Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Abarth 595: Je libo turismo, nebo competizione?

David Bureš David Bureš 22. 11. 2011 • 07:47
3
50
Zatímco verze turismo disponuje elektromechanickou převodovkou, competizione používá pětistupňový manuál.

Abarth rozšíří nabídku upravených pětistovek o verzi 595, která bude dostupná v provedeních turismo a competizione, přičemž každé z nich cílí na jiné zákazníky. Světová premiéra Abarthu 595 proběhne na prosincovém autosalonu v Boloni.

Abarth 595 bude v obou verzích poháněn přeplňovaným čtyřválcem 1,4 Turbo T-Jet vyladěným na výkon 118 kW. Točivý moment v módu Sport vrcholí hodnotou 230 Nm v 3000 min-1. To jsou stejné parametry jako v případě Abarthu 500 s kitem esseesse.

Automobil zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,4 s a jede maximální rychlostí 211 km/h. V kombinovaném cyklu činí spotřeba paliva 6,5 litrů benzinu na 100 km.

Verze turismo je podle Abarthu určena všem, kteří sice milují sportovnost a vysoký výkon, ale zároveň požadují eleganci a osobitost. Abarth 595 turismo bude standardně dodáván s elektromechanickou převodovkou Competizione s řazením pádly pod koženým volantem.

Vůz bude mít dvoubarevnou karoserii, exemplář vystavený v Boloni bude kombinovat červenou Officina s šedou Pista, přičemž tyto barvy budou odděleny bílým proužkem. Elegantní vzhled podtrhují 17palcová hliníková kola v titanovém provedení. Černo-červené barevné schéma je použito i uvnitř.

Naproti tomu variantu competizione si podle Abarthu pořídí spíše puristi a sportovní nadšenci. Tím nejdůležitějším prvkem Abarthu 595 competizione je totiž ten, že místo elektromechanické převodovky používá pětistupňový manuál.

Karoserie vozu je lakována šedou Record, 17palcová kola v titanovém provedení se od verze turismo liší jiným designem, navíc se za nimi rýsují žluté brzdové třmeny od firmy Brembo.

Sportovní sedačky s nápisem 595 na integrovaných opěrkách hlavy kombinují Alcantaru s kůží.

Obě provedení se pak shodují v hliníkovém logu 595 na boku karoserie a víku zavazadlového prostoru, které odkazuje na původní Abarth 595, postavený na základech originálního Fiatu 500.

Zákazníci si od začátku letošního prosince mohou k autu pořídit kožená zavazadla Tramontano s nápisem turismo, respektive competizione, která jsou stejné barvy jako čalounění interiéru těchto Abarthů. Zájemci si mohou také připlatit za vylepšení brzdového systému a podvozku.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
27. 11. 2011 10:43
Re: 1 JARMIL
Dražší stylový vůz? A to píšeš o čem? O pětistovce? To sisi asi speltl auto nebo diskuzi. Tak si dál namlouvej, že to je drahý luxus. A mimochodem, jaká že ta čísla jsou? A jaká byla loni? Pokud vím, tak propad je kolem 25% letos. Třetí rok prodejů....Luxus za 269až 355 tisíc? To jsou bežné ceny lepších miniaut nebo lacinějších malých aut. Co tam ještě máš?
Avatar - manitou
24. 11. 2011 11:27
Re: 1 JARMIL
omlouvám se za ten výraz, ale co to meleš ? podivej se na prodejní čísla za evropu, na dražší stylový vůz velmi dobré.
jak píše GTI: mokrý hadry na vrátnici dole v přízemí vlevo ;-) :yes:
23. 11. 2011 22:49
Re: 1 JARMIL
Jasně, a blábolit o úžasneém designu, stylovosti a já nevím o čem všem ještě je ukázka geniality všeho druhu, absolutního vkusu a uměleckého cítění. Smiř se s tíám, že je to kýčovitá napodobenina něčeho, co tady ´kdysi bylo a jenom degenerace může zplodit takovouhle čínskou napodobeninu vydávat ji za stylovku. No, neboj se, tobe podobní tady ještě před rokem věštili, jak tadle kopka hnoje bude válcovat všechno možné a stačí se podívat na pro´deje a člověk si vzpomene na fil U konce z dechem....
23. 11. 2011 22:45
Re: 1 JARMIL
Ach jo, blbe, ty nezklameš nikdy.
23. 11. 2011 22:44
Re: Ani jedno ani druhé
Jasně drbnutý hornouhře, od tebe podobná vyjádření potěší, děláš mi radost, nejvíc mně zklame, když se nějaký tupoun tvého typu neozve.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku