Si piš, cokoliv, hlavně aby to bylo německý, hlavně německý a když už ne, tak aspoň japonský, možná i anglický, emerický, třeba i švédský, korejský a francouzský (Ádo, sorry), jenom ne italský..... :-):-):-) (pro Murphyho na jeho vlastní žádost).
Na chlapa takový moc šampónovitý, podle mě. Ne každý značku Abarth zná a pro spoustu lidí bys byl "ten-v-tom-barevným-pětikilu" :-) Ještě bych snesl třeba Mini JCW nebo teď studii Beetle "R", ale ta pětistovka Abarth ve mě evokuje Lupo GTi 8-s
prostě správnej eurodrzek dneska hlavně řeší, co tomu řeknou všichni kolem (a skončí v prémii s dvoulitrovou naftou).... ;-) Výsostně chlapský postoj :yes:
Protože na to, abys měl svůj styl a uměl si ho obhájit, musíš mít koule, víš. Co je na tom, že si lidé budou myslet, že jsi gay? U holek ti to neublíží, spíš naopak, maximálně ti nějaký primitiv bude chtít upravit fazónu, ale pokud nejsi bábovka a umíš se ubránit, tak proč ne?
Něco jiného je přizpůsobení se společnosti, pokud jde o práci. Když chceš peníze, musíš občas něco spolknout.
:yes::yes: presne tak tyhle lidi, ktery si mysli ze jen proto ze jezdis v petistovce, ktera ovsem vypraska kdejakou zbastlenou a nacipovanou ochcavku ci jine takove auto, je hned gay.... myslim si ze si v tom uzijes vic srandy nez s "chlapackou" premii a jeste k tomu s tim dokazes zaparkovat bez problemu ve meste :-)
A co teprve chlap bydlící v evropském velkoměstě ,kde všude lítají skútříky a o parkování se pere. Tam to auto vyloženě sedí ... je malé ,stylové a navíc je s ním i kopec zábavy. Tady na vesnici na horách bych byl se svými 195 cm asi fakt za teplo*uše :-)
Spíš naopak - představ si, že přijedeš v tomhle, ideálně s laděným výfukem, zvuk jako z Porsche, všichni se smějí, a pak z toho vystoupí dvoumetrovej udělanej chlap, políbí se s krásnou blondýnkou, nastoupí, odpíchne to a za burácení motoru hned všem spadne čelist >:D
Možná, jde o to, čeho chceš docílit. Přitáhl by jsi pozornost, dobrou i špatnou. Na jednu stranu bys upoutal řadu slečen (to je výhoda, když jezdíš autem, které se jim líbí; plus ta nečekaná kombinace chlap a malé, roztomilé auto - netradiční je dobré), na druhou stranu bys možná v hospodě dostal po tlamě. Ale Češi jsou hodně tolerantní národ, takže bych se tolik nebál - spíš hloupé řeči než co jiného. Pokud si tě někdo podá, tak pravděpodobně za tvůj případný úspěch.
Já jezdívám polským maluchem a jako gay si v tom nepřipadám ba naopak slečny se za tím prskoletem otačí s úsměvem na rtech ;-) S tímto bych určitě problém neměl... jedno competizione prosím ;-)
Přesně ono! Speciálně u nás všichni řeší jak v tom budou vypadat a co tomu řekne jejich okolí. Takových lidí je mi upřímně líto! Já si vždycky auto kupoval podle toho jestli ho potřebuju a jestlůi se mi vněm dobře jezdí. Co si myslí lidi mi bylo tak nějak vždycky fuk. A podle často citované rovnice, kdy se říká že čím větší auto si chlap pořizuje tím menší má ... však víte co. By muselo znamenat, že pětisrovku si můžou dovolit jen opravdoví frajeři! (a maluch je ještě menší! klobouk dolů, kam to dáváš? >:D )
1.) Muž, aby byl považován za heterosexuála, musí zapáchat, být oblečen dle socialistických trendů a jezdit vozem archaického a všedního vzhledu?
2.) Je snad důležité, aby se člověk ohlížel na to, jak bude jeho vkus komentován většinou (která zpravidla nemá pravdu a bloudí v záplavě šedi a neznalosti)?
No, to je zase diskuse, jeden tu opovržlivě konstatuje, že je mu jedno, jestli si o něm bude okolí myslet, že je na chlapečky, druhej kontruje tím, že když si kupoval minulého rollse, bylo mu jedno, co si o tom myslí okolí, žije přece pravej nefalšovanej život, třetí zase v pětistovce spatřuje modlu svéhé života... prostě pětistovková diskusní prosťáčkovská klasika.
Tak k těm buznám. To, že by snad někoho mohlo napadnout, že F500 je auto pro ***y může napadnout opravdu snad jen velmi intelektuálně skromného jedince. F500 je to co je - reminiscencí na původní pětistovku, nyní aktuálně posunutou do malé italské ikony. Jezdit s tím může kdokoli, a to bez jakýchkoli podprahových asociací. Prioritně je to však krásné malinké autíčko, jako stvvořené pro pěknou holku. Samozřejmě, že chlap se bude jistě orientovat jinam, to však není negativum pětistovky, to je její klad.
Problém však spatřuji v těch neuvěřitelně kýčovitých sportovních odvozeninách. Tisíc barevných variací, od pruhů přes kytičky, všechno ano, jen mi prosím nevsugerovávejte myšlénku, že eurodrzčí touhy by se měly koncentrovat do "rychlé" pětistovky. Tohle může stačit leda nějakému třináctelitému plakátovi, a že jsme kdysi byli všichni stejní...
Dospělej jezdec tu snad má jiné možnosti, možnosti důstojné jeho tělesné konstituci, důstojné jeho naturelu. Realismus začíná u MINI, pokračuje přes POLO GTI a jeho třídní konkurenci, pak přes Golf GTI atd atd, to snad ale víš.
Tedy závěr, zapomeň na buzny, zapomeň na aroganci vůči svému okolí, registruj však fatální modelový kýč. Neboť pětistovce to sluší výhradně v náručí krásné dívky. Kde to sluší tobě, to se pokus rychle zjistit, ať nejsi zejtra na Růžku kamarádům pro posměch...
Ja vim ze te urazim ale pochybuju ze Polo GTI ma jen spola na schopnosti Mini a i toho malyho fiatka..... nerikam ze je to spatny auto, je to zatracene dobry auto ale fiat 500 abarth je motokata s karoserii tak jako Mini Cooper, S, JCW... pro radost. Polo GTI je proste auto pro kazdodenni pouziti, optimalni vyvazenost vykonu a prakticnosti, ikdyz me VW neoslovuje, tak tohle tak je a v tomhle ohledu muze fauve konkurovat jen malokdo ba dokonce nikdo....
nechci si protirecit co sem tu napsal ale dle meho to tak je :-)
F500 mi v žiadnej sériovej verzii nepripadá gýčovitá, naopak, ostáva v rozumných decentných medziach.
Ak je niečo gýčom, tak sú to deriváty Mini, to je skutočné prznenie krásy auta a dehonestácia odkazu Mini.
No, já o derivátech také nepíši... U této generace pětistovky bych ctil zásadu ikony pro dívky, nikolik navztekanýho mopslíka, to by myslím věrně odráželo ducha toho vozu. A tohle vnímej prosím jako chválu.
souhlas s 500, ale absolutní nesouhlas s mini - ta dokonalá modelová škála tomu autu dala křídla, krásné lifestylové cabrio, pohledný praktický clubman, drsný eurodrzek všemi čtyřmi countryman, přiostřené coupé a dokonalý roadster, za mně 1 ;-):yes:
Mini je pekné. Čo je pekné na Countrymane? Neskutočne nechutné auto. Asi mám iné oči. O vkuse sa radšej baviť nebudeme. Mini beriem. Ale ten zbytok mi pripomína komerčné ďalšie diely filmu...
Jasně, a blábolit o úžasneém designu, stylovosti a já nevím o čem všem ještě je ukázka geniality všeho druhu, absolutního vkusu a uměleckého cítění. Smiř se s tíám, že je to kýčovitá napodobenina něčeho, co tady ´kdysi bylo a jenom degenerace může zplodit takovouhle čínskou napodobeninu vydávat ji za stylovku. No, neboj se, tobe podobní tady ještě před rokem věštili, jak tadle kopka hnoje bude válcovat všechno možné a stačí se podívat na pro´deje a člověk si vzpomene na fil U konce z dechem....
omlouvám se za ten výraz, ale co to meleš ? podivej se na prodejní čísla za evropu, na dražší stylový vůz velmi dobré.
jak píše GTI: mokrý hadry na vrátnici dole v přízemí vlevo ;-):yes:
Dražší stylový vůz? A to píšeš o čem? O pětistovce? To sisi asi speltl auto nebo diskuzi. Tak si dál namlouvej, že to je drahý luxus. A mimochodem, jaká že ta čísla jsou? A jaká byla loni? Pokud vím, tak propad je kolem 25% letos. Třetí rok prodejů....Luxus za 269až 355 tisíc? To jsou bežné ceny lepších miniaut nebo lacinějších malých aut. Co tam ještě máš?
Sorry, ale člověk kterej má auta rád často přirovnává auta k ženskejm. A já třeba nepotřebuju mít vedle sebe velkou holku s chlupatejma nohama abych si připadal víc jako chlap. ;-) Fiat 500 Abarth :yes: