröenu C42 na Ch-Él.Určitě je sympatické, s 1,6 HDI to bude rozumný kompromis.Ale právě že tomu autu(podle mne) chybělo trochu emocí,viz. Picasso2 ve zkrácené verzi.Bude to zajímavý souboj Soul a tohle.Ale a´t prosperují oba!
Avatar - radhro
radhro
souhlas :yes:
RS
C3 Picasso s trhem zahýbe. Líbivé futuristické tvary bez výrazných scifi úletů. Vnitřek trochu rozvernější, ale celkově dobrý. Tohle se povedlo, mezi malými MPV začne konečně bitva 😉 :yes:
Klaudius
Zaujímavý voz. Ktovie, ako sa v reáli bude chovať po novom riešený A-stĺpik, či skôr len predel čelného a prvého bočného skla.
Predok celkovo vyzerá dosť mohutne, pontón je proste hodne vysoký, chcelo by to vyskúšať sadnúť si do auta, zhodnotiť priestor, variabilitu, pohodlie, výhľady. Každopádne tento nový Citroen nastavuje latku pre túto triedu zase o pozíciu vyššie.
😉 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
ale ale... zase tu vidím jedného neználky čo autám rozumie ako ja slovenskej gramatyke... >😒] trápia ho voláke stlpiky a nič nevie o plastoch. Pítam se teda - prečo tento pikaču keď móžem mať izbaster??? 😉
Klaudius
Lebo francúzske plasty sú mäkšie a s tráviteľnejšie.
Avatar - PicoBello
PicoBello
>😁 :yes:
Avatar - jazva
jazva
už som ich videl pred cca 2 mesiacmi. Preháňali sa ako "vláčik" po bočných cestách v okolí TT, HC a Serede. Na to, že je to C3-jka, tak to na ceste pôsobí dosť mohutne. Myslím si, že ako konkurencia Roomsteru to nebude, pretože sú to veľmi odlišne designovo riešené autá. Komu bude po chuti Roomster, tak tomu sa toto páčiť nebude. Je to ako Kremienok a Chocholúšik. Jeden štíhli a druhý baculatý... 😉
Klaudius
Tak kolónu asi 8 ks cozov s francúzskymi číslami som aj ja míňal na diaľnici BA-Brno, ešte som ichhlásil dopravnému servisu, lebo postávali po krajnici a Frantíci sa motali okoli nich jak ovce...
Čo sa konkurencie týka, na úrovni páči-nepáči to bude len do dobby, kým si do toho človek nesadne. Ak bude konkurencieschopná cena, a uvažujem o aute pre rodinu, tak sa na Roomster ani neobzriem. Keby to malo byť pre firmu, a bude predpoklad že budem využívať väčší kufor a vyššiu nosnosť, bude vhodnejším kandidátom asi Roomster.
Avatar - jazva
jazva
No myslím, že pre firmu je viac oveľa lepších možností ako Roomster. On nebol primárne navrhovaný ako auto na prevoz tovaru. Na to sú tu iné značky a ich autá.
Klaudius
Nie na prevoz tovaru. Ale napríklad pre skupinku montážnikov, čo idú raz sem-raz tam, zväčša krátke trasy a musia nosiť dosť vecí so sebou. U nás vo firme majú Fabie krátke aj kombi, ale najčastejšie chodia aj tak s VW transporter s korbou, aj keď na tú veľkosť vozia minimum vecí. Roomster by tu bol veľmi dobrá voľba, na tých asi 20 km denne aj s HTP.
Avatar - jazva
jazva
tak myslím, že na takéto jazdenie by bolo ako vyšité Berling👋Partner. Neviem ako je to v Roomstery, ale predpokladám, že to bude mať aj "kufor" pekne tapacírovaný. V B/P je to len plech a ten s náradím tak nejak menej poničíš ako ten tapacír. Hlavne v služobnom aute... 😉
Klaudius
No ale do závodu VW predsa nemôžeš chodiť s Berlingom, taká provokácia... ;-\
Avatar - PicoBello
PicoBello
potvrdzujem, vyhlad je vynikajuci.
myslim, ze aj ADAC ci ktory cert ohodnotil prave C4 Picasso (a toto ma stlpiky riesene velmi podobne) ako vozidlo s najlepsim (alebo jednym z najlepsich) vyhladom sikmo dopredu.

pohodlie a variabilita detto, za tuto cenu sa to myslim bude predavat 😊.
Klaudius
C4 Picasso ma jeden z najhorsich vyhladov dopredu sikmo dolu pred auto. Plno skla hore, do neba mozes kukat kolko chces, ale co je par metrov pred autom, ani netusis. :no:
Avatar - PicoBello
PicoBello
takto: C4 Picasso som sice soferoval, ale argumentoval som skor onym ADAC (ci ky cert) hodnotenim.

C3 hodnotim z vlastnej skusenosti a tam je vyhlad vazne dobry.

inak, nerozumiem, co mas presne na mysli, stlpik je predsa rozdeleny na dve casti a prave pomedzi ne vidis dopredu sikmo: [odkaz]

ak nevidis pred auto, tak nie vinou stlpika, ale toho, ze vsetky nove auta maju mohutny predok, ktory ti prvych par metrov cesty prekryva vo vyhlade.

ale ako som raz cital pri recenzii novej M6, citujem: "Okrem toho, hlava je na krku pohybliva, a pri jazde do obluka pouzivame okna vzdy dve. Plus nie sme ryby, aby sme si pamatali iba posledne dve sekundy naseho zivota."

>😁
Klaudius
ja som nenapisal ze vinou stlpika - nerozumieme si...hovorim o vysoko polozenej spodnej hrane celneho skla...mrtvy uhol smerom dopredu dolu je velky, minimalne 2-3 metre pred auto nevidis, ci je tam nejaka mensia prekazka, pes, alebo dokonca dieta.
Avatar - PicoBello
PicoBello
ok, chniapem, rozumieme si. pre mna "sikmo dopredu" je niekde cez stlpik, tak preto.
Avatar - pallas
pallas
vysoko polozena spodna hrana celneho skla - tak to vyskusaj Mercedes triedy B. Kandidat na "vitaza" v tejto discipline.
Jako rezervu v designu vidím příď, která jakoby měla dvě brady...jinak i ona má osobité prvky, třeba mistrův podpis na kapotě. Zbytek - :yes:
Avatar - pallas
pallas
Klaudius, s C3 Picassom som koncom roka nabehal asi 1500 km a k vyhladu som nemal vobec vyhradu. Velmi pohodlne a tiche auto, zvonku male, zvnutra priestranne. Co viem urcite, ze by som si nekupil 1.4i (kratka 5-ka = vyssia spotreba na dialnici), idealna motorizacia je 1.6 Hdi.
Avatar - Perun
Perun
C3 Picasso je především neuvěřitelně prostorné uvnitř :yes:
Už jsem se v něm rozvaloval na prezentaci (bohužel v té žabincově zelené... ;-\ ) a řeknu vám, že soudruzi c Citroënu si vůbec nevymýšlí.. Prostorově a variabilitou strčí (delší!) Roomster s přehledem do kapsy, bez legrace.
Materiály uvnitř jsou překvapivě trochu tvrdší, než bývá na dnešní dobu zvykem, ale zpracování je velmi dobré. Zlovolná ohýbání a tlak na různé části přístrojovky a dveří nevyloudila žádné pazvuky, zvuk zavírajících se dveří konečně zní jako u auta a dopad pátých dveří zněl jako když skočí kočka do peřin 😄 , dokonce se po obvodu krytu motoru nachází na Citroën "revoluční" ( 😉 ) pryžové těsnění zabraňující vniknutí nečistot do motorového prostoru a tlumící hluk stojícího auta. No né! Tedy.. konečně...
Přiměřeně tuhá sedadla, výborný výhled šikmo vpřed, slušně nastavitelný volat, kufr jako hrom i s dvojitým dnem.. Tohle auto je pro rodinu vážně dobrá volba 😉
Ovšem ne ve světlé.. ty přední vstupy vzduchu a černé plasty chtějí trochu maskovat nějakou tmavší barvou.
Moje volba? 1,4 VTi od MBW na tmavě šedé, světlé sedačky a 16" na hliníku :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
a moje volba?? stodvaciášek v hořčicově hnědé, se švihadlama i vzadu a s pořádnym autorádyjem. přiměřeně chlupatý volant a tygří potahy, stejně tak jako puklice z maďarska jen dokreslují pohodlí a sportovní ambice tohoto supersportu... 😉
Perune, vy už to nové pikaču máte na firmě??
Avatar - jazva
jazva
puklice zásadne z Polska!!!! na to nezabúdaj. >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
Bardzo dobrze... Dzienkujem... 😉
Avatar - jazva
jazva
vždy keď vidím/počujem "Dzienkujem" tak si spomeniem na Borata! >😁
Avatar - Perun
Perun
Ne, to byla prezentace 😉
ladlen
Perune, ty si chodíš po prezentáciách Citroenov a ja a určite aj ďalší márne čakáme na posledné testy aut na Tvojom blogu. Čo s tým ideš robiť, keď si nás tak "namlsal"?
Avatar - Perun
Perun
Už jsem ti psal SZ... ještě jsi jí asi nečetl 😉
Klaudius
Ešte by to chcelo nejaký super poriadny opis jazdy v C6 a porovnať s A8, prípadne s Phaetonom alebo BMW 7. 😉
Avatar - Perun
Perun
Zajisti mi A8, Phaeton a BMW7 a jdu do toho >😒] :yes:
Klaudius
Je problém zdvihnúť telefón a objednať si skúšobnú jazdu u predajcu? Nahoď smoking, reťaz na krk, obrovské masívne hodinky (môžu byť od Číňana), na ľavý malíček prsteň, lakované topánky, a budú ti zobať z ruky. Tá kombinácia je dnes proste IN. >😁
Pre frajera jak si Ty by nonšalantné a mierne drsné a drzé správanie sa nemal byť problém.
ladlen
Tak som to s pomocou syna objavil, želám Ti príjemnú "zábavu" na všetkých frontoch, na ktorých bojuješ.
Avatar - Perun
Perun
Dík 😉 :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
bych si zatestoval s jednou slečnou od Ferrari... >😒]
Avatar - Perun
Perun
Pošli mi tu fotku, chlape jeden!
Avatar - Pierro
Pierro
pohledám jí.... ale Radka holubovská to není... >😒]
Klaudius
Manželka sa po materskej rozhodla zarábať - cieľ: zarobiť na nové auto, Forman dožíva a Scénic ako 5-ročný voz práve prekročil polovicu svojej životnosti. Uvidíme aké budú ceny, možno si dá za cieľ práve C3 Picasso.
Zaujímala by ma šírka vzadu medzi madlami dverí - či medzi ne vojdú tri detské sedačky vedľa seba. V Scénicu s týmto rozmerom 132 cm tam vlezú tak-tak. A to má 3 samostatné sedadlá, prostredné je máličko užšie.
Avatar - Perun
Perun
Nezbývá než😒br />
a) Vyskúšať
b) Zarobiť 😉
c) Kúpiť
ladlen
aké jednoduché, ale chýba tam ešte: b)Porovnať
Avatar - Perun
Perun
>😁 :yes:
Klaudius
a do zátvorky (oblízať plasty) >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Přesně o tomhle (tři autosedačky vedle sebe) byl jeden testík Světa Motor,možná si to četl. Tam ale pochopitelně C3 Pablo nebylo. Už si nevzpomínám, která auta dopadla dobře, ale pod psa např. Fabia II. Asi žádné překvápko, že...
Avatar - pallas
pallas
zalezi na tom, ake siroke su tie detske sedacky. Uz som videl aj taku, ze bola siroka takmer na pol auta.
Inac, vnutorna sirka C3 picasso v urovni laktov je 1400 mm. takze tie tvoje tri sedacky tam urcite vlezu.
Já s tebou v podstatě souhlasím,interiér je velice zdařilý,zvenku ve snaze dosáhnout maximalizace prostoru působí C3 trochu amorfně.Kde to ale nejvíc vázne,to je přímé srovnání se Soulem,který za stejné peníze nabízí víc muziky a dle mého soudu nepokrytě zdařilejší design nejen díky šířce.
Tady bych té rodině doporučil raději asijskou kuchyni.
Avatar - pallas
pallas
Kia soul ma oproti C3P ovela mensi kufor, a je vnutri podstatne uzsie. Vonkajsim dizajnom sa mi paci, ale interierom prilis nie.
acALIEN
Hlavne je neuveritelne hnusne 😄
Žeby to znamenalo návrat Citroenu ako tej šarmantnej francúzkej značky,ktorú poznali generácie pred nami z áut ako je staré DS?veď to čo predvádzal Citroen posledné desaťročie bolo vyslovené trápenie!!už sa teším na novodobé retro 2CV,revolučné DS,atď.,...
Ja osobne som zaťažený na Talianské značky(okrem Lamborghini-neznášam Audi!!!) pretože si dokázali udržať charakter a "šarm" typický pre talianské vozy do dnešných dní,na rozdiel od francúzov,ktorí sa skutočne iba trápia-autá od Peugeot-u vyzerajú ako ľudožravé karasy (najmä 4007-já tě sežeruuu!! >😒] ) a v Citroene asi netušili či chcú vyrábať Volkswagenoidné mutanty,či radšej typische Französische Fahrzeuge >😁 ...
A na margo Picassa juniora - to je láska na prvý pohľad - toto sa mi zatiaľ stalo iba pri Maserati Quattroporte a Fiate Panda Cross...Go Citroen,Go!!!
Klaudius
Aké trápenie sa? Trápením možno boli časy AX a ZX, ale Xsara, Xsara Picasso a C5 už boli skutočne dobré a zaujímavé vozy. A ide to stále k lepšiemu.
Josef 1
Že by i Evropani začali strkat do základu solidní motory?
Kasprik
Jestli C3 picasso za 300.000,-kč nebo Fabii za 300.000,-Kč tak volba by padla na Citroen.
Gangrel
Rozum tak velí... ale zvaž to, vždyť ta Fááábie má tak úúúúžasné plasty... mno a ten podvozek :-! :yes:
ZocelenyDrapalik
Dovolil bych si porovnat cim se odlisuji. Pro stoury podotykam na zaklade dosud dostupnych (tedy neuplnych) informaci .

Zacneme od ceny, prestoze se kazdy tvari "ze pro mne neni dulezita". Cifry jsou nastaveny naprosto stejne. Zaklad 299, vyssi vybava vcetne klimy 340. Bohuzel pro C3 dosahuje Picasso stejne ceny se slabsim motorem (1.4 namisto 1.6) a horsi vybavou - ESP je narozdil od Korejce ve vsech vybavach za priplatek, chybi aktivni operky. Mozna bude mit C3 v cene nejakou bizuterii navic, ale pro mne je toto velke minus.

Zakladni benzinovy motor, prestoze slabsi, ma u C3 psanou o poznani vyssi spotrebu, zejmena ve meste. (U dizlu je to naopak). Bohuzel jsou spotreby mereny podle jinych metodik, takze buch sud, jak to bude v realu.

Variabilita a velikost zavazadloveho p. - tady neni co resit, diky "zapoustecim" sedakum a posuvnym sedackam vitezi C3.

Jizdni vlastnosti - Soul jisty, kostitras, C3 mekci, komfortnejsi.

Zapomel jsem jeste na neco podstatneho cim se oba odlisuji? Pro toho kdo se rozhoduje mezi tema dvema - nebude to lehke rozhodovani.
RS
Sakra ten Soul, to je famozní vůz. Před chvílí prý konkuroval SUV, teď zase konkuruje MPV .... Á-osma by se měla začít strachovat >😁
Klaudius
Hlavne je Soul menší a nie je to MPV...
Porovnávaj porovnateľné.
ZocelenyDrapalik
Chlape, kdyz uz pisu fakta, tak si overim jak to je. Pravy opak je pravdou - Soul je vetsi. D/S/V Soul 4105/1785/1610 , C3 4078/1730/1620 . Takze tu mame dve, rozmerove skoro totozna auta, za stejnou cenu. Ale porovnat je, je podle vas nesmysl, protoze v marketingovem oddeleni k jejich nazvum priradili ruzne zkratky (jednomu rikaji MPV, druhemu CUV). Hosi, hosi ...
_patrik
Nazdar ZocDrap, já bych ještě přecejen počkal do pondělí na YN-No.3. Pro českou duši bude zodpovězena především zcela zásadní otázka, jetli bude mít aspoň o litr větší kufr a ty zadní sedačky pro 3 sedačky 😉 A nebudeme muset srovnávat tohle Pikaču se Soulem - když máš dvě stejně velké banánovky, ale v jedné banány a ve druhé paintballové náboje, asi si je nekupují stejní lidé. A vo tom tu je řeč. Ty sis určitě ještě pořád ten kufr v Soulu naživo neprohlédl, že? Na kufr ho poráží i takový Scion a Cube (jestli ses díval na srovnávací test). Mě si po váhání Soul koupil prostorem pro posádku, skvělým výhledem a vysokým sezením, takže jako auto pro 2 s penálem na střeše ho vidím dobře. Nebo pro partičku do města - ostatně jich v Anglii Kia několik stovek posílá sloužit do Hertzu. Ale být taťka s mamkou t.č. na m.d. kvůli 2-3 nezaopatřencům a nutností pendlování k pra-rodičům, k doktorům, na chalupu, na hory, na nákupy, do Chorvatska, to vše věčně ve 4-5, a ke všemu s penězi na štíru, tak opravdu v téhle chvíli jdu do Pikaču a na Soul zapomenu, jako na pubertu.
Anebo čekám sakra na to pondělí, co mi YN nadělí >😁 Autům zdar a šrotovnému zvlášť 😉
ZocelenyDrapalik
>😁 Tak ja tu seriozne diskutuju. bojuju do roztrhani klavesnice za levnejsi auta, a ty z toho mas legraci 😄 .

No jo. Vsak pisu - zavazadlovy prostor - jednoznacne vitezi C3. Kdo jezdi v 5ti s nakladem, tak nema co resit. Vsichni ostatni ano. No i kdyz, ted mne napada, jestli tatka neni mekej, tak se holt deticky budou na zadnich sedadlech noveho Soulu mackat s taskama. "To te rikam - jestli si toho Soula nevybojujes, tak jsi u mne mrtvej Homolka". Nakonec, ze tohle dilema bude resit vetsina chlapu, vedi i obchodnici, proto nastavili ceny na korunu stejne.
Chlap s gulama dá dětem tašky na klín.Navíc bych v pěti v tomhle typu auta jen velmi nerad cestoval,tři sedačky tam nemáš šanci narvat.
ZocelenyDrapalik
Spravne. Kdyz se rozhoduje jestli se v nedeli pojede na Karlstejn nebo na fotbal, je to na chlapovi aby rozhodl. S autem to same. A jak se rozhodne? Do Soulu, se sirkou temer 1.8m uz by se ty 3 lidi mohli vedle sebe vejit, ne?
Avatar - pallas
pallas
papierovo je vnutorna sirka Soulu a C3P uplne rovnaka (Soul 1403mm vs. C3P vpredu 1434/1400 vzadu). Pocitovo mi C3P pride ale vnutri vacsia.
Avatar - pallas
pallas
AG: vies o tom, ze vnutorna sirka C3 picasso vzadu v urovni laktov je iba o 33 mm mensia nez v aktualnom Mondeu?
_patrik
Ale jasně 😄 ale soustřeď se: YN YN YN - srovnávání s C3Picasso máme teprve před sebou. Soul ať si šetří drápy - v Česku ho za pár dnů bude každý srovnávat s Yetim, i bez té jedné nápravy. - Jinak, teda, jestli někdo opravdu řeší dynamického macho, kterému se mimochodem přihodila žena a děti, tak pardon, ale tenhle týpek nebude jezdit ani Soulem ani C3*, ten si přece koupí pořádný povoz - třeba velké SUV nebo grand crossover. A své Mance koupí na pojíždění -- krapet menší SUV -- aby se mu nepotloukla. Wheeez! >😁
ZocelenyDrapalik
Tak jo. At si kazdej srovnava co chce s cim chce. Nakone posledni cestu pojedeme vsichni v ukrutne stisnenym hranolu, kde jsou zavazadla primo zakazana, treskute konzervativni konstrukce a nudne cerne barvy. Macho, nemacho.
Pristi tyden ten cirkus vypukne. YN, YN, YN. :-!
No,jako klasický rodinný vůz snad nelze brát ani jeden model,spíš jako druhý vůz do rodiny.Kufr je u Soulu menší,ale správně píšeš o vnitřním prostoru,ten je na velmi slušné úrovni. :yes:
Avatar - pallas
pallas
kolko ma Soul sirku interieru vzadu? Nikde to nepisu. Nenasiel som to.
Klaudius
No tak tými rozmermi si ma dostal. Priznávam chybu. 😉
Ešte daj dokopy vnútorný priestor, variabilitu a veľkosť kufra, a máš u mňa aj pivo. :yes:
ZocelenyDrapalik
😄 Nebud linej. Na citroen.cz a kiamotors.cz uz je dnes hromada cisel. Takze by to bylo snadno ziskane pivo. Ale mne, ac jsem Cech, pivo nechutna. Ale diky. 😄
Klaudius
Tak linej teda som. Zdlábol som obed za dvoch, tak sa mi nechce hnúť ani prstami na klávesnici.

Soul mám omrknutý. Nie je to auto pre rodinu, skôr pre dynamickú dvojicu alebo sólo frajera. O C3 Picasso usudzujem pravý opak.
ZocelenyDrapalik
No jo. A kdyz jsi dynamickej frajer s rodinou, co pak?
Klaudius
Soul je dobrý, len ten kufor famílii stačiť nebude. Povedal by som, že Soul s prívesom... >😁
ZocelenyDrapalik
Takove reseni mne nenapadlo. Je videt, ze ti to mysli kreativne. 😄
Klaudie,tady jsi šlápl přímo do h.....,čili dvakrát měř,jednou řež. 😉
Klaudius
No a? Je to moje h.... a nie tvoje. >😁
lenže ak spravím chybu, tak si ju priznám, a ideme ďalej. Máš s tým nejaký problém?
To bylo suché konstatování faktů,teba šlechtí,že si chybu dokážeš přiznat,to se taky cení.
Problém jsem měl (je slušnost upozornit decentním způsobem na omyl) až do tvého vysvětlení.Stačí?.
Klaudius
Ale vpohode, však si snáď rozumieme. 😉 V dobrom do seba môžu dvaja normálni ľudia bez obáv rýpnuť, nie? Však vidíš, akého vyrehotaného smajlíka som tam capol... >😁
Avatar - freeman
freeman
Moja voľba by skôr padla na KIA Soul. Nie že by bolo C3 Picasso zlé alebo škaredé ale KIA Soul je podľa mňa podstatne krajšia a lepšia. A to som videl oba modeli vedľa seba. Plus mne osobne vôbec nevyhovuje centrálne uložená palubovka. Kto takú hlúposť vlastne vymyslel a prečo sa toho stále výrobcovia držia. Čakal som, že to bude len chvíľkový úlet.
Klaudius
Ďalší umelec...
Soul a C3 Picasso sú úplne rozdielne autá, dve rozdielne filozofie, určenia aj skupiny zákazníkov.
Rád by som vedel, kde si tieto autá videl vedľa seba. Soul ani nemajú v každej predajni a C3 Picasso ešte nedorazil. Takže asi valíš.
Problém s centrálnou palubkou majú len tí, čo s takým autom nikdy nejazdili, alebo len náhodou pár km. Ja to považujem za ešte lepšie riešenie ako klasické usporiadanie, na sledovanie prístrojov stačí menej sklopiť zrak od diania na ceste pred autom. Rozhodne to nie je hlúposť. A tiež to nie je žiadna súčasná novinka.
ZocelenyDrapalik
Ptakovina - stejna auta, stejne pohony (2WD), stejne motory, stejne rozmery, stejne ceny. Jen obchodnici se snazi vytvorit dojem, ze jsou nekde jinde, aby jaksi slovne eliminovali konkurenci. Nenech se zblbnout.
Klaudius
Soul mám okuknutý v reáli, C3 Picasso na fotkách. A Soul je úplne niekde inde ako Picasso.
Avatar - freeman
freeman
Som z Trnavy na Slovenku. Stačí ?!
Klaudius
No a? Je to nejaký pupok sveta, kde parkujú Soul a C3 Picasso zásadne vedľa seba? >😁
acALIEN
Vzdyt je to jedno ne?Vybirat muze z ceho chce, ja taky obcas volim mezi sportakem,offroadem a kombajnem, nemuzeme snad?My tu v CR mame demokracii a muzeme si vybirat jak chcem, ne ze nejdriv musime zvolit kategorii auta a pak teprve vybirat 😉 .
Avatar - Gasoline
Gasoline
A je to tu zase ...
Já jsem naopak zastánce budíku uprostřed. Teda v menších autech a musí být digitální. Ideál - Yaris. C8, X-Trail - tam to opravdu vadí.
Jinak se svými 190 mám často problém vidět přes věnec na všechny budíky před sebou. Jsou li lehce vpravo a těsně pod oknem jako v Yarisu, mám mnohem lepší přehled.
Ty si vážne blbý. Najprv je RENAULT väčší inovátor ako MERCEDES-BENZ kvôli dizajnu a teraz sa ti obyčajný Soul páči viac, než tento francúzky skvost. :no: :no: :no:
Klaudius
A akú majú tie veci čo si popísal súvislosť? 😲
acALIEN
Takovou ze v nicku je mezi 5 a 7 cislice 0 , tim se vse vysvetluje 😊..
507, ty mě vážně připravíš o zdraví... 😲
Klaudius
Seba oň už asi pripravil. Si na rade... >😒]
Avatar - PicoBello
PicoBello
naopak, centralne umiestnene budiky su vynikajuce a podla mna aj ergonomickejsie ako tie na ktore kukas cez veniec volantu. pri pohlade na ne ich mas v jednej horizontalnej linii ako ked pozeras na cestu a nemusis sklanat hlavu vetikalne nadol.

mam C4 a predtym som jazdil starsie mondeo a astru G. na zaklade toho porovnavam.
Zbysek01
Jeste horsi popelnice jak roomster, jeti, etc... :no: >😒]
Klaudius
Kúp si okuliare a aspoň 10 dkg rozumu, a ke´d porozmýšľaš, niečo poriadne napíš. Ako by sa Ti páčilo, keby niekto pri pohľade na tvoju fotku povedal aký si škaredý alebo blbý...?
Zbysek01
Ja bryle nepotrebuji, kazdemu se libi neco jineho, me se libi jen nemecke auta, takze si zalez zpet do te tve mazdy nebo citrona a nerozumuj 😉 >😁
Avatar - Perun
Perun
Jak jsi mladej, tak jsi ...
Avatar - Plautus
Plautus
Ty nevieš, že "pravda" je taká, že mladí sem chodia podporovať "iba italské značky"?...tvrdí to jeden tunajší znalec, naopak zzbysekk má rád autá "jen nemecké", je mladí a je ...
ale ten nemenovaný dotyčný v tomto prípade skonštatuje asi len to, že výnimka potvrdzuje pravidlo...
C3 Picasso som videl už viackrát pri prevoze, zatiaľ žiadna statická ani jazdná skúsenosť, ale rozhodne je to zaujímavý počin...zatiaľ odvšade počúvam na to len chválu, tak som skutočne zvedavý, čo to v reále ponúkne...
Zbysek01
Proste se mi nelibi vypada to jako kufr na kolech 😄
Klaudius
Nekrič dopredu. Ja som podľa fotiek ospieval Fiat Bravo, a v reáli dosť veľké sklamanie.
kľudne sa Ti pri nejakom aute môže stať aj opak.
acALIEN
Co to meles?Je to proste hnusny!
Zbysek01
a jeste horsi >😁 >😁
Avatar - wikinko
wikinko
tato katastrofa ma donutila k tomu, ze ja, odporca koncernu VW/skoda/seat/audi/dzad/srot musim napisat: bravo roomster, bravo golf plus.
toto je proste hroza....
acALIEN
RIkejte si co chcete, ale je to fakt hnusny.Opravdu, ale opravdu moc hnusne.
Avatar - pallas
pallas
ja som mal takyto dojem,ked som prvy krat uvidel Roomster.
Je to tragédia. Tie zadné svetlá, ja z dodávky. Ale-inak, jedno z najkrajších MPV na planéte. Konečne z Francúzke príde skvost a teraz sa zase tupcom nepáči. :no: :no:
Avatar - wikinko
wikinko
tak toto sa moze naozaj pacit iba tebe, kedze to vyzera ako hracka pre male deti...
Avatar - PicoBello
PicoBello
podla mna to moze byt uspesny model. je to myslim celkom dobry koncept - na platforme maleho auta a s tym spojenou manevrovatelnostou a cenou ziskas priestor vyssej triedy. aj do mesta, aj na vylety s rodinou.

mal som moznost to soferovat. je to pohodlne, z podvozku citit, ze to ma byt rodinne auticko, ziadny pretekar.

mne sa toto auto paci - tak zvonka ako zvnutra.

ps: odporucam diesel, benzin 1.4 95k zerie dost (vyssie auto, vyssi odpor vzduchu).
GTI
No, zapomeň na všechno co sis dosud o vizualitě citroenů myslel. Na jednu stranu to je dobře, neb pokud se (na čas) někdo domníval, že styl doby je (a bude) nová C5, tak velmi rychle vystřízlivěl.

Horní C3 je to, co budou citroeni v příštích letech. Pro někoho šok, pro někoho krása. Pro mne je tento malý citroen velmi zřetelným příslibem citroenu, příslibem, že konečně citroen bude zase vyrábět auta. Auta, která jsou jiná, auta která svou jinakostí zaujmou, přitáhnou.

Samozřejmě, že horní segment je k hlubokému rozboru. To nech ale nyní plavat, soustřeďuj se než na dech vizuality. To je totiž dech budoucího citroenu.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Trefa.Rozdílnost názorů na vzhled C3 to jenom dokazuje...Jenže co potom se mnou, kterej z toho není odvázanej, ale ani mu to nepřijde hnusný...spíš zajímavý ? Ale to holt stačit nebude, takže obejít širokým obloukem a popřát těm, kterým se líbí, ať si ho užijou.. 😉
P 407
Tohle vozítko bude přímo konkurovat Merivě a Roomsteru. Jsem zvědavý na prodejní výsledky a vůbec to pro tuhle plečku nevidím beznadějně. Variabilní, praktická, exteriér povedený a 1.6tkové motory PSA z toho autíčka udělají hvězdu své třídy. Jsem zvědavý za rok na prodejní výsledky.
...tomu jsem se věnoval na svém blogu, v článku THE BEST CARS DESIGN 2008. Zde je i můj názor. Takže teď jen v kostce - originální a velmi nápaditý celek, který si to trochu kazí architekturou přídě, která připomíná dvě brady. Jinak interiér je již odp ohledu kvalitní a zdařilý, přivítal bych více barevných kombinací, včetně kreativních návrhů v barevnosti cihlového původu... :yes:
Avatar - pallas
pallas
mne ten "duotone" interier pride skvely [odkaz]

Dalsie farebne kombinacie (minimalne cierna/modra, cierna/cervena) su planovane.
Avatar - salamoon
salamoon
pre mna osobne trosku velke,ak by mala nova obyc.c3 rovnaky zaklad(rozumej predok az po b stlpik) a bola by kompaktna ako tejasia c3,tak by som ju isto kupil.
pretoze toto c3 picasso je pre mna najkrajsi citron momentalne v ich ponuke :yes: :yes: :yes:
Avatar - pallas
pallas
nova C3 (nie C3 Picasso) vyjde onedlho. Budes prijemne prekvapeny.
maca02
A proč to nemá 6ti kvalt?
ZocelenyDrapalik
Spravna otazka. Protoze marketing. Automobilky miluji delat ze zakazniku hlupaky. To radeji budou vymyslet specialni modely s dlouhou 4 a 5kou, ktere pusobi problemy ve meste, nez by pridali dve zubate kolecka navic v cene par korun a zacaly konecne delat 6ti kvalty do kazdeho auta. Zivotni realita uz si to davno zada.
Avatar - pallas
pallas
Co sa mi velmi paci, konecne aj webove prezentacie vyzeraju tak, ako maju! Vratane CZ a SK lokalizacie :yes😒br />
Pozrite sa sami

Citroen C3 Picasso [odkaz]
Kia Soul [odkaz]