Největší tuzemský i středoevropský prodejce ojetých vozů v tiskové zprávě uvádí, že ceny trvale nejprodávanějšího modelu, kterým je Škoda Fabia, klesají až o 10 %.
Hehehe. Tak aby bolo jasne o co tu ide. Treba si dat otazku komu toto prospeje. Odpoved je jasna. Autorom clanku je Alf vid "Autor: INT, alf (9. 9. 2005)". Ako vsetci vieme Alf, votrelec z planety Melmac poziera macky.. Je to len hlupy PR clanok od Alfa..
Chtěl jsem říct výhřevností... No jednu věc si přesto nechci představit - smutné oči dětí, až jim tatínek bude vysvětlovat, proč muselo morčátko zmizet, když on potřeboval rychle odjet na služební cestu a den předtím zapoměl vzít plnou... >:-[]:-(;-)
Největší výhřevnost je prej zajištěna při užití pekelnejch micinek....pokud nejsou k mání, je nutno dokoupit nové aditivum vyvinuté v laboratořích HorstFuchsWerke s označením MNAU007 ;-):yes:
Micino ty zvire, ze ty chces vzit svoje ojety gumy z kola a pridat myho ko*** a nalit to do nejakyho apostola!?! ;-\ Jen mysli na to, ze i lecjaka Micinka by sla "znaftovat" >:-[]
8-s Ale jinak je to dobrej nápad... Kolik zvířat končí v kafilériích. Tady prostě žádná etika bejt nemůže. ČASOPROSTOR je KRUH!!! Nejde pořád chtít nový a to starý odsouvat na stranu. To starý prostě musí tvořit základ novýho, hmota se musí zachovat. Když už je pálej, tak je to jedno, co z nich. Prachs byl, v prach se obrátíš. Jestli to neni kachna, tak já bych to podpořil.
Skodovka nabizi uz pres dva roky svym zamestnancum a jejim rodinnym prislusnikum za zhruba 1% ceny do pronejmu Fabie (jakysi operativni leasing), ktery si po roce za zbytkovou hodnotu odkoupi, nebo je vrati zpet a vezmou si novou.
Samozrejme, ze 99% lidi jim ty auta vrati (jezdi s nimi taktez spousta polointeligentu, takze auta dostanou pri zabehu radnyho couda, protoze z ciziho krev netece), takze skodovka ma neustale nejakych cca 3000 vojeteych fabii, ktery nabizi k prodeji. Kolem boleslavi na precpanych prekladistich aut (Turinsky, LITRA - Mn.Hradiste) stoji stovky tehle vracenychh aut, ktery se musi nekomu udat. A takove mnozstvi zanovnich 'jahreswagen' se na cene taktez projevi.
Nyni nabidku rozsirili i na ostatni modelovy rady.
Tak neviem ci len okolo Boleslavi, Fabii su plne autobazary aj po celom Slovensku...Odhadom v Bratislave v AAA tvoria Fabie tak 1/3 vsetkych ponukanych aut...
Jasne, chcel som len podotknut, ze Fabii su plne bazary aj z inych zdrojov. Teraz premyslam ci preto, lebo je to najpredavanejsie auto, alebo sa ho tolko ludi potrebuje zbavit...
Videli ste uz toto na 3 a pol rocnej fabii???
Fotka je v minimalnej kvalite ale to podstatne vidiet, zhodou okolnosti fotena vcera. To iste je aj na prednych dverach!
[odkaz]
hehe, před týdnem mi měnili na fabii oba přední blatníky a stříkali oba prahy. Všiml jsem si pár puchířků, jěště že mají záruku 6 let. A ta mi končí ke konci března. Takže zdarma a já jsem teď šťastný student :-) >:D
Takže vzal za své jeden z posledních mýtů o škodovkách. Po levných a dostupných náhradních dílech a práci v servisu, po technické pokročilosti a kvalitě mladoboleslavské produkce jde do pr.... i stabilita zůstatkové ceny. Přitom řešení by se našlo: třeba 7 let záruka na kompletně celé auto nebo 150 000 km. Tak co na to Škodo?
Nebo 8 let a 170 tis, nebo 9 let a 145 tis,...mno,docela se ne vyloženě těším,až budu o 6,5 roku starší,ale těším se na reklamačku po 6 letech, 10 měsících ve 148 tis. km., např... Matematicky to může nastat,ne? :-O
zajimavy, mam ji 6 let, najeto 100 tisic, krome klasiky olej, filtry, desky, kotouce, byly jen dve zavady, vymena ulozni stabilizatoru 600 Kč, vymena napinaci kladky rozvodoveho remenu 3000 Kč, nemyslim, ze bych v servisu nechal majlant, ale jiste muze mit nekdo spatnou zkusenost, je to jen stroj, ktery delaji lide.
Možná jsem to napsal trocu zostra.... pracuju ve značkovém servisu podobné značky a moje zkušenost je ta, že spousta lidí jezdí do servisu po dobu záruky a servisní prohlídky bere jako nutné zlo.... a pak to servisujou pokoutně.... Myslím si, že právě k poměru kvality dnešních korejských vozů sám vlastním několikátý je 7-letá záruka geniální tah.... protože když vezmeš to co ti za těch sedm let odejde na autě jsou věci, které se přirozeně opotřebovávají a pokud je v něčem chyba tak to se většinou projeví už v prvních třech letech, kterou mají Korejská auta standardně. Geniální tah, aby měli servisy plný servisníma prohlídkama, protože co se týče oprav - tak za náš servis práce skoro není na to co máme prodáno aut....
Já jen že mi na jap.autě nechtěli uznat reklamaci po roce,pomalu se blíží druhý,nemám čas a chuť se s nimi hádat,oni to ví a šikovně to půjde do ztracena...to je už jasné.Nevidím důvod rozdílu mezi jap.autem z Maďarska a korejským auten ze Slovenska.V čem bude to druhé jiné?Mně stačil včera nezájem prodejce o ceeda v Olympii Brno,po asi 15 min jsem se do něj vůbec nedostal...mladík viděl,jak chci otevřít dveře.Nicméně pustil někoho, kdo evidentně auto hupovat nebude do jakési dodávky.Neznám jejich názvy.Mělo to šoupací dveře :no:
Alespoň to řeknu narovinu,že nekoupím.Nicméně s logem jsem nechodil,pak je jasnovidec....On ignoroval to auto sám,to je ten fór >:D Snad tam byl poslán "za trest", nebo něco jako "po škole", nebo tak nějak...jinak to AAA objevilo Ameriku a píše se rok 1492 :-!
Pridi si pozriet cee´d na Slovensko, tu Ti ho predvedu k plnej spokojnosti, aj ked je to "len" korejske auto vyrobene na Slovensku. Mozno niektorym ceskym predajcom vadi, ze je to korejec, navyse so slovenskym pasom, sakra, to je strasna kombinacia... ;-) >:-[]
Nevím očem to tu točíte, ale k článku tiskové zprávy firmy AAA je Vám snad všem jasné, že je to jen účelová reklama jejich výkupních způsobů. Schválně dají do novin a na net jak padají ceny těchto vozů, ale když tam příjdete tak vás oškubou. Je velmi zajímavé mrknout na jejich zisky.